Колега причини много,прочети какво има писано в раздела по този проблем.Може дюзи,може клапан за налягането в системата може помпа за високо налягане,а може и да е нещо много по елементарно примерно уплътнение на филтър.
Хм, аз кола не бих си купил без да я прекарам през диагностика в сервиз преди да платя, камо ли камион! Та това е машина изминала стотици хиляди километри, управлявана от безброй шофьори, които са гледали на нея като на мотика. Е, как да платя една шапка пари без поне да опитам да си изясня какво купувам? И по какви критерии избирам тогава? По цвета на кабината ли?
Както и да е - стореното - сторено! Щом камиона ще пътува и работи в Испания ти препоръчвам колега, предварително да си го диагностицираш и оправиш в България, че в Испания със сигурност ще ти го оправят, но сменят цели възли и агрегати и излиза солено, меко казано. В България може и да попаднеш на монтьор-ентусиаст, който да си поиграе, да поразглоби, да попрочисти и да ти реши проблема, ако не е прекалено тежък.