Хм, аз кола не бих си купил без да я прекарам през диагностика в сервиз преди да платя, камо ли камион! Та това е машина изминала стотици хиляди километри, управлявана от безброй шофьори, които са гледали на нея като на мотика. Е, как да платя една шапка пари без поне да опитам да си изясня какво купувам? И по какви критерии избирам тогава? По цвета на кабината ли?
Както и да е - стореното - сторено! Щом камиона ще пътува и работи в Испания ти препоръчвам колега, предварително да си го диагностицираш и оправиш в България, че в Испания със сигурност ще ти го оправят, но сменят цели възли и агрегати и излиза солено, меко казано. В България може и да попаднеш на монтьор-ентусиаст, който да си поиграе, да поразглоби, да попрочисти и да ти реши проблема, ако не е прекалено тежък.
Благодаря на теб и на колегите отгоре, че така бързо отговорихте и се опитвате да помогнете . Грешката е моя че не направих диагностиката първо а после да го купя.. обаче вчера когато го закачихме ..момчето в сервиза каза че състоянието на двигателя е доста добро а и останах с впечатления че разбира защото обесняваше доста добре .. а и плюс това имаше само 3 грешки.. смених му филтрите с оригинални на ман така че както казва по горе колегата kron че може да е уплътнение на филтър... наи вероятно не е .. ако има проблем с дюзите предполагам ще прекъсва или няма да може да върви .. пък камиона си върви перфекно(преди да се наема да си правя фирма и лиценз и да си купувам камион .. карах същия ман самоче не беше ХХЛ такаче знам горе долу как върви и как работи ).Незнам...... ще го карам в софия.. наи вероятно :'(