Форум на българските шофьори
Петък, 03 Май, 2024, 03:35:51
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
Други камиони
>
Руска техника!
Страници:
1
...
24
25
[
26
]
27
28
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Руска техника! (Прочетена 193045 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +295/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #375
-:
Събота, 28 Юли, 2018, 13:25:45 »
Отговор
Идва...
https://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/21268/Noviqt-KamAZ-54901-idva-prez-septemvri
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Руска техника!
«
Отговор #375 -:
Събота, 28 Юли, 2018, 13:25:45 »
Активен
Tarykata
Младши потребител
Рейтинг: +295/-1
Неактивен
Публикации: 88
Теми: 1
Активност
0.2%
Re:Руска техника!
«
Отговор #376
-:
Сряда, 31 Октомври, 2018, 19:07:45 »
Отговор
МАЗ-а от клипа е с български номера и вероятно е собственост на ГлавБолгарСтрой. Двигател 10518 кубика Ман.
Урал Некст с 420к.с. фактически е ЯМЗ-653 или тоест двигател DXi 11 на Рено.
Газель за европейския пазар е с Ивеко двигател.
Както при леките автомобили всичко се уеднаквява. Не е далеч времето когато ще се завърне руската техника по българските пътища.
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Руска техника!
«
Отговор #376 -:
Сряда, 31 Октомври, 2018, 19:07:45 »
Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #377
-:
Четвъртък, 22 Ноември, 2018, 14:42:59 »
Отговор
Цитат на: Monster в Събота, 28 Юли, 2018, 13:25:45
Идва...
https://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/21268/Noviqt-KamAZ-54901-idva-prez-septemvri[/url
Той хубаво идва. Кабина МП4-добре, скорости Цанрад Фабрик, обаче защо е с Либхер двигател???
Активен
pumix
Старши потребител
Рейтинг: +66/-28
Неактивен
Публикации: 360
Теми: 2
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #378
-:
Неделя, 06 Януари, 2019, 21:39:27 »
Отговор
Тончо така собственост е на Главболгарстрой. Той и още 8 негови събратя работеха на строежа на автомагистрала Струма лот2 . Понастоящем половината от тях мисля че са бракувани, като тази информация не знам дали е на 100% достоверна .
Активен
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!
Tarykata
Младши потребител
Рейтинг: +295/-1
Неактивен
Публикации: 88
Теми: 1
Активност
0.2%
Re:Руска техника!
«
Отговор #379
-:
Сряда, 09 Януари, 2019, 13:46:19 »
Отговор
Цитат на: Haydutyn в Четвъртък, 22 Ноември, 2018, 14:42:59
Той хубаво идва. Кабина МП4-добре, скорости Цанрад Фабрик, обаче защо е с Либхер двигател???
Има и Foton est A или известен още като Foton Auman H5 при него всичко е китайско производство с изключение на AS-Tronic-a също от Цанрад Фабрик. Кабина МП4, диференциял от Щтаер-Ман, а двигателя е къминс. Заедно с Камаз 54901 и Бенц МП 4 стават 3 вариянта на едно и също нещо предназначени за различни пазари.
Активен
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +295/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #380
-:
Понеделник, 04 Февруари, 2019, 15:06:48 »
Отговор
Тенденция забелязвам в Русия много намаляха американските камиони. Защо не знам.
Активен
Tarykata
Младши потребител
Рейтинг: +295/-1
Неактивен
Публикации: 88
Теми: 1
Активност
0.2%
Re:Руска техника!
«
Отговор #381
-:
Понеделник, 04 Февруари, 2019, 16:53:59 »
Отговор
Цитат на: Monster в Понеделник, 04 Февруари, 2019, 15:06:48
Тенденция забелязвам в Русия много намаляха американските камиони. Защо не знам.
По няколко причини:
1. Съчленено ППС има обща дължина 16,50м.Ако е закачено стандартно европеийско полуремарке става извънгабаритен-трябват разрешителни;
2. Бизнеса с цистерните умря, защото фирмите от нефтогазовата индустрия не само си подновиха автопарка, даже го увеличиха;
3. Бизнеса с контейнерите намаля доста заради санкцийте и контрасанкцийте. Руската Федерация си развива леката промишленост, това което преди го внасяха сега го произвеждат сами. Например морепродуктите внасяни от Бяла Море, Прибалтика, Скандинавия, Черно Море, Тихи Океан и т.н са заменени от нови риболовни кораби. Те от своя страна подобряват миналогодишншните рекорди по риболов не само на Русия, но и на СССР. Птицевъдството е с почти същия пример и т.н. С другите отрасли на леката промишленост могат да се дадът други примери.
4. Американските камиони, които нямат самосвална хидравлика се слага чистовова(срува 100 000рубли+монтаж+гаранция). Влекача 3оси тежи около 7,5т. собствено тегло, но дърпа обикновенно 4-осна гондола тонар или платформа за тежки товари. Американските влекачи след 2006 2008 година ги напълниха селектроника и не са толкова надежни и ремонтопригодни както старите. Сами се сещате, че максималната експлоатация му съкращава живота. Оттук идва лафа"Още един американец загина на руска земя"
Активен
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +295/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #382
-:
Вторник, 19 Февруари, 2019, 14:46:36 »
Отговор
Ещё один американскнец погиб в Pосии! Ха-ха-ха.
Ей тия руснаци верно много нахитряли!
Сега ми разправяха, че каучука 1-во качество се слага на гуми „Кама”. Моделът нещо си 202, които изкарват 270 000км-колкото Мишелин и Бриджстоун, без регенерат. „Кама” нещо си 201 изкарва 220 000, колкото Файърстоун. После правиш регенерат и отиват отзад. Големи хвалби дават и за гуми „Кордиянт”. 2-ро качество каучук се изнасял за Източна Европа и съответно качеството на произведените в Източна Европа гуми доста паднало. Някой има ли информация по въпроса?
https://autobild.bg/aurus-senat-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%8F%D1%82-beast-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD/
Аурус вече можете да си купите лимозината на Путин.
Активен
Tarykata
Младши потребител
Рейтинг: +295/-1
Неактивен
Публикации: 88
Теми: 1
Активност
0.2%
Re:Руска техника!
«
Отговор #383
-:
Вторник, 19 Февруари, 2019, 22:29:49 »
Отговор
Има нещо такова. Гуми ГудИър производство Полша се хлъзгат зверски-личен опит. Поведението на пътя е все едно са пластмасови. Нямат нищо общо с това което бяха.
Нокиан имат завод до Питер и хитов модел Хакапелита. Експорта извън Русия е повече от потреблението на РФ. Китайските гуми ги отбягват в Евразийския съюз, защото са много ниско качество. Мишелина, Камения мост и огнения мост загубиха доста позиций на руския пазар.
Аурус направи световна премиера в Дубай
https://www.google.com/search?q=idex-2019+aurus+senat+abu+dhabi&safe=strict&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiG98_Jw8jgAhUGw8QBHcBsBlgQ_AUIDigB&biw=1536&bih=754
, но не можах да намеря информация за цената.
Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #384
-:
Петък, 22 Март, 2019, 17:42:12 »
Отговор
Те руснаците отдавна нахитряха, през 90-те години правиха това; 3-осен самосвал от Канада Сащ купуват заедно с буге. 3-осен, защото е със стандартен Катерпиляр Ц12, Детройт Дизел 12,7, Къминс 11, 14 или 15. Ако купят двуосен ще е с малък рядкосрещан двигател. Пинизът е в Русия от 3-осния вече става 4-осен самосвал.
”Обръщане на дирекция”-класика в жанра! От Великобритания ERF влекач обикновено с Къминс 11 и кабина МАН TGA или 4-осен самосвал ERF с Катерпиляр Ц12 става лесно, защото е максимум Евро3. На 4-осния лепиш Алма-Атийка и ето ти 6-осна самосвална композиция за зърно. Около 50тона общо тегло много ясно,че бързо ще се амортизира.
В бившия Евенкски автономен окръг измислили как да тунинговат Алма-Атийка (аналог на ремарке ЕЛЕНА). В случая за превоз на дърва на 12тонното слагат ресьори от 14тонното. На 14 тонното слагат два комплекта 12 тонни ресиори едни върху други и олекотена полурама между тях-съжалявам, че нямам снимката да ви покажа инжинерната мисъл.
На Волво ФХ 12 буксите на инсталацията са по цветове и няма как да ги убъркаш, освен ако не си далтонист. Затова преди обръщаха волана, но на Волво ФХ 13 това е доста по-сложна задача.
Напоследък друга врътка; Купува се Волво ФХ шведска сборка по произход от Скандинавия(познава се по тунинга, кожения салон или северната кабина)и после се узаконява само двигателя. Понеже композицията е била с незнаен брой оси, а блокът е на незнаен брой основни ремонти двигателя е „Убит в хлам”(Свършил е кариерата в пряк превод на български). От Япония вече е купено Волво ФХ и с нарязано шаси-заради митническите изисквания, но на малко километри в повечето случай. Вносът от Япония е предпочитан заради аукционния лист, който подтвърждава реалното състояние в най-малки подробности(даже ударите от камъчета по отделните детайли). Следва рециклиране на скандинавеца се сменят 80-90% от частите и получаваш практически нов камион. Осатава ти още един донор с десен волан в разглобено състояние, който се продава на части.
Активен
Tarykata
Младши потребител
Рейтинг: +295/-1
Неактивен
Публикации: 88
Теми: 1
Активност
0.2%
Re:Руска техника!
«
Отговор #385
-:
Петък, 22 Март, 2019, 21:37:11 »
Отговор
Детройт Дизел фактически е мерцедес ОМ от 470 до 473 или от 10677/12809/14841 до15569 cm³
http://www.wikiwand.com/de/Mercedes-Benz_OM_470/OM_471/OM_472/OM_473
Активен
Tarykata
Младши потребител
Рейтинг: +295/-1
Неактивен
Публикации: 88
Теми: 1
Активност
0.2%
Re:Руска техника!
«
Отговор #386
-:
Петък, 22 Март, 2019, 23:47:07 »
Отговор
Произведените около 2000 година Мак бяха пълен боклук, защото бяха с някакъв междинен двигател. Нещата започнаха да се оправят когато преминаха на скандинавския двигател. Мак фактически е Волво Д13, версията на 12волта е известна като МП8.
УН Дизел сегашнния Нисан Дизел заради Карлос Госн премахнаха Нисан двигателите. Японците започнаха да протестират като не купуват камиони Нисан и в резултат пазарния им дял падна на 0,5% на японския пазар.
Къминса е още по-голямо разочарование от това което беше. Само Катерпиляр запази добрите традиции от едно време.
Детройт Дизел Д11, Д 13, Д 15 и Д 16 фактически е мерцедес ОМ от 470 до 473 или от 10677/12809/14841 до15569 cm³
http://www.wikiwand.com/de/Mercedes-Benz_OM_470/OM_471/OM_472/OM_473
Ресурса е наполовина на това което беше. Да не започваме темата със автоматика и т.н.
Активен
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +295/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re:Руска техника!
«
Отговор #387
-:
Четвъртък, 28 Март, 2019, 16:02:32 »
Отговор
И камионите както и всичко започна да се прави само за пари. Колкото по-масово е едно масово производство толкова повече дефекти. Оттук уеднаквяването и падане на качеството.
Активен
Tarykata
Младши потребител
Рейтинг: +295/-1
Неактивен
Публикации: 88
Теми: 1
Активност
0.2%
Re:Руска техника!
«
Отговор #388
-:
Събота, 30 Март, 2019, 12:18:14 »
Отговор
Цитат на: Monster в Четвъртък, 28 Март, 2019, 16:02:32
И камионите както и всичко започна да се прави само за пари. Колкото по-масово е едно масово производство толкова повече дефекти. Оттук уеднаквяването и падане на качеството.
Правилото потвърждава изключението. От 2017г. наистина успяха да повишат качеството
http://newvesti.info/2019/03/25/kamaz-otmenil-ogranichenie-po-garantiynomu-probegu-dlya-gruzovikov-s-kabinoy-ot-mersedesa.html
,това е и маркетингов ход освен последния да се продава и предпоследния модел.
Активен
Mandor
Потребител герой
Рейтинг: +529/-22
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 740
Теми: 33
Активност
0.2%
Re:Руска техника!
«
Отговор #389
-:
Събота, 29 Юни, 2019, 19:02:14 »
Отговор
Нечий ден не започна правилно!
N0GLnyr_PmA.jpg
(98.32 KB, 604x584 - видяно 351 пъти.)
Активен
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
Етикети:
Страници:
1
...
24
25
[
26
]
27
28
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...