Фирма "ФАНТИ-Г" измама, некоректност
Форум на българските шофьори
Петък, 19 Април, 2024, 03:25:48 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Фирма "ФАНТИ-Г" измама, некоректност  (Прочетена 36356 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kkkvd
Гост
« Отговор #60 -: Вторник, 18 Декември, 2012, 11:10:50 »
ОтговорОтговор

Преди няколко дни спрях да видя колега от ФантиГ, зарязан да мръзне 4 дена с гръмнало турбо в Румъния на 70 км от Видин. Предложих му да си го прибера до вкъщи, но той не посмя да остави камиона, горкия, от страх че Илия щял да го съди... 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #60 -: Вторник, 18 Декември, 2012, 11:10:50 »

 Активен
Дамян Йончев
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +36/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 247
Теми: 12



Активност
0%


Дамян Йончев
WWW Ел. поща
« Отговор #61 -: Вторник, 18 Декември, 2012, 17:39:33 »
ОтговорОтговор

Преди няколко дни спрях да видя колега от ФантиГ, зарязан да мръзне 4 дена с гръмнало турбо в Румъния на 70 км от Видин. Предложих му да си го прибера до вкъщи, но той не посмя да остави камиона, горкия, от страх че Илия щял да го съди...  


Дано печката е работила. Лошо за колегата аз ако съм първия колега минал и си тръгвам...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #61 -: Вторник, 18 Декември, 2012, 17:39:33 »

 Активен
biberon
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 10
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #62 -: Вторник, 01 Януари, 2013, 18:56:15 »
ОтговорОтговор

Дано е успял да се върне за банкета,че "добрият" му работодател раздава с шепи благотворителност.Делата му са достойни да му издигнат във Видин паметник.Ще вземе да си помисли човек,че по Коледа наистина стават чудеса,щом престъпници стават герои в телевизионни предавания.Ха,ха.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Veselan
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #63 -: Четвъртък, 24 Януари, 2013, 15:57:12 »
ОтговорОтговор

Търся служители на "Фанти-Г", които имат неполучени заплати. Не пиша с рекламна цел и не цитирам имена, надявам се, че мога да помогна. Моля, ако някой иска да се свърже с мен, да ми изпрати лично съобщение или да пише във форума как мога да го намеря.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
sherry
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 8
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #64 -: Петък, 01 Февруари, 2013, 11:28:06 »
ОтговорОтговор

Здравейте!Съпругът ми има "късмета" да работи във въпросната фирма около 3 месеца. Напусна, без да има претенции, въпреки, че по негови сметки трябваше да взима около 300 Е, а по техни - да дава около 400 Е. Започна веднага работа в друга транспортна фирма, където работи и в момента.Три седмици след напускането му от Фанти Г на домашния ни адрес се получи от Управителя Заповед на основание чл.193 от КТ /отнася се за това, че е напуснал без предупреждение/, с която го уведомяваха, че е започнало дисциплинарно производство за неявяване на работа в течение на два последователни работни дни.. Понеже тези събития бяха в рамките на изпитателния му срок във ФантиГ, не обърнахме внимание, а и той не се замисли за последствията. Към днешна дата, след повече от една година,с изненада научихме, че И.Йорданов е завел дело във видински съд /предстои да разберем на какво основание и в кой съд - АС или РС-Видин/,и то срещу повече от 70 души бивши негови работници. Подозирам, че всички, в т.ч. и съпругът ми, /въпреки, че той не си спомня/, са подписвали Записна заповед за 5000 лв /такава е практиката на фирмата по отношение на всички новопостъпили работници, доколкото  се говори в града/. Та- чакат ни неприятности и големи разправии. Ангажирахме адвокат и чакаме призовка. Ще изпратя това съобщение във Форума на БГ шофьори, да знаят хората какво може да се случи на всеки и да си отварят очите какво подписват, защото предоверяването и небрежността могат да вкарат всеки от нас в големи проблеми... Ако някой има желание, може да сподели опита си от подобни взаимоотношения...Успех на всички, лека и безаварийна!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
biberon
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 10
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #65 -: Петък, 01 Февруари, 2013, 19:58:37 »
ОтговорОтговор

Радвам се.че полека-лека хората започват да се осъзнават.По- добре късно.отколкото никога.Уверявам ви.че това е стил и метод на работа на тази фирма.Има страшно много осъдени шофьори за записи на заповед.Ако не бяха безропотно си мълчали.това отдавна да е история.Това не се практикува само с новопостъпилите.а с всички.Това е престъпление.защото тези записи на заповед тайно се пробутват между другите документи..Крайно време е и съответните органи да си влязат в ролята.а не да си затварят очите и да оставят обикновения човек да се гърчи пред този измамник.Ако всички пострадали от тези измами се обединим.сигурно ще имаме успех.защото никой в тази държава не защитава обикновените хора и ако те не вземат нещата в свои ръце.горко им.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #66 -: Вторник, 05 Февруари, 2013, 16:45:14 »
ОтговорОтговор

Не че нещо, ама интересно, колко ли му струва маслото на въпросния... бая народ сте.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Miselan
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #67 -: Събота, 16 Февруари, 2013, 17:08:49 »
ОтговорОтговор

Веселане, писал съм ти на емейла, моля те да пишеш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
biberon
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 10
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #68 -: Понеделник, 01 Април, 2013, 16:42:11 »
ОтговорОтговор

Какво да се каже за фирма,която изпраща покана за работа на домашните адреси на хората и дори обещава бонуси от порядъка на няколкостотин евра.Не е ясно обаче дали ги дава като подарък,или под формата на запис на заповеди.Големи смешници.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
garryman
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #69 -: Събота, 01 Юни, 2013, 15:09:52 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги,някой има ли информация дали са се пооправили нещата във фирмата или си е все още същата дивотия...гледам в обявата в джобс пише,че щяли да закопуват нови композиций...?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2244/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2122
Теми: 135



Активност
3.8%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #70 -: Събота, 15 Юни, 2013, 00:46:52 »
ОтговорОтговор

...Питали го за какво му е и той им казал че щял да го смесва със нафтата защото преценил че тази нафта която му е във резервоара нямало да му стигне.Знам че не му е мястото на въпроса ми тук но няма ли да се получи някаква повреда в самия камион от това изгоряло масло(все пак в маслото имаше и даже буклуци)?

     Четох наскоро, че може да се кара с отработено масло, особено ако се прецеди. Иначе знам за тези масла с по-малък вискозитет - трансформаторно и хидравлично. И леки коли добре вървят, а и те не са подложени на високи температури (част от тях да е "изгоряла").
     И все пак инициативата от кого е? Фирмата ли препоръчва така?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #71 -: Събота, 15 Юни, 2013, 12:17:17 »
ОтговорОтговор

     Четох наскоро, че може да се кара с отработено масло, особено ако се прецеди. Иначе знам за тези масла с по-малък вискозитет - трансформаторно и хидравлично. И леки коли добре вървят, а и те не са подложени на високи температури (част от тях да е "изгоряла").
     И все пак инициативата от кого е? Фирмата ли препоръчва така?

 Колега, наистина може, даже преди години старата ни семейна кола(и моя 1-ва  Смотан ) се караше с нафта+трансформаторно масло + понякога и малко керосин  Ухилен и така поне 250 000 км. без дертове(но беше с роторно ГНП), докато не я продадохме за после нямам данни. А сега от 5г. карам комън-рейл 1-во поколение ,но с пиезо активатори на дюзите и въобще не ми минава и през ум  за тази комбинация защото комънрейла въобще не са му по "вкуса" тази комбинация-при тази  горивна система нагалягането е 8-10 пъти(1350 до 2500 бара при последните комън рейли) по-голямо от роторните ГНП и има толкова много датчици по горивната система, които с в пряк контакт с горивото и могат да бъдат повредени от "мръсна" нафта(регулатор за дебит помпата за високо налягане, регулатор за налягане на помпата за високо налягане, датчик за свръх налягане на рампата(реийла), при някой доставчици на горивни с-теми и са даже 2 бр, датчик за темп. излишната нафта, който също е много важен.), а няма да споменавам цените на тези датчици доста са солени при леките автомобили(представям си какви са цените във Волво Truks, защото камионите на тази фирма май бяха Волво) , не сме споменали ремонта(ако въобще ремоната е рентабилен) на помпата за високо налягане, дюзи и а при леките коли не само ремонта на дюзата е скъп е самия "труд" по демонтажа и монтажа на дюзите(при повечето съвременни коли половината от двигателя е под челното стъкло и познайте как се вади спекла дюза под предното стъкло, понякога при ванове и бусове  само с демонтаж на главата, на "място" е невъзможно без да не повредиш алуминиявия капак на клапаните .Общо взето след краткия ми и скромен  опит при работа с леки коли с комънреил горивни с-теми според мен не е препоръчително и рентабилно(цена на спестена нафта/ремонт) да се слагат отработени масла, трансформаторни, хидравлични и всякакви други в нафтата особено в големи количества(50:50, а пък някой даже 30:70 нафта/ "масло" ).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #72 -: Петък, 12 Юли, 2013, 18:42:13 »
ОтговорОтговор

А защо като не ви докарват стоката в не нормален вид все още работите с тях!?!? И това хилбер не го знам , но и аз няколко пъти товарих  групаж разни масла във варел , туби и малки бутилки от друго място и мога да кажа че докато не укрепихме товара заедно с мотокариста  няма тръгване от завода. То не бяха възглавници , то разпънки за големите варели , големи ъгли за палетата и 2 допълнителни групажни дъски към моята дадоха. Всичко се стяга и укрепва както пише в дебелите книги. Консумативите дето ми ги дадоха се плащат (е не на място а си пускат фактура на фирмата) след това като се върнат с изключение на (надуваемите възглавници ) се връщат някакви пари и пак се ползват от товарещата фирма. Но въпроса е друг , как и товарача е допуснал да се отдели  ремаркето от рампата без укрепване и най-важно правилното такова.

ПП.Моя групаж не беше мръднал за 1200километра каране .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2963
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #73 -: Петък, 12 Юли, 2013, 18:56:39 »
ОтговорОтговор



ПП.Моя групаж не беше мръднал за 1200километра каране .

   Бря, бря, бря...то па как да мръдне за 1200 км....ТщНе е имало време и да се намести даже. Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bruto
Старши потребител
****

Рейтинг: +81/-15
Неактивен Неактивен

Canada Canada

Публикации: 277
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #74 -: Петък, 12 Юли, 2013, 19:17:24 »
ОтговорОтговор

Колеги ,тези фирми съществуват "благодарение" на компромисите , които правят голяма част от  нас . ЗАМИСЛЕТЕ СЕ....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!