Книжки на 16 години
Форум на българските шофьори
Понеделник, 06 Май, 2024, 23:59:00 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Одобрявате ли управление на лек автомобил от 16-годишни водачи с придружител?
Одобрявам - 3 (8.3%)
Не одобрявам - 33 (91.7%)
Нямам мнение - 0 (0%)
Общ брой гласове: 35

Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Книжки на 16 години  (Прочетена 11948 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
driver
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #30 -: Петък, 12 Август, 2011, 23:01:16 »
ОтговорОтговор

Не важи....!!!!!Трябва да се възстанови Старата Система:ТРИ месеца обучение,Пълен полигон и Вътрешни Изпити!!Повтарям някои неща Ама те са  Истината по Казуса!!!

Съгласен съм. Три месеца са напълно достатъчни, за да може един нормален човек да се подготви и да се яви на съответните изпити. Но като казвам изпити, имам предвид наистина изпитване, а не само отбиване на номер.
Ми как да стане това,обясни ми,всички около мен приятели които в момента карат курсове ми казват че учат листовките,а не правилника.учат ги наизуст,някак си успяват така да вземат изпита и като излязат на пътя нищо няма да знаят и ще се чудят какво да правят.ще се оправят де,нали уж всички се пишат отракани,обаче точно щото са отракано и затова стават инциденти постоянно.питам ги що учиш листовките а не правилника,а те моля ти се ми отговарят "за какво да го уча него като имам въпросите от листовките".викам "ми щото въпросите от листовките се съдържат в правилника,там са обяснени".И ви давам пример-ако задам въпрос от листовка на някой който е наизустил листовките,ще каже кой е отговора,но като го попитам защо така,той ще ми каже "ми щото е така" което за мен е най-малоумното обяснение което мога да получа.ще го попитам пак защо е така,и той пак ще ми каже защото е така.е,така не се става шофьор.аз ако съм изпитващ,или инструктор,при такъв отговор директно го изхвърлям от колата такъв тип.
Още нещо искам да добавя-преди няколко години като бях ученик и тъкмо изкарах книжката,имах мерак да карам автобус,а в момента мечтая да карам камион.тогава от някого дочух че за D категория трябва да си поне на 27 ако не се лъжа ми бяха казали,и си казах защо пък трябва да чакаш толкова(освен че защото живота не на един-двама а на поне 20-30 минимум човека е в твоите ръце).а сега искат B категория да я получават на 16.и при кола и при автобус,отговорността е все голяма,не зависимо от броя пътници,някой ако си мисли че с по-малко превозно средство носиш по-малка отговорност-събудете се,не е така,научете се да бъдете отговорни,и тогава излезте на пътя.
Абсолютно не си прав, в автобуса отговаряш за 40-50-60 понякога и за повече пътници, от които поне 10% перманентно са едва кретащи пенсионери с бастуни. Я си представи за миг какво ще стане ако някой някой (кола или пешеходец ) ти сече пътя и ти се наложи да спреш внезапно... ти трябва да го предвидиш, затова има психотестове, които на места се вземат доста трудно. И какво става-оня си хваща оная работа под мишница, а ти ще плащаш огромни обезщетения на безработни наследници, каквито винаги се намират в подобни случаи. Законите в Абсурдистан за разлика от Европа са такива, че в повечето случаи е виновен шофьорът на автобуса. ВЕрвай ми, имам цялата азбука в книжката без трамваите,живота ми мина по пътищата, а съм само на 42 и много трупове съм видял на пътя. Спрях да карам камиони, в ГТ ми е добре, тук, във Варна пък дори и в София, ако щеш,  е пустинята Сахара в сравнение с големия град и движението, където съм бил. И съвсем немаловажен е фактът, че повечето от пишман-шофьорите разчитат на високите категории да ги пазят по пътя, без да си дават сметка, че автобусът или натовареният камион могат, но не бива да спират внезапно (с включен ретардер на Мерцедеса 405-автоматик, който карам ще вляза с 60 км/ч. в джоба на спирката и ти като пътник дори няма да го усетиш). Това с любителите е масова практика и трябва час по-скоро да се промени. И според мен трябва да се въведе отново практиката на доказания стаж при кандидатстване за по-висока категория, а не на навършени години, които в никакъв случай не са гаранция за опит. Против съм и за придобиването на кат. "С" на 18г. , както беше-сега движението, пък и камионите нямат нищо общо с нещата отпреди 20 години. И запомнете-най-важното нещо са огледалата-очите ви постоянно трябва да са там. Защото двете М- Малоумниците и Мотористите са навсякъде.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 12 Август, 2011, 23:46:06 от driver » Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Петък, 12 Август, 2011, 23:01:16 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!