Регламент 561 - въпроси и отговори
Форум на българските шофьори
Неделя, 19 Май, 2024, 23:44:53 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Чели ли сте регламент 561
Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!

Страници: 1 ... 44 45 [46]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Регламент 561 - въпроси и отговори  (Прочетена 277337 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #675 -: Събота, 09 Май, 2020, 00:17:45 »
ОтговорОтговор

     Може и да бъркам, но все си мисля че промените се отнасят за водачи които са в дадена страна. Доколкото разбрах, за международни пътувания това не важи. За България "нормално седмична почивка" се приема с продължителност от 24 часа. В Белгия и Дания, седмична почивка няма. Някой караш в Германия, с кое да се съобразява, че всяка 24 часа почивка е нормална или че въобще няма?!

Навсякъде има седмични почивки от минимум 2x24 ч. В линка на МТИТС, който съм дал по-горе, е описано изменението.

Цитат
Изключения във времената за шофиране и почивките на водачите

Европейските страни приемат различни временни изключения за работното време и почивките на водачите. В много от държавите обаче крайният срок на изключенията изтече и още не е обявен нов!

Например в Англия и Ирландия може да се направят 7 периода, които не важат в други страни. В страните от ЕС отпаднаха забраните за движение на товарните автомобили през почивните дни.

Цитат
Важно е да се знае, че вдигането на времето за шофиране и отлагането или намаляването на почивките не са задължителни и че водачите трябва да карат повече. Изключенията означават, че шофьорите имат право, ако искат или, ако им се налага, да надвишават дневния лимит за шофиране и да отлагат почивките си за известно време, без да бъдат глобявани. Така ще могат да избегнат, например, задръствания по-границите или да компенсират изоставането заради опашките при засилените проверки.
Цитат
ЕК освобождава България от ограничения за превозвачите

     Одеве ми мина мисъл, че това увеличение 5.5 часа и общо до 11 дневно, са проучване или репетиция за преминаване към такъв тип работа.

Цитат
Европейската комисия одобри исканията на България за временни изключения (дерогация) на правилата в международния автомобилен транспорт, заради пандемията.

Цитатите са ползвани от статии в списание kamioni.bg

Не забравяйте, че:  В много от държавите обаче крайният срок на изключенията изтече и още не е обявен нов!

ЛЕКИ ПЪТИЩА !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« Отговор #675 -: Събота, 09 Май, 2020, 00:17:45 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 44 45 [46]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!