... В: По усмотрение на "газдата", защото той е умен като слона Румен и хитър като гущера Димитър...
Имам усещане, че в този случай не върши работа. Но в другите когато на шофьора му се работи, например се прибира. Обикновено има слаба представа колко може да кара, понеже не е "слушал" достатъчно. А пък да прочете от "извора" е срамно - предполагам. Пита се шефа: така може ли да карам...? Така отговорността (глобата) е за шефа.
А причина да се направи нещо може да се намери. Оправдания са още повече, например като примера в предната публикация: било му седмо каране (в неделя, след седмична почивка), ама в действителност му е първо от следващата седмица. Седмо, осмо и т.н. каране не е проблем, влизането в седмия ден (след 144 часа) - да! Понякога шесто, а дори пето каране може да влезе в седми ден.
Тези които правят екипно управление, как се вместват в шест карания? Много често и 5-тото не може да се изкара. Опасно е и скъпо, а до 144 часа - може и за двамата.