Porsche 911+996 Carrera
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 14:11:41 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Porsche 911+996 Carrera  (Прочетена 7847 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« -: Понеделник, 21 Март, 2016, 21:56:18 »
ОтговорОтговор

Двигател боксер, 3387 куб/м, 4 цилиндъра, 221Kw с катализатор, 2000г.
Защо двигателя фабрично е направен да гори масло от 5  до 10 грама на 100км, според това с каква скорост се кара?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Porsche 911 Carrera.JPG (31.54 KB, 400x300 - видяно 941 пъти.)
Активен

Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 21 Март, 2016, 21:56:18 »

 Активен
Joro Stoqnow
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +9/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 139
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Понеделник, 21 Март, 2016, 22:23:14 »
ОтговорОтговор

Не , мисля че това са допустими стойности дадени от производителя превишаването на който вече е проблем.
Опита ми е от чисто нова ТOYOTA за 15000 хил. километра си изгаряше по 1,5 до 2 литра масло , отидох в сервиза и там ми показаха в книжката къде е посочено че е нормален разход на 1000 километра до 100гр. масло. След което видях че и за BMW  дават същите норми макар на него да не съм доливал никога !!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 21 Март, 2016, 22:23:14 »

 Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #2 -: Понеделник, 21 Март, 2016, 23:35:03 »
ОтговорОтговор

Да, но защо са направени да горят масло?  Интересува ме най-вече за високооборотния и мощен мотор на Порше.
Има двигатели и на 12000км не изгарят повече от 200-300 мл.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 21 Март, 2016, 23:55:47 »
ОтговорОтговор

Да не им е сухо  и жешко на сегментите..

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Joro Stoqnow
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +9/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 139
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Вторник, 22 Март, 2016, 00:11:51 »
ОтговорОтговор

Според мен допуските са му по големи явно има по големи термични натоварвания, дадох ти пример с една проста  Ухилен ТOYOTA взех я на 8 километра продадох я на 88000 километра , първо казаха не се е разработила .... добре има логика в това..... но и на 60 и последно и на 88 хиляди все едно и също количество масло си лапаше  Ъ? Между другото колите които са ми горели масло са все с турбо ...... не че и другите не барат но разхода е незабележим , не се налага доливане  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!