Да кажа каквото знам за този вид превоз от скромния ми опит.Ако се кара по белите държави,с нормални товари,е песен.Под нормален товар нека се разбира 7 или най много 8 коли,както повечето от Betz и някой други големи спедиции возят.Проблемите настъпват,когато се правят 9-10 коли,защото тогава задължитетелно ставате дълги,високи,абе всичко.Тогава и се налагат пренареждания за отделните държави,според височина/дължина.При такива товари обикновено се явяват претоварвания на ос,ако са големи колите.Ако рампите са по нови или просто с повече екстри-наричат се негативи и хидравлични щаблета(представляват отделни компоненти,с които накланяте колата,за да може следващата да влезне под/над нея),то пак добре.Ама ако на някой не са му се давали пари като е поръчвал рампите,тогава се вдигат щаблета на ръка,иначе събирането на товара е невъзможно.Проблем с повече товар е и шофирането.Качване на ферибот например.Ако се качвате на Видин,ако е пълен камиона,предполагам всеки знае как се кърши там композицията,колите стават на нищо между камиона и ремаркето.Рядко,но понякога и острите завои са проблем.Лош фактор е и кабината,която е доста ниска спрямо повечето други.Плюсове има някой и друг,хубаво е като се кара втора употреба,че на местата дето се взимат човек може да си купи/вземе някой и друг касетофон,гуми,джанти и др,естествено не по много,че и това е проблем.Хубава кола може да си намерите,абе има възможности за страничен лев.Плюс също е,че обикновено тотала не е голям на композицията.