Форум на българските шофьори
Вторник, 14 Май, 2024, 11:33:48
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
>
Микробуси
>
Ford Transit Евро-4
Страници: [
1
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Ford Transit Евро-4 (Прочетена 1935 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Ford Transit Евро-4
«
-:
Понеделник, 31 Октомври, 2011, 15:09:53 »
Отговор
През август 2006 г. Ford Transit е подложен на фейслифт, включващ нови предни и задни светлини, нова предна решетка и нов интериор. Оборудването на кабината е изцяло обновено, а лостът за смяна на предавките вече е поставен на обновеното арматурно табло. Постепенно в модела са въведени дизелови двигатели, покриващи нормите Евро-4 по системата EGR.
Разнообразието от версии и варианти прави от Ford Transit в действителност лекотоварен автомобил за всеки. Transit е достъпен с късо, средно или дълго междуосие, с предно, задно или задвижване на четирите колела и с три височини на покрива. Отделно е най-тежката версия – Jumbo, чиято допустима максимална маса надхвърля позволените за управление с шофьорска книжка от категория В 3,5 тона. Jumbo се предлага само със задно предаване и сдвоени задни колела. Шаси кабините от дългата база пък са произвеждани и с двойна кабина. При този вариант задните колела също са сдвоени и двигателни. Фургоните пък са с нисък, среден или висок покрив. Иначе при всички други версии клиентът може да избира между задвижване на предните или задните колела според спецификата на работа и терените, по които се движи автомобилът.
Предното окачване при Ford Transit е тип Макферсън, а задното – на еднолистови ресори. По предницата сервизните специалисти не са отчели никакви характерни или неизправности, които да се повтарят след определен пробег. В резултат, макар производителят да не е извършил сериозни конструктивни промени, при Евро-4 вече не се среща хроничното тропане на предницата, характерно за версията Евро-3, предизвикано от омекване на тампоните на предните амортисьори след пробег 150 000–200 000 км.
При задното окачване единствените срещани проблеми, естествено, са свързани с претоварване, което води до скъсване на ресорите.Колесните спирачни механизми на Ford Transit Евро-4 са дискови отпред и барабанни отзад при по-леките версии или дискови и на четирите колела при по-тежките изпълнения. Обикновено пробегът между смени на спирачните накладки е от 50 000 до 80 000 км, казва Мартин Петков. Разбира се, с уговорката, че износването на спирачните накладки зависи и от водача, от стила на управление и от това дали експлоатацията е предимно в градски условия, или по междуградски пътища.
Източник:
www.kamioni.bg
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Форум на българските шофьори
Ford Transit Евро-4
«
-:
Понеделник, 31 Октомври, 2011, 15:09:53 »
Активен
velizar
Пълноправен потребител
Рейтинг: +48/-37
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 203
Теми: 17
Активност
0%
Re:Ford Transit Евро-4
«
Отговор #1
-:
Вторник, 01 Ноември, 2011, 00:11:27 »
Отговор
Да вземем за пример дълга база с макси надстройка , товарен,вариянта на Транзит. 4х4 няма да го споменаваме, за какво би се ползвал модела с предно и модела със задно предаване? Двигателя е един същ ТД.
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Ford Transit Евро-4
«
Отговор #1 -:
Вторник, 01 Ноември, 2011, 00:11:27 »
Активен
Етикети:
Страници: [
1
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...