Фиат Дукато с Ивеко мотор 2,3 или 2,8...след 2007год и 3.0...откъм двигател да знаеш, че няма да имаш никакви проблеми, супер пъргави и удобни донякъде...
Слаби места са окачването, но не е фрапантно...друг проблем, е че не са много маневрени ако това разбира се те притеснява....
Един голям плюс, е че се товарят лесно отзад и отстрани и на ръка и механично.
Да, с предно предаване са, но това в никакъв случей не е проблем....зимата с хубави зимни гуми на практика няма спиране, докато който и да е аналог със задно остава там, където стъпи на сняг...
За спринтер мога да говоря за модела до 99г. преди фейс лифта и преди ЦДИ моторите (боклуци по всеобщо мнение)...та като цяло са комфортни, много приятни при маневриране с добра позиция на шофьора и т.н. Атмосферните мотори са много умрели, но пък доста издръжливи (1млн. км). Малка странична врата, която не позволява товарене с моторкар на широко. Поддръжката като цяло според мен не е много скъпа. С верига е!
Лесно чупят листовите ресори, но отпред окачването, ако е с оригиналните части е доста здраво!
За мен най-големия минус е, че види ли сняг и лед си до там...даже и да имаш уникалния късмет да набараш такъв с блокаж на диференцияла пак няма да имаш кой знае какъв успех!
Аз съм фен на Ивеко без да съм карал или поддържал, просто ми харесват, защото на практика са проектирани като камиони под прикритието на бус...сигурно спринтера е най-масов, но аз по пътищата виждам предимно Ивеко...
Това е от мен, дано съм помогнал!
Към колегата с кайсиите - Всичко след 99год. ще ти разкаже играта с този режим на работа, който описваш...вземи един катър както ги наричат или някое Ивеко от по старите с двойна гума...абе с две думи стар бус!!!