Също другото ми любимо е, че спирачки се натискат силно и закратко, а не плавно и задълго... некой да ми каже ква е разликата.
Разликата е, че има електроника в комплект с въздушни кранове (пълно празно на влекача и отделно на ремаркето) в комплект с двукамерен главен спирачен кран. А на предните спирачки нямаш кран пълно празно. За капак имаш и кран влекач ремарке.
Отделно се прави регулиране на ремаркето да има изпреварване 0.3bar.
Въпреки всичко имаш и различни луфтове по спирачките и втулките, накрая и самите пружини в камерите, които връщат буталото стареят по различен начин.
Та в един момент при малко налягане на въздуха и старо ремарке с разбити хебели и втулки..... Може да се окаже, че трябва определено количество въздух с определено налягане само за да обере хлабините и луфтовете.
Тоест ремаркето вместо да има изпреварване се получава точно обратното.
А през това време влекача вече е започнал да спира.
И Аз се чудех.... но при чисто нова гондола на 0км. и влекач технически изправен на 100% при качване на гърбав кантар празен и спиране върху него..... бугето продължаваше да се върти..... с още малко натиск върху педала и бугето се заковаваше.
Странна работа са това спирачките.
Та пак на темата рязко и бързо натискане или плавно и продължително....
При бързото и рязко се пали повърхностният слой, а при плавното и продължителното може да не хващат всички колела.....
Пълно щастие няма!