Екстремно спиране на камиони!
Форум на българските шофьори
Вторник, 14 Май, 2024, 03:54:17 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Екстремно спиране на камиони!  (Прочетена 17338 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #45 -: Сряда, 25 Юни, 2014, 21:12:35 »
ОтговорОтговор

Също другото ми любимо е, че спирачки се натискат силно и закратко, а не плавно и задълго... некой да ми каже ква е разликата.
Разликата е, че има електроника  в комплект с  въздушни кранове (пълно празно на влекача и отделно на ремаркето) в комплект с двукамерен главен спирачен кран. А на предните спирачки нямаш кран пълно празно. За капак имаш и  кран влекач ремарке.
Отделно се прави  регулиране на ремаркето да има изпреварване 0.3bar.
  Въпреки всичко имаш и  различни луфтове по спирачките и  втулките, накрая и самите пружини в камерите, които връщат буталото стареят по различен начин.
 Та в един момент  при малко налягане на въздуха и старо ремарке с  разбити хебели и втулки..... Може да се окаже, че трябва определено количество въздух с определено налягане само за да обере хлабините и луфтовете.
 Тоест ремаркето вместо да има изпреварване се получава точно обратното.
А през това време влекача вече е започнал да спира.

И Аз се чудех.... но при чисто нова гондола на 0км. и влекач технически изправен на 100%  при качване на гърбав  кантар празен и спиране  върху него..... бугето продължаваше да се върти..... с още малко натиск върху педала и  бугето се заковаваше.
Странна работа са това спирачките.

  Та пак на темата рязко  и бързо  натискане или плавно и продължително....
При бързото и рязко се пали повърхностният слой, а при плавното и продължителното може да не хващат всички колела.....
Пълно щастие няма!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #45 -: Сряда, 25 Юни, 2014, 21:12:35 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!