Шкода-Лиаз---Историческа!!!
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 08:23:00 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3 ... 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Шкода-Лиаз---Историческа!!!  (Прочетена 39630 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
BoBy_BoY
Потребител герой
*****

Рейтинг: +140/-55
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Netherlands Netherlands

Публикации: 825
Теми: 45



Активност
0%


Ел. поща
« -: Неделя, 08 Май, 2011, 18:51:19 »
ОтговорОтговор

Историята на производството на камионите LIAZ започва в компанията Шкода в град Пилснер. През Първата Световна Война автомобилният отдел се превръща във фирмата Шкода, където  се произвеждат бронирани и специални превозни средства за армията.
След сливането през 1925г. с производителя на автомобили в град Млада Болеслав производството се насочва към добре изпитани камиони, които се произвеждат едновременно в гр. Пилснер и гр. Млада Болеслав  Стремежа е към повишаване на товарният капацитет, като на модела 606 DT и автобуса модел 656. За първи път моделите 706 N, 806 T и DT се появяват. Също така серия от специални камиони е произведена..., като свалящи се фургони, пожарни камиони о др. През Втората Световна Война се разработват моделите Шкода 706 R и автобусът Шкода 706 RO.
След Втората Световна Война производството на напълно завършени камиони и автобуси е спряно. Производствената програма на камионите Шкода 706 R включителни и автобусите RO се прехвърля на фирма Avia в Прага.
По време на националното преместване на индутрията на държавата през юни 1951 е решено автомобилната индустрия да се върне в Северно Бохемския район, и по-точно производството на камионите Шкода 706, които се произвеждат от държавно предприятие AVIA Прага по това време. Държавното предприятие AVIA в началто и по-късно Млада Болеслав са определени като приемник за въвеждане на производството на камиони.
Независимо държавно предприятие се основава на 1-ви април 1953г. под името "Либерек автомобилни заводи (LIAZ)" базирани в Jablonecn/Nisou. Първият автобус 706 RO е тържествено представен на 2-ри април 1952 и 831 броя са произведени до края на годината. Производството е увеличено и почти 3.000 броя са произведени през следващите дво години.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 08 Май, 2011, 18:51:19 »

 Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #1 -: Неделя, 08 Май, 2011, 19:04:15 »
ОтговорОтговор

Интересна снимка :



Официален сайт и форум :

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Неделя, 08 Май, 2011, 19:04:15 »

 Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #2 -: Неделя, 08 Май, 2011, 19:12:42 »
ОтговорОтговор

Все още не е историческа.За един от най-добрите влекачи на свойте времена едно клипче  :'(
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=vakWqe2NuXE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=vakWqe2NuXE</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #3 -: Неделя, 08 Май, 2011, 19:18:29 »
ОтговорОтговор

Какво ви е мнението за Skoda Xena  ?

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=_9l8uwv0hiM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=_9l8uwv0hiM</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=GlX-ZmH1aBQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=GlX-ZmH1aBQ</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Неделя, 04 Декември, 2011, 01:33:20 »
ОтговорОтговор

Е как да имаме мнение за това съоръжение като само на кртинка сме го жиждали бе баце?
Виж за старите модели романи можем да напишем.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #5 -: Неделя, 04 Декември, 2011, 01:37:35 »
ОтговорОтговор

Е как да имаме мнение за това съоръжение като само на кртинка сме го жиждали бе баце?
Виж за старите модели романи можем да напишем.

Как ти се струва на външен вид тогава ?
В годините на създаването им са били сигурно голяма новост, както е сега новият Мерцедес Актрос.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1859/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: Неделя, 04 Декември, 2011, 08:01:34 »
ОтговорОтговор

Тракерчо да не стана фен на Тракторс бре не мой,че те плюят кат мене.
Относно Шкодето ,когато излезна тоз моделец беха невероятни,тогава Мецанките беха оше ,,каски,, за другите нема да мъцам къв им бил фейслифто.
Мислим обаче техниката отдолу си е от старио чешит  Намигване бе не тръгна тва животно и то не тръгна оти не го сковаха по Шуменско.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #7 -: Понеделник, 02 Януари, 2012, 23:51:02 »
ОтговорОтговор

Има и Хамерикански матори Детройт дизел серия 60 с 470 магарета а също и с МАN 400 420 и 460 отделно Чешкия LIAZ от 320 до 450к.с.Кутийте са чешки 9 10 12 14 степенни ZF16 и EATON FULLER.Но все пак Чехите нещо ги недолюбват баш баш.Може би и заради цената от 85/90 000 евро до колкото имам информация.
http://www.liaznavzdy.cz/xenatech.php
http://www.liaznavzdy.cz/xenatech.php
http://www.liaznavzdy.cz/400.php

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Вторник, 03 Януари, 2012, 00:04:50 от dino412 » Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #8 -: Вторник, 03 Януари, 2012, 00:12:34 »
ОтговорОтговор

Има и Хамерикански матори Детройт дизел серия 60 с 470 магарета а също и с МАN 400 420 и 460 отделно Чешкия LIAZ от 320 до 450к.с.Кутийте са чешки 9 10 12 14 степенни ZF16 и EATON FULLER.Но все пак Чехите нещо ги недолюбват баш баш.Може би и заради цената от 85/90 000 евро до колкото имам информация.
http://www.liaznavzdy.cz/xenatech.php
http://www.liaznavzdy.cz/xenatech.php
http://www.liaznavzdy.cz/400.php


Пускам малко снимки от интериора на този интересен камион :










Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
kaloyan Mladenov
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +54/-9
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 105
Теми: 3



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #9 -: Вторник, 03 Януари, 2012, 00:58:36 »
ОтговорОтговор

Бе добре изглежда(като за шкода).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #10 -: Вторник, 03 Януари, 2012, 01:00:09 »
ОтговорОтговор

Бе добре изглежда(като за шкода).

За онези години сигурно е било нещо уникално както е за нас сега новият Актрос.  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
georgi87
Потребител герой
*****

Рейтинг: +107/-257
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 8



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #11 -: Вторник, 03 Януари, 2012, 01:01:22 »
ОтговорОтговор

В момента произвеждат ли нови модели че като гледам тоя от вътре и от вън ми се струва че модела е поне на 10-15 години.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kaloyan Mladenov
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +54/-9
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 105
Теми: 3



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #12 -: Вторник, 03 Януари, 2012, 01:02:03 »
ОтговорОтговор

Бе добре изглежда(като за шкода).

За онези години сигурно е било нещо уникално както е за нас сега новият Актрос.  Ухилен
Да правилно ,аз го гледам с днешното оченце ,и пак не изглежда зле...а за тогава...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #13 -: Вторник, 03 Януари, 2012, 01:03:24 »
ОтговорОтговор

В момента произвеждат ли нови модели че като гледам тоя от вътре и от вън ми се струва че модела е поне на 10-15 години.

И на мен това ми е много интересно, но в нета не намирам много информация.
Дано Dino пише нещо по въпроса.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
LKW
Потребител герой
*****

Рейтинг: +200/-87
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 540
Теми: 15



Активност
0%

Teodor Vasilev Stoqnov
Ел. поща
« Отговор #14 -: Вторник, 03 Януари, 2012, 21:53:13 »
ОтговорОтговор

http://www.flickriver.com/groups/1280466@N20/pool/interesting/
http://musiques-afrique.com/czech.html
Шкода се произвежда до 2001година.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
Етикети:
Страници: [1] 2 3 ... 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!