Екологични, ама НЕ
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 06:02:03 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Екологични, ама НЕ  (Прочетена 2568 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2284/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2136
Теми: 136



Активност
3.4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« -: Понеделник, 26 Юни, 2023, 19:51:17 »
ОтговорОтговор

    Попадна ми това преди точно 2 години 25.06.21 година.

Каква стана тя пак!
Тесла-месла...изтеслиха се най-сетне и учените установиха, че е пълна глупост.
Само политиката не желае да чуе нищо подобно. Защо ли?
Защото германците са решили да спасяват световния климат и всичко - с налудничави идеи. А не беше ли всъщност конспиративна теория, когато го твърдяхме, че е пълна идиотщина. Каква стана тя пак!
Ха дано се усетят и за други по-важни неща, а именно за здравето на хората, ама надали...

Цитирам от източника:

Приказка за климатичната електрическа кола

Електромобилността като екологична глупост: Учените все повече се съмняват дали натискът, с който много политици в момента се опитват да натиснат превключването към батериите, е правилен от гледна точка на климата и опазването на околната среда.

Телевизионен репортаж от WDR обяснява това.  И проф. Харалд Леш става ясен:

"Това, че можем да спасим климата с това,
е нагло да вярваме."

Електронните автомобили са по-вредни за околната среда и климата, отколкото двигателите с вътрешно горене

Екологичният отпечатък на електрически автомобил е два пъти по-голям от този на автомобил с двигател с вътрешно горене - независимо дали е дизелов или бензинов.
Това е показано във видеото на телевизионния репортаж.

Това се дължи главно на батерията.  Тяхното производство поглъща голям брой различни - а понякога и много редки - суровини.  Освен това добивът им често унищожава цели региони.  На всичкото отгоре условията на труд в мините например често са експлоататорски - далеч от устойчивостта.

„Колкото по-голяма е батерията, толкова по-големи щети на околната среда“, коментира WDR за своето изследване.

За да може електрически автомобил да кара дори приблизително толкова благоприятно за климата, колкото конвенционалния автомобил, редакционният екип на телевизията изчислява, че ще трябва да измине между 72 000 километра и, вярвате или не, 160 000 километра, за да компенсира емисиите на CO2, причинени от производство.

От гледна точка на устойчивостта това изглежда повече от контрапродуктивно.

Източник на статията: globalmagazin
Източник на видеото:
https://youtu.be/2BK1zH3wrBU - Към момента не работи, малко надолу.



Видеото е налично тук.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 26 Юни, 2023, 19:51:17 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!