Разход на гориво
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 15:00:33 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Разход на гориво  (Прочетена 181695 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
LKW
Потребител герой
*****

Рейтинг: +200/-87
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 540
Теми: 15



Активност
0%

Teodor Vasilev Stoqnov
Ел. поща
« Отговор #195 -: Вторник, 25 Юни, 2013, 21:52:03 »
ОтговорОтговор

Та какво им казаха:
Баир се катери на 1100об/мин-1 точно там има най-голяма теглителна сила мотора - Да , байр с наклон 0,1 градуса.Пробвах преди час на Бренера и мога да кажа че диапазона е 1300-1500(при байр си трябват коне за да поддържат някаква скорост а не да ускоряваш тоест нм )
Баир се катери на мануал - и това са глупости , на автомат при еко режим актроса е най икономичен(31 на 100 био)
 Не се държи на скорост и спрял камион(автоматик) - че аз не го държа а той сам се държи и си изключва след някакво време.
 Има опция полусъединител.... но е нежелателно да се кара на нея повече от 10-15метра не я знам , обясни къде се намира
Когато се кара на автомат педала на газта ръководи скоростите и камиона гони максимална скорост и мощност, всичко е зададено на процентно натискане на педала и от там се ръководи момента на превключване... - е че друго ко да се гони
 В баир техниката страда от липсата на информация и за това се обърква и не знае как да превключва.
За това на баир само на мануал - и да и не , много зависи (ако караш и изведнъж ти дойде 10 градуса наклон се обърква  но се оправя със със сваляне на предавки в автоматичен режим
 Опцията power  качва разхода с 20% и държи 10 сек. - качва максималните обороти на превключване до 1800 и така се използва пълната мощност на ДВГто(е съответно и разхода с мааалко) , държи 10 минути(но това предполагам е според настройките
За да е икономичен се ползва опцията " екоролинг" (каране по инерция на скорост) има я само при по-новите модели- когато махнеш крака от газта камиона изключва от скорост. - става но по сравнително равен терен иначе е непрепоръчително  , може да доведе до неприятни моменти и износено/изпечено феродо.






Опцията за полусъединител е копчето на което е нарисувано камионче със стрелки (от горе) и гума на двигателния мост със две стрелки(от долу).Използва се най често за паркиране на рампи или блиски маневри.Понеже камиона няма педал на съединителя , и с това копче се предотвратява опасноста при маневра камиона да "скочи".
Поне аз така си мисля ,че Данчо за това има предвит.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
Форум на българските шофьори
« Отговор #195 -: Вторник, 25 Юни, 2013, 21:52:03 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!