Почвам наред.
Първо никой не пита за МП4.100 процента съм сигурен , че колегата пита за МЕРЦЕДЕС АКТРОС МП3 ЕВРО5.Актрос 5 няма ,има актрос мп2 евро5 има мп3 евро 5 има мп4 евро5.Незнам правиш ли разлика.При актрос мп3 евро5 Power режима се включва с копче (карам такъв камион).При мп4 системата Powertrain се влияе от терена чрез сателит.
Второ на Актрос мп 2 и мп3 работя при еднаква скорост на различни обороти (2 на по високи 3 на по ниски).За да катери трябва да се използва максималната енерция на камиона преди изкачването.Лично за мен обороти 1400-1500-1600 при изкачване са най добри.При 1100 оборота и автоматичен режим камиона ще сваля постояно скорости.
Трето с 40тона тотал 27 на 100 е нереално.За 30 на 100 може и да се съглася до някъде , стараната трябва да е като Унгария (равна като тепсия) , не по висока скорост от 80км. , перфекно време , едвам едвам да го набираш , максимално използване на енерцията на камиона.
1. снимката е на МП4. Правя разлика. При МП3 има бутон Power - чрез него караш на по-високи обороти (или до максималния въртящ момент при 1800об на МП3) и няма нищо общо с това, което съм обяснил по-горе. Карам МП4. Системата не се влияе от ниакакъв сателит - на моя няма сателит - има Флийтборд с навигация допълнително.
2. Актрос 3 се търкаля много повече от МП2 и, инерцията му, е по-голяма. За използването на инерцията си прав. Кои обороти лично на теб ти допадат е право на твоя избор.
3. С 40т тотал можеш да го направиш на равен терен (става и София - Бургас - София). Скоростта трябва да е 85км/ч, не по-висока. Няма никакво значение дали ще набереш бързо или бавно - разхода на гориво е един и същ.
4. Свържи с инструктора в Балкан Стар да те открехне на някои тарикатлъци и ще спестиш някой лев.