.
Последното ми инфо за разхода е 30,6 литра на 100км /биогориво при скорост 88км/ч на темпомат с 42,5 тона тотал по равно и 36,6 литра на 100/биогориво по аутострадата при Фиренце със скорост 39-42км/ч.Всичкия този разход е постигнат при обороти в диапазон 1300-1500 ,
обороти под 1200 водят до едно константно намаляване на скоростта до такава на пешеходец.Иначе на кардана нищо му няма или на двигателя от оборотите , но единствено забелязах че загрява по-бързо а разхода е незначително по-нисък с около литър и половина.Това са наблюдения от преди няколко часа , желязото е актрос мп3 евро 5 еев на 200хиляди и 100% изряден и обслужен.
ПП.На тежки терени и при постоянно газене (1400-1800-2000оборота) и отново с около 40 и кусур тона ще пиша утре вечер ако имам нет.Ааа и ще пробвам и с 1100 ма да не псувате много ако сте зад мене
но единствено забелязах че загрява по-бързо а разхода е незначително по-нисък с около литър и половина
Аз на оная работа ли си приказвам?!?!
Така е направен да се кара!!! и за това ви казвам, че е муден и скопен още в завода... а думите ти потвръждават това че е чайник, Не може да те учат да го караш на ниски обороти за да е икономичен а на същите тези ниски обороти да грее...
За разхода: утре ще снимам ако имам възможност показателите на компютъра на колегите за да се убедите, че е възможно да дава 30/100 пълен празен с 50% градско по маршрута София -Студена Тотал 44 тона.