Разход на гориво
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 13:00:33 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Разход на гориво  (Прочетена 181693 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3009
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #330 -: Неделя, 13 Октомври, 2013, 17:44:54 »
ОтговорОтговор

  На магнит не можеш да стигнеш дори скоростта, на която ти е ограничен камиона, господин Велик шофьоре!


     Това не е вярно! При DAF - XF аутоматик, на магнит ограничителя не действа и караш с колкото може да вдигне камиона. Лично съм го пробвал.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #330 -: Неделя, 13 Октомври, 2013, 17:44:54 »

 Активен
MagnuM
Старши потребител
****

Рейтинг: +70/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 343
Теми: 14



Активност
0%


« Отговор #331 -: Неделя, 13 Октомври, 2013, 18:02:38 »
ОтговорОтговор

MAN TGA ръчка, автомат същата работа...
RENAULT MAGNUM ръчка засичано по GPS 142 км.ч.
Не пишете преди да знаете, госпожо всезнайке!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Намигване Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя Намигване
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057
Форум на българските шофьори
« Отговор #331 -: Неделя, 13 Октомври, 2013, 18:02:38 »

 Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #332 -: Неделя, 13 Октомври, 2013, 18:06:43 »
ОтговорОтговор

Абе Роли_с, спри да спориш и да се подиграваш, излагаш се. На магнит със сканията която карам мога да вдигна и 130, сигурно и повече, до ограничителя на оборотите, друг е въпроса че не го правя. Карал съм и такъв ДАФ за какъвто драйвера говори, потвърждавам.
Не ми е в стила да отговарям така на жена, ама що за жена ще си мери това дето го няма с мъжете в шофьорски форум? Освен ако не е колежка?!
Ако е така, колежке, извинявай, ама имаш много да учиш
Ако приемаш съвети, спори по малко и чети повече, ще стане работата.
Поздрави на всички, каращи икономично, кой както може, по тая тема казах каквото имам да ви казвам Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1925
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #333 -: Неделя, 13 Октомври, 2013, 18:31:06 »
ОтговорОтговор

ДАФ 105, 460 с 16 скорости автомат на магнит 160 км/ч ,,,,,,,,,,,,,,,,, ;-)

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #334 -: Неделя, 13 Октомври, 2013, 19:10:09 »
ОтговорОтговор

Последните няколко мнения мязат на тоя виц Ухилен

Цитат
- Нощ, кал, мъгла, киша. Цялата гадост в една нощ. Карал си един човек Камаза.
Видял кола обърната на една страна да буксува с пълна газ. Шофьорът решил да му
помогне. Спрял Камаза, приближил и отворил вратата:
- Господине, имате ли нужда от помощ?
Човекът в колата го погледнал и припаднал. Шофьорът бързо го качил в Камаза и
го закарал в най-близката болница. Оставил го на лекарите и се качил в камиона.
Затворил вратата, пуснал двигателя, запалил цигара и се зачудил, защо онзи
припаднал? Решил да разбере, изгасил двигателя и отишъл пак в болницата.
Човекът, когото докарал вече се бил освестил. Шофьорът го попитал:
- Аз исках да ти помогна, а ти защо припадна?
Онзи му отговорил:
- Ами, посред нощ, кал, мъгла и киша, карам със 120км/ч и ти ми отваряш
вратата!... ...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1925
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #335 -: Неделя, 13 Октомври, 2013, 21:17:08 »
ОтговорОтговор

Рено Премиум 450 Евро5 2008 на магнит 80 макс,,,,,,,,,,,,,,,, ДАФ ,,, 160,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
yyulii
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 13
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #336 -: Вторник, 15 Октомври, 2013, 22:14:42 »
ОтговорОтговор

Извинявайте че се намесвам в сектора на състезателите ама темата не Беше ли за разхода??? И кола да караш с160 и тя идва на 25/100 колеги бъдете разумни с 40тона зад гърба това нещо не се спира и да ви кажа усещането е  , меко казано Гадно.Магнити "Да Да Ама Не"Петко Бочаров цитат.Защо питам? Да свършим работата на фирмата!!! Добре.И да ти кажат че сега СМЕ в криза и няма па ри? Те на острова решиха проблема 6месеца затвор +5000 £ глоба а сега

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #337 -: Неделя, 03 Ноември, 2013, 16:37:37 »
ОтговорОтговор

Борман - Гледай какво пишат хората.... Къде са твоите 1300-1600об/мин-1...
http://www.volvotrucks.com/SiteCollectionDocuments/VTC/Market/Trucks/volvo-fh-series/pdf/driveline/C%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%8F-Volvo-FH_%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D1%84%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8_%D0%A1%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%9B%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%8F_BG.pdf
  А ето и цитат:
 I-See позволява на товарния автомобил да запомня изкачванията и да сменя предавките по оптимален начин, за да пести гориво. (I-See се предлага сега с Euro 5. Прочетете повече за I-See в следващата статия.)

Новата силова линия се основава на вариант на ефективния двигател D13 на Volvo, който става много по-икономичен, като работи с по-тесен и по-нисък диапазон на оборотите – между 900 и 1 200 оборота в минута.

„Двигателят е най-ефективен при наистина ниски обороти. Тогава има по-малко триене, по-малък брой впръсквания и изгаряния. Двигателят просто диша по-лесно“, обяснява Кристиан Нилсон, ръководител на проекта за новите двигатели Euro 6.
http://fh.volvotrucks.com/bg-bg/index.html#section3/0

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* volvo engine.jpg (346.72 KB, 1360x768 - видяно 515 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #338 -: Неделя, 03 Ноември, 2013, 20:10:51 »
ОтговорОтговор

Това е вярно за всички марки камиони:)). Икономията е при 1000-13(4)00 об/мин! Дали има I-see, РРС или както ще да се казва няма значение за ефективния диапазон на оборотите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #339 -: Неделя, 03 Ноември, 2013, 21:03:20 »
ОтговорОтговор

Абре зор ти е ,  лев мигач и газ у байро Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
caduceus
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #340 -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 10:47:41 »
ОтговорОтговор

Здравейте,
нов съм във форума и имам опит предимно с леки автомобили. Вероятно ще ви е интересно ако ви кажа, че съществува разработка и производство на наш, български продукт с име "Горивен оптимизатор", в момента с три модела, който в режим на самонастройка на дизелови двигатели на кола/камион намалява разхода на гориво с 12-18%, при увеличаване на мощността. При бензин е около 20%, при газ и метан до 30%. Не е чип, водородна клетка или др. подобни, няма захранване, не се нарушава конструкцията /външен монтаж/. Тестван предимно на леки автомобили в последните 4 години, но поради запитвания от клиенти направих комплект за камиони и сложихме на няколко. Ефектът при камионите е силно подобрено изгаряне, ниски емисии, 11-15% икономия /в зависимост от режима/, а стойността се избива за 6-7 хил. км. което е примерно половин месец активно каране. Срокът на използване на практика е неограничен, но съм му сложил 5 г обща гаранция и един месец гаранция за връщане. Комплектът за камиони се състои от 1 бр. горивен оптимизатор К1 или К2 /зависи от мястото на монтаж/, 1 бр високотемпературен оптимизатор К3 и 1 бр нискотемпературен К3
Разработката и производството са мои, със защитено ноу-хау. Първоначално направих оптимизатора К1 за лично ползване на бензиновия ми инжекцион Ситроен Ксантия 2,0 л,16 кл. 134 к.с.,1999 г., поради това че въртя над 2-3 хил. км на месец. В момента карам с 5,2-5,4/100 на извънградско, при нормални 7/100. От първия модел са тествани са над 10 прототипа докато стигне до производство, от другите също по 5-6 бр.. Сега има над 1500 автомобила с някой от трите модела, а най-високи резултати има при пропан-.бутан + донастройка с аванспроцесор. Може да погледнете за инфо по продукта тук:
www.caduceusbg.com   Има доста подробности в раздел Указания, Въпроси и отговори. За съжаление последният модел оптимизатори К3 още не са представени в сайта, предстои да се сложат.
От колегите във този форум непълен комплект от изделието има rider 777, като е сложено преди около три месеца на личния му камион Рено Премиум и оттогава е подобрено значително. Дори с това частично изделие колегата има над 10% икономия и кара с 24 л/100 км с 15 тона товар по магистрала.
Ако е интересно на някого /особено който кара собствен камион и си плаща сам нафтата/, да ме пита каквото иска тук, в сайта ми или на 0885 781469 - А.Асенов.

Поздрави!  

ПП
Ако админът прецени, може да се пусне специална тема. Готов съм да отговоря на всички коректни въпроси.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
scaniavolvo
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 221
Теми: 11



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #341 -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 14:40:10 »
ОтговорОтговор

Този уред възможно ли е да увреди нещо по горивната система?Каква е горе-долу цената за поставяне на камион  и на лек автомобил(дизел).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2411/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #342 -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 14:52:26 »
ОтговорОтговор

Специална тема за подобно устройство е абсурдно да пусна. Дори публикацията е в разрез с правилата на форума, но ще я оставя с една-единствена цел и тя е да разберем малко повече за това, което се предлага. Като начало бих искал да получа отговори на три въпроса и те са следните.

1. Цена на устройството, предвид това, че такава не е посочена
2. Някаква техническа документация, посочваща принцип на действие и доказваща действително понижен разход
3. Препоръки от собственици на превозни средства, постигнали някакъв ефект след ползване на устройството

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #343 -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 15:06:14 »
ОтговорОтговор

И аз съм за,да се обясни по подробно принципа на действие и цената.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Yordan
Младши потребител
**

Рейтинг: +26/-5
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 88
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #344 -: Понеделник, 18 Ноември, 2013, 15:17:14 »
ОтговорОтговор

Ще задам и аз един въпрос.
 Ако си сложа това устройство на личното МПС, ще имам ли проблем при минаване на технически преглед и издаваш ли някакъв документ който да послужи пред съответните органи?
 
П.С. - За България е ясно Усмивчица, но за другите страни  Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...
Етикети:
Страници: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!