Разход на гориво
Форум на българските шофьори
Събота, 18 Май, 2024, 18:54:31 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Разход на гориво  (Прочетена 181715 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
caduceus
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #345 -: Вторник, 19 Ноември, 2013, 09:16:22 »
ОтговорОтговор

Здравейте,
отговарям със малко забавяне, но пътувах из страната и се прибрах късно вечерта. Карам по реда на въпросите:
- Нищо не може да се повреди, има само полза за двигателя. Лично аз карам вече пета година с различни варианти на оптимизатора и при минати над 120 хил. км, с две различни коли нямам каквито и да е проблеми, предизвикани от него. Клиентите ми също, а има хора с по пет-шест хил. км на месец. Забелязали сме, че маслото се запазва доста по-дълго, а свещите при бензин и газ остават чисти.
- Цената за оптимизатор К1 е 150 лв /той остана като част от комплекта за камиони/, за по-силния и температуроустойчив К2 /за бензин и дизели с ламбда сонда/ е 170 лв, а на комплект К3 за газ и метан - 160 лв. За таксита, каращи по софийските задръствания /особено лятно време развиват сериозна жега под капака/ имам и устойчив до 150 градуса вариант на комплекта зонов оптимизатор К3, който е 250 лв. защото компонентите му са доста по-скъпи от на нормалния за стандартни коли.
Това са оптимизатори, изчислени за потока на горивото при коли с обем на двигателя до 3-4000 куб. см., при по-големи обеми се смята съобразно кубатурата дали трябват два или някакъв комбиниран вариант. За камиони с обем на мотора около и над 10 хил. куб. см се доказа от практиката, че е най-подходящо е да се ползват три оптимизатора - един К1 или К2 /зависи от мястото на монтажа/, един високотемпературен комплект К3 и един нискотемпературен комплект К3. Цялата работа излиза 560-580 лв в зависимост от това дали е проточния е К1 или К2. Това е цена без ДДС, но може да се пусне както опростена фактура, така и с ДДС в зависимост от желанието на клиента. При физически лица това е крайна цена.
За коли един оптимизатор се избива от икономията средно за 6-8 хил. км, за камиони около 5-6 хил. км. което е нищо, особено за камионите. При тях реално след половин месец си вече на плюс и ти остават по 1200-1500 лв всеки месец от икономисано гориво, а камионът върви по-добре от по-рано /мощност, еластичност и т.н./
- Монтажът е елементарен и описан подробно в инструкцията. Понеже ги продавам предимно по Еконт в цяла България и хората си слагат оптимизаторите сами, все пак е хубаво да се чуем по телефона за да е ясно всичко. В района Ловеч - Плевен- Троян мога да ги сложа и лично. Проточните оптимизатори К1 и К2 се събират и стягат със скоба или дебели свински опашки външно на горивопровода отиващ към двигателя, а при зоновите К3  два от четирите броя се залепват външно на газовата бутилка, а два се залепват вътре във кутията на на въздушния филтър преди него. Може да са и външно, за да влияят на филтъра през стената на кутията - зависи от конкретната и конструкция. Това е всичко.
-  Относно техническа документация - правя опити за тестове в Технотест, но работата се закучи вече около година, защото не искат да присъствам на изпитанията. В момента вече няколко месеца чакам да ми пратят договор и ми писна да звъня по телефони и да ходя там на място без особен резултат. Имам някакви съмнения, че провалят нарочно такива тестове, защото с гордост ми се похвалиха  Усмивчица как на един куп устройства от всякакъв характер /включително водородни клетки за които се знае, че дават едни 8-10% икономия на стари дизели без ламбда/ не можали да измерят никакъв ефект. В момента работим с един доцент от ТУ Русе от катедра Двигатели, за да види с очите си /сложих му на колата един К1 като мостра/, евентуално направим там протоколи и т.н.
- Оптимизатори от този тип има един куп и почти всички работят слабо или никак. Когато почнах да правя К1, тествах няколко и максимума беше 3%, което е в рамките на грешката. Затова реших всичко под 10% да не го броя за достатъчно. Разликата между моите устройства и другите такива е, че лично аз съм техен потребител и чак тогава производител. Направил съм първите бройки за себе си и за приятели, а след като събрах данни и статистика - за останали клиенти.
- Съгласно хармонизираните стандарти на ЕС устройствата ми са аксесоари, т.е. не изискват сертифициране. Говорил съм с доста институции от типа на институт по стандартизация, надзора по мерки и теглилки и т.н. - казаха ми че не съм за тях  Усмивчица Щом няма газове под налягане, захранване с ток, опасни вещества, движещи се части /машини/ и т.н. не трябва сертификат. От тяхна гледна точка все едно е дали ще си закачиш мартеница на горивопровода или оптимизатор. Достатъчна е декларация за съответствие, каквито имам за всеки продукт и мога да представя при поискване от проверяващ орган.
- Относно принципа на действие - доста е дълго за писане тук, но с няколко думи мога да кажа. Оптимизаторите променят горивото така, че то се смесва изцяло с въздуха и изгаря напълно. Това се вижда на газоанализатор съвсем ясно. На второ място, вследствие на подобреното горене кислородът намалява в изходящите газове, ламбдата го отчита и компютърът намалява автоматично времената на дюзите. Така възобновява правилното стехиометрично съотношение заложено в него. Тази регулираща горивото обратна връзка ламбда-ЕКУ е позната като close loop и работи най-добре при равномерно движение или при свободен ход. При ускорително данните от ламбдата не се вземат под внимание от компа и затова при градско или много променливо по скорост движение ефектът е по-слаб /7-10%/. При равномерно по магистрала за дизели е около 14-15% икономия, видно от моментния разход на борд компютъра.

Надявам се че съм осветлил повечето въпроси, ако има още нещо питайте. Админът да ме извини, но намеренията ми не са да си правя реклама /имам си достатъчно клиенти от леките коли и такситата/, а да ви дам информация, от която мисля че се нуждаете. Доста от колегите с камиони си плащат сами нафтата, а тя си е пари. Не е лошо всички да имат полза от нещо добро и работещо - просто при камионите ефектът е най-значим.

Поздрави  

ПП
Колегата rider 777 има орязана и стара версия на комплекта оптимизатори, ползва 1 бр проточен К2 и непълен комплект нискотемпературни К3 /трябва да са четири, а той е с три елемента - но толкова имах налични, когато се видяхме/. Няма и високотемпературни К3, които са важни - и въпреки това е с 11-15% жива и съвсем истинска икономия на камиона, а и гледам поставя рекорди за скорост  Ухилен/
  

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #345 -: Вторник, 19 Ноември, 2013, 09:16:22 »

 Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2412/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7183
Теми: 538



Активност
0.2%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #346 -: Вторник, 19 Ноември, 2013, 11:02:30 »
ОтговорОтговор

Изчерпателно обяснение, за което благодаря, но възниква един въпрос. К1 и К2 се слагат на горивопровода, а К3 на бутилката и на кутията на въздушния филтър. Моята метанова уредба е инжекционен тип и не разбирам идеята на този вид свързване.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« Отговор #346 -: Вторник, 19 Ноември, 2013, 11:02:30 »

 Активен
caduceus
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #347 -: Вторник, 19 Ноември, 2013, 11:57:42 »
ОтговорОтговор

Ами да навлезем още малко. Аз гледам да не занимавам излишно колегите с принципите на конструкцията, а предимно с крайното и действие, затова не навлизам в подробности. Както и да е - щом питате, отговарям.
- Първият и вторият от моделната гама оптимизатори К1 и К2 са проточни - т.е. създават зона със определен вид поле вътре в горивопровода, а горивото преминавайки динамично през нея се променя. Първият К1 не беше температуроустойчив, а и с по-големи размери /12/8/4 см и при бензинови и дизелови автообили се монтираше на горивопровода под купето. За камиони няма проблем, но при коли това сваляше клиренса с 2-3 см и понякога оптимизаторът опираше във високи легнали полицаи или при каране по пресечен терен. При газ и метан с медни тръби се слагаше до бутилката в багажника, а при тороидални бутилки под купето в задната част. По горните причини разработих К2, който се слага при мотора и е с размери 9/6/3 см за да пасва на малки прави участъци от тръбата и да няма проблем с нагряването. Вътрешната му конструкция също е доста по-различна от тази на К1. Става и за монтаж в моторния отсек при джипове със стоманени тръби отдолу, където К1 не работи добре. Въобще, по-удобно изделие. Но и двата проточни оптимизатора не ставаха за метан със стоманени тръби, газови уредби с пластмасови /карбонови/ тръбопроводи или за коли с липса на място за монтаж /криви тръби, капсулирани горивопроводи, кори отдолу и т.н./
- Третия вид оптимизатори К3 не е проточен, а зонов /работи стационарно и не изисква движение на горивото/. Технологията и конструкцията е коренно различна, въпреки че принципите на въздействие са еднакви с тези на К1 и К2. Комплектът К3 се състои от четири кутии с размери приблизително на кибритени (61/41/28 мм) които създават две по две полева зона помежду си. Могат да работят и поотделно, но ефектът е по-слаб. Две от тях се залепват както вече казах, за бутилката или се хващат със свински опашки за тръбопровода на разстояние 20-50 см една от друга, а другите две се залепват вътре или отвън на кутията на възд. филтър /имат си силно двойнозалепващо 3М VHB на активната страна/. Създадените две полеви зони променят съответно горивото в бутилката и въздуха, минаващ през филтъра. Този тип оптимизатор вече работи и при коли със стоманени горивопроводи /метан/, както и пластмасови за пропан-бутан. При дизели и бензини с криви тръби и липса на място за К2 се залепват две от кутиите на вертикалната стена на резервоара в долната и част, а другите две - пак във кутията на възд. филтър. Това е последната завършваща гамата ми технология, само на няколко месеца  Усмивчица Работи безупречно.
При камионите разпределението на оптимизаторите е следното:
- Един К1 или К2 на горивопровода
- Един комплект високотемпературни К3 на кутията на въздушния филтър
- Един комплект нискотемпературни К3 на резервоарите /два на двата в долната вътрешна вертикална част, или при един голям резервоар - четирите бр. на него./

Длъжен съм да кажа още, че при съвременните коли с толкова наблъскана вътре електроника се случва и автомобилът да не реагира. Това се дължи или на софтуерна забрана за обедняване на сместа /основно при бензинови модели на VW от Голф 4 нататък, вкл. Шкоди и Сеат със същите мотори, Хонда Акура и Тойота Ленд Крузър/, или при газови инжекционни уредби примерно на невързана бензинова ламбда към газовия комп. При метанови инжекциони пък от най-ново поколение с адаптация, има изглежда заложено възстановяване на заводските настройки през 2 дни /рестарт/  Намигване Изследваме проблема в момента и всяка помощ е добре дошла - ако има някой колега с опит и знания, да помага.
При такива уредби се налага ръчна донастройка на параметрите от специалист. За метан  и пропан естествено се донастройва и аванспроцесорът на + 3 градуса спрямо стандартните за съответното гориво отгоре. Относно автоматичното намаляването на времената на дюзите, наблюдавали сме го при газов инж. Романо вързан с лаптоп при работа на място - след 30 мин от монтиране на К1 до бутилката при загрял двигател, времената паднаха от 5 и нещо на 3 и нещо - 4 милисекунди, видно от екрана. При метанов инжекцион LPJ Tech и ръчно регулиране по време на движение, наблюдавахме при най-добрия режим и мощност показания на дюзите 0,93-0,94 от стандартните бензинови времена. При 1,17 нормални... Колата вървеше по-добре та мвтан отколкото на бензин - сменяхме няколко пъти да сравним. Автомобилите на които тествахме бяха личния Хюндай Елантра 1,6 на Румен Роев /човекът с ТАП-овете негова разработка в Сф./ и на едно такси, Киа Сийд.  
Най-безпроблемни са обикновените газови и метанови уредби - като няма комп - има си кранче, което преобразува новата мощност в икономия чрез частично затваряне.  Естествено, плюс настройка на предварението на +7 градуса на ниски обороти и +15 на високи. Тогава колата все едно някой я ритва отзад и става самолет  Усмивчица
Понеже не се смятам за специалист по двигатели и горивни уредби, съм дал този един месец гаранция за връщане. Примерно ако някой не му реагира колата и обедни сместа автоматично /въпреки, че сме натрупали доста опит понякога се случва при газ или метан/ може да върне оптимизатора по Еконт с наложен платеж, както го е получил и да си възстанови парите. Примерно на 100 стандартни случая стават 3-4 такива - но за който не иска да си регулира ръчно колата при проблем с автоматичното регулиране, това си е негово право.

Поздрави!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
крис
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #348 -: Вторник, 19 Ноември, 2013, 22:00:27 »
ОтговорОтговор

Наистина,трябва да кажа,че съм очарован от техническата компетентност на колегата който е изобретил това но ще продължа със суперлативите след като  го пробвам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #349 -: Вторник, 19 Ноември, 2013, 23:55:48 »
ОтговорОтговор

Не бързай да се радваш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2286/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2139
Теми: 137



Активност
3.4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #350 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 02:11:16 »
ОтговорОтговор

Не бързай да се радваш.

     И аз съм много скептично настроен. Още бях ученик и приятел на баща ми предложи някакво устройство. Тогава (преди поне 25 години) го монтирахме на Жигула, реже се маркуча за горивото към карбуратора и минава през устройството. Не е забелязан ефект.
      Като карах автобус, колега много убедително и с конкретни числа, говореше за намаление на разхода. "Устройството" беше около 40 лева, два може би магнита се слагат на горивопровода и монтаж свински опашки. Не беше забелязан ефект. След няколко месеца ги свалих и ги монтирах на колата си. Също не забелязах ефект.

     Не разбрах предложението за камиони е, шофьорите да си купят за да не плащат преразход?

     В България бюрокрацията е огромна. Автора правил ли е опити да предложи продукта на автомобилни компании?

     Съвсем лесно е да се предложи на една транспортна фирма да се пробва. Там за няколко дни ще бъдат ясни резултатите. Само да се внимава, че някои са свикнали да не плащат!
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
scaniavolvo
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 221
Теми: 11



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #351 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 08:51:51 »
ОтговорОтговор

     И аз съм много скептично настроен. Още бях ученик и приятел на баща ми предложи някакво устройство. Тогава (преди поне 25 години) го монтирахме на Жигула, реже се маркуча за горивото към карбуратора и минава през устройството. Не е забелязан ефект.
      Като карах автобус, колега много убедително и с конкретни числа, говореше за намаление на разхода. "Устройството" беше около 40 лева, два може би магнита се слагат на горивопровода и монтаж свински опашки. Не беше забелязан ефект. След няколко месеца ги свалих и ги монтирах на колата си. Също не забелязах ефект.

     Не разбрах предложението за камиони е, шофьорите да си купят за да не плащат преразход?

     В България бюрокрацията е огромна. Автора правил ли е опити да предложи продукта на автомобилни компании?

     Съвсем лесно е да се предложи на една транспортна фирма да се пробва. Там за няколко дни ще бъдат ясни резултатите. Само да се внимава, че някои са свикнали да не плащат!
 
Това наистина е идея-трябва да се даде продукта на голяма транспортна фирма.Моля и Райдъра да си изкаже мнението щом ползва този продукт,макар и опростена серия,какви са му впечатленията.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
caduceus
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #352 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 09:07:59 »
ОтговорОтговор

Благодаря за отзивите. Съвсем нормално е да сте скептични, в бранша има много измами и преувеличения. Обикновено се пише, че еди какво си прехвалено нещо /чип, магнити, турбонатори, водородни клетки и др./ давало от 0 до 40% икономия, а после се оказва, че нулата е точно при вас Усмивчица Аз имах нужда от нещо работещо, защото си плащах от джоба бензина, а пътувах всеки ден по 100 км - един и същ маршрут, кола и стил на каране, три години, всички сезони. Това ми даде възможност да засичам коректно промените в разхода, а при положение че методът беше пълно-пълно на една колонка, измерванията бяха почти точни. Слагах най-различни купешки изделия по колата и файдата беше точно от никаква до максимум 3%.
Затова четох почти две години теория, зарових се в доста стари книги /вкл. и от 150-160 г назад, архивирани в американски, руски  и немски онлайн библиотеки/ за да проумея какво наистина става при горенето. В резултат след доста блъскане и неуспешни тестове ми светна  крушката  Усмивчица, направих първите вече работещи прототипи на оптимизаторите К и до момента съм с около 3500-4000 лв спестени от гориво за периода на използването им /над 120 хил. км., по 1,2-1,5 л бензин х средно 2,50 лв/. Е, и инвестиции над 25 хил. лв направих за да произведа нещо, дето е достатъчно здраво и изглежда добре, но тях кой ги брои... Като се замисля, може и да са повече - ама не ми се смята - общо взето са се върнали от продажбите.
Тестът за доказване на ефекта е много лесен при коли с моментен разход на борд компютъра / и с ламбда, разбира се/. Колата загрява, отчита се нормален моментен разход. Слага се оптимизатора, бръмчи пак на място 20-30 минути и се вижда как пада разхода на екрана с около 15% /при дизелите с ламбда, така е също и при камионите/. За фирми с повече коли просто им давам една мостра да карат и видят, а след това да си купят за всички автомобили. За камиони след като видят, че двигателят реагира и им падне моментния разход на място, понеже е по-скъпо изделието, плащат 50% и карат 10 дни тестово /за което подписваме споразумение/. След това ми го доплащат. След тестовия период имат пак един месец писмена безусловна гаранция за връщане, т.е. клиентът е защитен при всички положения.
Това е накратко. Нормално е никой да не вярва, докато не види с очите си - аз също бях така и с право. Особено търговците дето си нямат идея какво продават, си измислят какво ли не - и то в стандартния случай за два магнита на тръбата  Усмивчица От друга страна, първите оптимизатори К1 като ги пуснах в продажба, бяха веднага разглобени и после се пробваха да копират конструкцията - да, ама не  Ухилен После си купиха по още един. Така че и от копиране не ме е страх - българинът е любознателен и обича да покрадва, ама тука няма да може. Има си технология, която не е стандартна.
Поздрави

ПП
Относно предлагането на големи транспортни фирми - давам ви един пресен пример. От три дни се опитвам да се срещна за 15-20 мин с един шеф и собственик на такава - няма изглежда интерес. И то при положение, че ефектът му ще е над 50 хил. лева на месец от икономии! Преди него имаше един друг, при него нещата пък бяха над 120 хил лв. месечно - и пак така не се интересува. Поне да опита и да изгори тоя камион 1-2 литра нафта на място - аз ще му я платя. Не - никакво мозъчно движение не се наблюдава... Май заслужават да фалират

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Yordan
Младши потребител
**

Рейтинг: +26/-5
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 88
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #353 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 10:10:23 »
ОтговорОтговор

 Усмивчица От друга страна, първите оптимизатори К1 като ги пуснах в продажба, бяха веднага разглобени и после се пробваха да копират конструкцията - да, ама не  Ухилен После си купиха по още един. Така че и от копиране не ме е страх - българинът е любознателен и обича да покрадва, ама тука няма да може. Има си технология, която не е стандартна.
Поздрави


След като не се претисняваш, че може да копират устройтвото ти, моля да споделиш каква магия  Ъ? Усмивчица използваш за да намалиш разхода?
 Аз мисля, че се досещам, но искам да го чуя от теб.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...
dobri valentinov
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #354 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 12:08:11 »
ОтговорОтговор

Разликата между 15 т и 24 т е много голяма. Пробвай само с 24 т и ще разбереш за какво ти говоря.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #355 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 21:53:21 »
ОтговорОтговор

- Относно принципа на действие - доста е дълго за писане тук, но с няколко думи мога да кажа. Оптимизаторите променят горивото така, че то се смесва изцяло с въздуха и изгаря напълно. Това се вижда на газоанализатор съвсем ясно. На второ място, вследствие на подобреното горене кислородът намалява в изходящите газове, ламбдата го отчита и компютърът намалява автоматично времената на дюзите. Така възобновява правилното стехиометрично съотношение заложено в него. Тази регулираща горивото обратна връзка ламбда-ЕКУ е позната като close loop и работи най-добре при равномерно движение или при свободен ход. При ускорително данните от ламбдата не се вземат под внимание от компа и затова при градско или много променливо по скорост движение ефектът е по-слаб /7-10%/. При равномерно по магистрала за дизели е около 14-15% икономия, видно от моментния разход на борд компютъра.


  
На кой си мислиш че ги разправяш тия !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
крис
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #356 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 23:42:31 »
ОтговорОтговор

Аз предлагам да снишим тона и да не се разправяме,нека се държим като професионалисти и като по-улегнали хора,и така искам да отправя едно предложение към изобретателя на устройството,след 2-3 седмици ще си купувам камион(освен ако не се объркат нещата) ще мина през Плевен и ще се запознаем,ще видиш,че аз съм сериозен човек,за измама и дума да не става,ще ти платя първоначално 100лв.и ще ми го монтираш,ще го пробвам цял месец и ако наистина резултата е положителен,ще ти го платя на посочената цена със 100лв.повече а за първата вноска ще забравим,или на практика ще го продадеш със 200лв. над посочената цена,фактически първоначалната вноска няма да ти я търся без значение дали ще го задържа или върна,като залог ще ти оставя една скъпа вещ(антиквар) която ще си получа след като ти платя или след като ти върна устройството,е ако ти ме излъжеш ще загубиш много повече от мен защото аз ще загубя около 500лв.а ти никога повече няма да се появиш нито тук в този форум нито в друг защото ще се погрижа да направя така,че цяла БГ.  да научи,ако си навит пиши

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
caduceus
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #357 -: Четвъртък, 21 Ноември, 2013, 09:07:21 »
ОтговорОтговор

Колеги, успокойте топката. Аз не се притеснявам, защото всичко което казвам си е точно така. Моля да ме извините, ако съм засегнал неволно някого с нещо.
kris
Разбира се. На такъв род тестове оптимизаторите са подлагани нееднократно, но допълнителния ефект от това е, че после ползвателите като разказват, другите не им вярват и те се ядосват както аз в началото Усмивчица Вещ не ми трябва и си я задръж. Не е лошо като вземеш камиона, да покараш поне малко, за да си наясно какъв е нормалния разход в действителност на конкретната машина. Обади се от предния ден за да не съм заминал някъде, че не се задържам много на едно място - 0885 781469. След изтичането на тестовия месец ще имаш още един гаранционен за връщане по стандарт и гар. карта + 5 г обща гаранция. С виждане става, с приказки - не.
Отивам да работя - и пак ме извинете ако с дългите си постове съм ви досадил, но гледах да осветля каквото мога по изделията ми.
Поздрави

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Yordan
Младши потребител
**

Рейтинг: +26/-5
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 88
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #358 -: Четвъртък, 21 Ноември, 2013, 10:05:48 »
ОтговорОтговор

и пак ме извинете ако с дългите си постове съм ви досадил, но гледах да осветля каквото мога по изделията ми.
Поздрави

Очаквах да напишеш на какъв принцип работи или така да се каже.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...
drago_pavlov
Старши потребител
****

Рейтинг: +62/-133
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 403
Теми: 11



Активност
0%

« Отговор #359 -: Четвъртък, 21 Ноември, 2013, 13:50:56 »
ОтговорОтговор

Ето тук всичко е обяснил човека:
http://mazeto.net/index.php/topic,6079.0.html

Ама нещо не му се връзват много, много...
В темата се вижда, че rider777 е имал намерение да си купи устройството октомври-ноември 2012-та. Ако го е купил и е усетил тая манна небесна от 20% икономия все щеше да се похвали за 1 година  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!