Разход на гориво
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 14:11:13 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Разход на гориво  (Прочетена 181695 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1925
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #375 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 16:09:19 »
ОтговорОтговор

Аз не съм го гризнал и ви казвам, че има ефект ама не ми се верва да ги раздава безплатно,,, който иска си купува,,, Кадуцеус е точен и нема имал дал.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Форум на българските шофьори
« Отговор #375 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 16:09:19 »

 Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3009
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #376 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 16:14:53 »
ОтговорОтговор

Ами,щом вече Райдера каза че има ефект,и аз съм склонен да повярвам,мисля че няма далавера да лъже,освен ако не иска да е само той,или от малкото,където са го "гризнали",но не ми се вярва...


    Такааа! Сега да се поупражняваме в математиката:
    И аз карам в момента Рено-Премиум. Не съм собственик, нает съм. Харчи средно 31-33л./100км. в зависимост от товара и терена.
    Да сложим икономия дори по-малка от 10%. Това са примерно 3л./100, нали? Съответно - 30/1000км. и около 110/3600км., колкото приблизително един мой курс. При цена на горивото  прибл. 1.40 евро на литър това прави 150 евро на курс. При четири курса месечно, както е при мен, това са 600евро, лично за мен!
    При такъв ефект и икономия съм готов да позлатя всеки, който ме убеди реално в това. И както декларирах по-горе, ще стана на доброволни начала най-ревностния пропагандатор на наколенк...Пардон!, На ОПТИМИЗАТОРА!
   А дотогава ще продължавам да очаквам отговори, а не ЕШК.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #376 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 16:14:53 »

 Активен
caduceus
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #377 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 16:43:43 »
ОтговорОтговор

driver1
Не съм се фръцнал и т.н. Просто не говорим по работа, а нямам време да си чеша езика - съдружник съм и в друг бизнес /земеделие/, работя по няколко нови проекта едновременно, а имам и достатъчно клиенти с автомобили за оптимизатори.
Имаш един комплект от мен за тест. Няма да обеднея като почакам малко, нито ако изчезнеш и забравиш да ми го платиш - все пак не се познаваме. Към момента имам десетина неплатени от периода в който раздавах на добра воля с отложено плащане - сега вече не го правя щото българинът много обича муфтата.
Не е нужно тестът ти да е чак един месец, мисля 10-15 дни са съвсем достатъчни. По стандартното споразумение за тест и предоставяне на мостра, което ползвам за по-големи фирми срокът е 14 календарни дни.
Държа да монтирам комплекта аз, за да няма грешки - обади се като идваш към региона Ловеч - Плевен - Троян, за предпочитане в Ловеч. Добре е от предния ден за да не пътувам нанякъде и да се разминем. Тел. ми е 0885 781469 - Асен Асенов, пощата caduceus_bg@abv.bg
Трябва да са ти наред датчиците /нок сензор, ламбда, температурен и т.н./ и автоматичната обратна връзка. Това се вижда след половин час на свободен ход, по намаляването на моментния разход на екрана на борд компа с около 13-14 % - примерно от 2,1 на 1,8 л. както стана при Райдър на Премиума. Като работи комплектът оптимизатори на свободен ход, работи и при движение. Това е. Другото са празни приказки.
Поздрави

ПП
Благодаря на Иво /Райдър 777/ че се обади да каже две добри думи. Желая безавариен път и да почерпи на Нова година като се видим  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3009
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #378 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 17:03:33 »
ОтговорОтговор



...Държа да монтирам комплекта аз, за да няма грешки - обади се като идваш към региона Ловеч - Плевен - Троян, за предпочитане в Ловеч...


  "3. В случай на нужда може да се махне за 2 минути и после да се сложи пак за 5. Инструменти - нож, отверка или клещи резачки...."

     Това аз ли съм го написал, или ти? Но няма значение, без друго няма да стане сделката, нямам път към Ловеч, на 2700 километра съм. Но препоръчвам на колеги от България да се възползват и да споделят впечатления тук.
     За цената пак нищо не прочетох...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #379 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 17:14:07 »
ОтговорОтговор

Няма такъв филм..... Райдър най малко от теб очаквах да се хванеш.
Направих си разходка по форума за свободна енергия и с удивление разбрах, че има магнитен двигател, цветята растат по-бързо с друго приспособление,  светлината имала налягане,  Никола Тесла имал секретни трудове не отпечатвани до сега,
 Въобще все интересни неща доказани и изпитани, да  не говорим за опитите и в изработката на вечният двигател.
- Драйвър не обиждай човека с магнитни наколенки.... Та това е нещо, с което Той се е занимавал като дете.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1925
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #380 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 17:39:21 »
ОтговорОтговор

Над 90% от трудовете на НИКОЛА ТЕСЛА  не са отпечатвани никога ,,,,,,,,,,,,,,,  Кадуцеус, радвам се, че има Хора като теб,,,,  нека Бог да те закриля и помага във всичките ти начинания.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #381 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 17:58:29 »
ОтговорОтговор

Особено секретните....  обаче странно как се появяват преведени на руски свободно в нета.... е такова противоречие няма.
Хахахаха

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
caduceus
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #382 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 19:29:04 »
ОтговорОтговор

driver1
Това с двете минути демонтаж и петте минути за монтаж е след като се сложи и тества първоначално. Ако ти обясня по телефон процедурата или прочетеш приложената инструкция внимателно, може да се справиш и сам - не е голяма философия, но има особености. Ако си дойдеш в България се обади, ще сложим на камиона един комплект. Мога дори да ти го изпратя по куриер за твоя сметка, но искам да напишеш после какво е станало. Като решиш да ми го платиш, все ще измислим начин.
Цената се формира от сборната на трите вида оптимизатори, които са комплекта за камиони. Това са проточния високотемпературен К2 за бензинови инжекциони и дизели с ламбда /автомобили/ - 170 лв, високотемпературния комплект от 4 бр кутии К3 за таксита на газ и метан /250 лв/ и нискотемпературния комплект К3 за нормални коли на газ и метан /160 лв./ Общо комплекта за камиони става 580 лв, което е направо смешна цена за ефекта който дава и се избива за 10-15 дни при активно каране.
Не ме намесвайте в глупостите от форума мазето.нет. Аз се махнах оттам основно заради празнодумие и безпочвено оплюване - каквито виждам, че се зараждат и тук. Точно затова си направих личен форум - за да мога да си пиша каквото искам и да не ме банват разни идиоти-админи като тези бившите от мазето, които ме рекетираха за безплатни оптимизатори и по принцип витаят в облаците. Който иска да прочете по какви теми работим с колегите, може пък да ви е интересно:
www.garaja.net

Райдър
Карай си камиона и си свиркай, който иска да вярва а който иска - не. Като си дойдеш ще ти сложа от новите К3-ки на филтъра и резервоара. Старите които имаш са два пъти по-слаби, тези вероятно ще ти дадат още 3-4%.

Поздрави

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
!na
Потребител герой
*****

Рейтинг: +385/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Жена
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1171
Теми: 17



Активност
0%

Devoted to trucks. Devoted to Volvo.


WWW
« Отговор #383 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 20:29:12 »
ОтговорОтговор

  Човече! Чета те и започвам да се чудя дали пък си нямам работа с новия Томас Едисон? Или пък Александър Бел? И се питам: защо си още в България? Къде ти е патента? Та ти слагаш в джоба си инженерите на Мерцедес, БМВ, Фиат, Пежо и които се сетиш взети заедно! На път си да внесеш решителен принос в облекчаването на разходите от цените на горивата в световен мащаб! България е тясна за тази значима иновация... Струва ли си да губиш време в гаражно производство? Излез на светло, публикувай умопомрачителните си резултати и представителни статистики. Ще смаеш света.

driver1, + от мен за това.
И въпроса за патента.
Тома Неверни няма нищо общо тук, просто гениалните хрумвания се патентоват.
Тогава предполагам не би имало проблем с обяснението (което липсва) за устройството и принципа му на работа.
За магнити ли става въпрос всъщност?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

My truck runs on diesel, I run on 100% passion
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #384 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 20:48:07 »
ОтговорОтговор


За магнити ли става въпрос всъщност?
Разбира се.
Ето и ощеhttp://mazeto.net/index.php?board=37.0
Тук също е интересно
Цитат
caduceus

    Експериментатор
    Потребител
    *****
    Публикации: 761

Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« -: Юли 05, 2011, 10:32:43 am »

Здравейте колеги,
във връзка с последния ми проект - устройство за пряко зареждане на блока на ДВГ с оргон, имам нужда от вашите компетентни съвети. Накратко, имаме малко електроника на 12 волта, захранвана в момента от акумулатора; оргонна схема, включваща резонансен концентратор и натрупващ елемент; усилвателна част; изходен изолиран с алуминий многожилен кабел с накрайник. Електрониката управлява и усилва ефекта, не генерира оргон.
Режимът на работа е следният - при първоначален монтаж се включва чрез прекъсвач захранването за около 12 часа, за да се насити с оргон моторът; след това трябва да се включва само когато той работи и генераторът захранва акумулатора. Т.е. чрез прекъсвача да се изключи постоянното захранване от 12 волта и да се включва само при да речем 13 в., когато има подзарядка. Добре е да се запази лесното свързване на клемите на акумулатора и не е вариант да го закача направо на генератора. Дайте акъл как да направя схемата, транзистор ли да отпушва при 13 волта или що. Устройството е доста перспективно и се надявам да замени напълно въртоците на Ринат Шаймуратов  Усмивчица А там, ако се сещате, има 80% икономия /естествено при регулиране на достъпа на гориво/, т.е. ще побългарим нещата малко и няма да има движещи се части със 17-20000 оборота в минута, нито ще са така големи. Една снимка за нагледност:
http://www.prikachi.com/images/936/3511936p.jpg
Поздрави     

Пояснение за Оргона и оргонната енергия
Цитат от wikipedia
Цитат
В САЩ Райх развива свои авангардни идеи, касаещи космическата енергия на живота — „Оргонна енергия“, която циркулира, както през човешкото тяло, така и в цялата вселена. Райх постулира, че по-голяма част от културите развиват практики и табута, които блокират циркулацията на оргона в човешкото тяло и психика. Райх разработва специален 10-дневен масаж за разблокирането на тялото, както и специални оргонно акумулиращи машини и приспособления. Именно заради последните, той бива осъден за „шарлатанство и неспазване на законите“. Федерални агенти изгарят книгите му и разрушават машините му с брадви. Райх отказва да сътруднични в по-голямата си част със съда, като заявява, че съдът не е институция, която има легитимното право да отсъжда и оценява работата на независимите изследвания на учените. Самият Райх след година престой в американски затвор умира в съня си от сърдечен пристъп.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3009
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #385 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 20:52:33 »
ОтговорОтговор

driver1, + от мен за това.
И въпроса за патента.
Тома Неверни няма нищо общо тук, просто гениалните хрумвания се патентоват.
Тогава предполагам не би имало проблем с обяснението (което липсва) за устройството и принципа му на работа.
За магнити ли става въпрос всъщност?

   Ина, ето цитат на един от последните коментари на цитирания по-горе форум: "Caduceus ! Време е да спреш да мислиш че форума се чете само от балъци ! И когато решиш да публикуваш някой от фантастичните си постове ще бъде добре да го подкрепиш с някакъв сертификат, например като от тази лаборатория ! http://www.messer.bg/company/ACCRED.pdf   Очевидно е, че за теб законите на стехиометрията не важат, за това ще е добре да уведомиш човечеството, кога възнамеряваш да започнеш да гориш само въздух !!!"
      И пак там Райдър 777 като един Матросов  защитава господина с това чудо на техниката.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #386 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 21:03:04 »
ОтговорОтговор

Време  е да се прекръсти форума на "Форум на българските Шамани и Магьосници"
Щом ще зареждаме блока на двигателя с положителна психомеханична-магнетична енергия(Оргон). Вече имаме технологията и виден представител отговорен за нейното вграждане и използване.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
!na
Потребител герой
*****

Рейтинг: +385/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Жена
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1171
Теми: 17



Активност
0%

Devoted to trucks. Devoted to Volvo.


WWW
« Отговор #387 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 21:14:41 »
ОтговорОтговор

...И пак там Райдър 777 като един Матросов  защитава господина с това чудо на техниката.

Попрочетох, loshdancho благодаря за линковете.
Познавам лично rider 777 и нямам причина да не вярвам в написаното от него, но видях и точно обратните резултати, както и някакъв сканиран документ, с който се обещават минимум 20-25% икономия.
Та въпросите си остават....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

My truck runs on diesel, I run on 100% passion
caduceus
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #388 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 21:42:08 »
ОтговорОтговор

Пак се опитвате да ме въвличате в спорове и обяснения. Няма защо, а и как да знаете всичко. Ползвайте продукта и се радвайте, че изобщо имате тази възможност. Когато натискате ключа за осветлението, не ви трябва да знаете как работи реактора в АЕЦ Козлодуй, нито колко точно е ефективността на турбините в ПАВЕЦ "Чаира" например. Проблемът на българина е, че разбира от всичко - или поне му се ще никой да не е по-напред от него. Относно патента, в изделията ми има няколко патентоспособни идеи, но който знае за нивото на патентното дело в света ще ви каже че това е губене на време и така се краде най-много /чрез заобикаляне на патентните претенции/. Имам два патента отпреди 12 години в областта на турбореактивните двигатели с висока степен на двуконтурност /ползвани в Боинг 747, 777, големите транспортни самолети, както и няколко модела на Еърбъс/. Единият имаше икономически ефект от над 95 млн. долара на година, а производителят GE /Дженеръл Илектрик/ през 2001 г. ми предложи само 5 хил. долара като за идея, а патента ми, щом не е американски, не го зачетоха въобще. Това - за наивните, които смятат че с патенти нещо може да се направи. Не може, те са само когато правите сделка като за пред адвокатите - нещата стават само със вътрешно защитена технология, която не може да се повтори по структурни причини. Няма да обяснявам повече, не сте на необходимото ниво. Който иска, да ползва продукта. Това е. И не подбирайте само отрицателните постове от оня калпав форум - не е честно някак и е леко срамотно за вас.

ПП
Щом като мислите че става въпрос само за магнити, редете си такива на гориво и въздухопроводите и като се убедите, че няма ефект, пак помислете. Най-много да си прецакате някой датчик, а в най-лошия случай компа на мотора. В изделията ми има и определен тип електроника без захранване, бобини, параболични отражатели, както и други елементи - затова са ми е много интересни физиономиите на хората, които са ги виждали отвътре - а повярвайте ми, такива има - и доста от тях са се пробвали да крадат, ама не става...  Усмивчица
  

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #389 -: Събота, 23 Ноември, 2013, 21:56:08 »
ОтговорОтговор

Цитат
Проблемът на българина е, че разбира от всичко - или поне му се ще никой да не е по-напред от него
И точно такъв представител имаме: От Оргона- до Озона, от Бойнг -до АЕЦ.

Цитат
В изделията ми има и определен тип електроника без захранване, бобини, параболични отражатели, както и други елементи

МАЛИИИ Ама ти си сътворил "ПЕРПЕТУМ МОБИЛЕ"'!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!