Разход на гориво
Форум на българските шофьори
Петък, 03 Май, 2024, 04:51:21 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Разход на гориво  (Прочетена 181249 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2988
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #165 -: Вторник, 18 Юни, 2013, 19:59:27 »
ОтговорОтговор

...Да си карал,да си видял?Мисли с твоята глава не търси проблеми в моята..


   А бе, карал съм аз, па съм и видял...А и главата ми още ми служи, не ми бери грижа, ама не съм ти виновен, че не умееш да придадеш разбираем смисъл на умозренията си. Айде, със здраве! И по-кротко с оценките.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #165 -: Вторник, 18 Юни, 2013, 19:59:27 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #166 -: Вторник, 18 Юни, 2013, 22:15:53 »
ОтговорОтговор

Има много голямо значение как е разпределен товара.Изпитал съм го 10ки пъти и винаги моля на товарния адрес,мотокариста да товари повече палета на диференциала отколкото товари стандарт всички други камиони.Много е важно,задвижващата диференциална ос да е стъпнала на асфалта с колкото може по тежък товар.Дори на Скания евро 5 има настройки на компютъра за тежина на оста,нагласявал съм до 14-15 тона.
Малии специалист, за теб претоварването на ос нищо не означава....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #166 -: Вторник, 18 Юни, 2013, 22:15:53 »

 Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2391/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #167 -: Вторник, 18 Юни, 2013, 22:49:09 »
ОтговорОтговор

Има много голямо значение как е разпределен товара.Изпитал съм го 10ки пъти и винаги моля на товарния адрес,мотокариста да товари повече палета на диференциала отколкото товари стандарт всички други камиони.Много е важно,задвижващата диференциална ос да е стъпнала на асфалта с колкото може по тежък товар.Дори на Скания евро 5 има настройки на компютъра за тежина на оста,нагласявал съм до 14-15 тона.

Внимавай само чичо Ханс от BAG да не реши да те провери с кантарчето. За 14-15 тона на диференциала доста солена глоба ще отнесеш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #168 -: Сряда, 19 Юни, 2013, 01:38:13 »
ОтговорОтговор

Не знам защо всички мислят,че разхода на гориво зависи от марката на влекача.Той зависи само и изцяло от шофьора,подчертавам само и изцяло.1во място е средната скорост на шофьора,а тя зависи от изкачване и спускането на баира,на 2ро място качеството на горивото в смисъл от държавите в които съм зареждал,значителна разлика в Англия и Германия,3то място честото използване на спирачка,а тя зависи от дистанцията,която пазите,честото намаляване на скоростта води до често набиране,а това до голям разхода,4то място е техническата поддръжка-смяна на филтри и масло,5то място са гумите,най-вече на диференциал(марката и модела).Новите камиони имат оценки на шофьора,компютъра определя колко си кадърен.Мисля че най-голямата грешка е да изграждаш мнение за това колко гориво изразходва камион по марката,това е не е правилно.
Леле, па умни хора имало, и добре че си дават труда да пишат тук. Иначе прости че си умреме, и нема да разберема от какво аджеба зависи разхода на горивото. Евала пич, ти си открил фундаметални факти.
И да те светнем за камионите които "поставят оценка" на шофьора. Нещо пак не си разбрал когато си слушал радио ЕШК. Не всички камиони са оборудвани с такова устройство. Това устройство се монтира по поръчка на клиента, и не само на нови камиони а и на по-старички става. Например за Мерцедес устройството се казава Флийтборд. Ето го: http://www.fleetboard.com/info/de/produkte.html
За натоварването на диферециала хич даже няма и да го коментирам, направо си смешен.
От това което си написал става ясно, че нямаш голям опит, и май само Скания си карал.
По-добре не пиши тук такива глупости че се излагаш. Чул си нещо на сандъка и сега се правиш на всезнайко. Аре бегай.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
radkoe1
Гост
« Отговор #169 -: Сряда, 19 Юни, 2013, 08:12:59 »
ОтговорОтговор

Абе, кой ти говори на тебе бе dеdo vi.Това е форум за споделяне на мнения. Ти прочете ли преди това какво съм писал, исках само да кажа, че разхода зависи само и изцяло от шофьора, а не да обяснявам кой камион какво има. Пиши кво знаеш, а не да гледаш кво друг е писал. И преди да ме определяш чети цялата дискусия. Аз мога да докажа мойта теза. Въобще не съм казвал, че оценката я имат само нови камиони, ама въобще не съм наблягал на това, имах предвид, че новите дават по обширна оценка. Карал съм и МАН 2006 с оценка на шофьора. За последните 4 години съм карал 8 камиона.

Админ това го правех само в България. Не се и замислям за Германия.  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #170 -: Сряда, 19 Юни, 2013, 15:04:23 »
ОтговорОтговор

Абе, кой ти говори на тебе бе dеdo vi.Това е форум за споделяне на мнения. Ти прочете ли преди това какво съм писал, исках само да кажа, че разхода зависи само и изцяло от шофьора, а не да обяснявам кой камион какво има. Пиши кво знаеш, а не да гледаш кво друг е писал. И преди да ме определяш чети цялата дискусия. Аз мога да докажа мойта теза. Въобще не съм казвал, че оценката я имат само нови камиони, ама въобще не съм наблягал на това, имах предвид, че новите дават по обширна оценка. Карал съм и МАН 2006 с оценка на шофьора. За последните 4 години съм карал 8 камиона.

Админ това го правех само в България. Не се и замислям за Германия.  Усмивчица
Точно на мен ми говориш, след като си постнал тук значи говориш на всички които четат тук, и така както си го написал не звучи като мнение а като лекция. И след като ти ни поучаваш (опс сори "изказваш мнение") така и ние имаме право да те поучаваме (даваме мнение). Не се връзвай чак толкова де. Имаш право на мнение па макар и грешно. Извинявай.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #171 -: Петък, 21 Юни, 2013, 18:48:57 »
ОтговорОтговор

Претовариш ли диференциала,особено в държави с готини пътища,като наща си лека нощ с разхода!А и също ако имаш голям товар зад осите на полуремаркето-на опашката,най добрия разход е,като е разпределен правилно товара.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #172 -: Петък, 21 Юни, 2013, 22:24:23 »
ОтговорОтговор

Ми мисля,че разхода изцяло зависи от шофьора,разликата в камионите при един и същи вид каране на един шофер в различни камиони ще е максимум литър в раличните марки.
Абе я да те качим у един Камаз па  Ми докарай един литър разлика от Daf 105 или Scania R.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #173 -: Петък, 21 Юни, 2013, 22:44:58 »
ОтговорОтговор

Абе я да те качим у един Камаз па  Ми докарай един литър разлика от Daf 105 или Scania R.

С този май ще стане: http://www.kamaz.net/photos/restyling/05490.pdf

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #174 -: Петък, 21 Юни, 2013, 23:05:16 »
ОтговорОтговор

Колеги какъв е средният разход на актрос 5 с 24тона  , че искам да направя сравнение с моя Ухилен . И кажете ръчка/автомат  ли го карате и в какви режими.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
LKW
Потребител герой
*****

Рейтинг: +200/-87
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 540
Теми: 15



Активност
0%

Teodor Vasilev Stoqnov
Ел. поща
« Отговор #175 -: Събота, 22 Юни, 2013, 15:07:54 »
ОтговорОтговор

Зависи от много неща.Време ,терен.Само на автоматик , ръчно свалям скорости в баирите с педала на газта и при спускания с джоистика.Така и той си минава на икономи режим.На ръчен го карам само при изпреварвания по национали( за момент докато трае самото изпреварване) за да не ме прецака и точно в най неподходящия момент да си качи една сам и да ми убие скороста.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #176 -: Неделя, 23 Юни, 2013, 00:20:47 »
ОтговорОтговор

Колеги какъв е средният разход на актрос 5 с 24тона  , че искам да направя сравнение с моя Ухилен . И кажете ръчка/автомат  ли го карате и в какви режими.

какво е актрос 5?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #177 -: Неделя, 23 Юни, 2013, 10:22:13 »
ОтговорОтговор

какво е актрос 5?

Казано/записано на жаргон. Отнася се за:





ЛЕКИ ПЪТИЩА !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #178 -: Неделя, 23 Юни, 2013, 21:56:16 »
ОтговорОтговор

С 24т масово е с 24-29/100л. При тежки маршрути до 31/100. Могат да ти "хванат" разхода отвсякъде - дори проверяват и тахографа. Всичките са с Флийтборд и, ако рекат, ставаш прозрачен. Евро 6 е по-икономичен от Евро 5. Автоматика има функция да ти "даде" допълнително 200Нм въртящ момент на баир, за да не минава на 11-та. Има екосъпорт функция, която ти казва дали караш добре или не (в новите скании има нещо подобно). А може да има и РРС, което следи топографията в реално време, което в комбинация с автопилота дава още по-нисък разход. За разлика от другите камиони (включително и старите Актроси), автопилота на новия не работи на принципа или 100% ускорение, или спиране, или нищо, а работи в зависимост от текущата нужда на камиона.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
LKW
Потребител герой
*****

Рейтинг: +200/-87
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 540
Теми: 15



Активност
0%

Teodor Vasilev Stoqnov
Ел. поща
« Отговор #179 -: Понеделник, 24 Юни, 2013, 03:41:01 »
ОтговорОтговор

Това на снимките е Актрос МП 4 , а тази петица показва ,че е евро5.Колегата пита за Актрос МП 3 евро 5.
С 24тона товар разход 24 ,25 ,26 на 100 Ухилен , икономисти.Функцията с копчето което вдига 200 оборота е точно обратна на това което си обяснил.
Когато катериш баир и караш на автоматичен режим най добре е ако се налага да свалиш една предавка надоло да го направиш с педала на газта.Катериш на 12 , но на камиона не му достигат обороти(12 му идва много) и сваляш една надолу 11.За да катери Актроса му трябват обороти ,около 1500- 1600 , зависи от наклона и товара.Докато катери оборотите на двигателя трябва да са около тези стойности , да но точно при авроматичен режим системата при тези обороти качва една нагоре(в повечето случай).Точно с това копче се вдигат оборотите при смяна на предавка , "издува се мотора".

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
Етикети:
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!