Форум на българските шофьори
Сряда, 15 Май, 2024, 22:35:57
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Дискусии и проблеми
>
Законодателство
>
Регламент 561 - въпроси и отговори
Анкета
Въпрос:
Чели ли сте регламент 561
Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!
Страници:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
46
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Регламент 561 - въпроси и отговори (Прочетена 276416 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2409/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7182
Теми: 538
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #150
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:26:03 »
Отговор
Цитат на: loshdancho в Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:24:31
Какво те спира да си извадиш шайбата и да сложиш нова за да имаш 9 часа почивка (непрекъсната)?
Правилно! Никой не ти забранява да извадиш шайбите по-рано и да сложиш нови.
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #150 -:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:26:03 »
Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1857/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #151
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:34:33 »
Отговор
Ма чеките са бацета я кат извадим шайбето на двойка кой че и чертае нещо.
Бе с други думи коя шайба кога да вадим ,при положение,че и да ръгнем друга оно па стаа баклава и шам фъстък,мъцнете кога да вадим шайбата та да драсне 9 часа непрекъснати у кой момент точно да стане това ?
Апропо на двойка за 9 часа ли се борим или за 11 тук таме?
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #151 -:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:34:33 »
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #152
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:50:38 »
Отговор
5. Чрез дерогация от параграф 2 в рамките на 30 часа след края на дневната или
седмичната почивка водач, извършващ екипно управление, трябва да ползва нова
дневна почивка от
поне
девет часа.
Това е минимума, никой не ти забранява да си правиш 11часа почивка.
Подай молба до европейската комисия, да направят 30часови шайби и тахографи, защото не може бригадира да се ориентира.
Тахографа пише това което правиш.
Единственото изискване е, почивката да е непрекъсната и на една шайба.
Няма такова изискване за времето за шофиране.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1857/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #153
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:01:38 »
Отговор
Лошио баце нали това питам бре,как в рамките на 30 часа на шайба да имам 9 часа непрекъсната почивка?
-като в единият случай на 24-ова шайба(оти други не са ми напечетили) имам 5 часа
-а ако ръгнем другата на 30 час имам 6 часа пауза
Или с други думи светнете ме как на една шайба да имам 9 часа събрани на куп,при положение,че с колегата караме по 9 часа.
Що ми се струва,че екипажното каране не е баш като при единичките.
И аджеба ако маам на двойка 2 седмици и се метнем на дарак на единичка у нашенско кой Джадай,че ми признае шайбето кога сме се изредили с колегата на 19 часов работен ден,а понеже съм карал втори имам само 5 часа пауза дневна(която не се брой оти е прекъсната,докато ръгам друга шайба)ма и да ръгнем па не стаа.
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2409/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7182
Теми: 538
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #154
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:28:45 »
Отговор
Цитат на: Бриги Бичкията в Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:34:33
Ма чеките са бацета я кат извадим шайбето на двойка кой че и чертае нещо.
Бе с други думи коя шайба кога да вадим ,при положение,че и да ръгнем друга оно па стаа баклава и шам фъстък,мъцнете кога да вадим шайбата та да драсне 9 часа непрекъснати у кой момент точно да стане това ?
Апропо на двойка за 9 часа ли се борим или за 11 тук таме?
Слагаш нова шайба и си правиш 9 часа почивка. А 11 часа почивка се прави когато двамата водачи са надвишили времето за каране на всеки от тях над 9 часа.
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1857/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #155
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:34:27 »
Отговор
Цитат на: admin в Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:28:45
Слагаш нова шайба и си правиш 9 часа почивка. А 11 часа почивка се прави когато двамата водачи са надвишили времето за каране на всеки от тях над 9 часа.
О,кей значи връткаме едни 19часа с колегата,вадим шайбите ,ръгаме две нови висим 9 часа и атакуваме отново ,става или не става дотук?
След като сме атакували с нови шайби се получава следното имаме 9 часа пауза плюс нови 19 часа каране,шайбите пак отидеха на дългосвирещи от порядъка на 28 часови.
Момци я съм си глъм яко,дайте най-лесното,напишете ми как се кара на двойка по часове за два дена,та да уденем
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #156
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:36:43 »
Отговор
Цитат на: Бриги Бичкията в Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:01:38
Лошио баце нали това питам бре,как в рамките на 30 часа на шайба да имам 9 часа непрекъсната почивка?
-като в единият случай на 24-ова шайба(оти други не са ми напечетили) имам 5 часа
-а ако ръгнем другата на 30 час имам 6 часа пауза
Или с други думи светнете ме как на една шайба да имам 9 часа събрани на куп,при положение,че с колегата караме по 9 часа.
Що ми се струва,че екипажното каране не е баш като при единичките.
И аджеба ако маам на двойка 2 седмици и се метнем на дарак на единичка у нашенско кой Джадай,че ми признае шайбето кога сме се изредили с колегата на 19 часов работен ден,а понеже съм карал втори имам само 5 часа пауза дневна(която не се брой оти е прекъсната,докато ръгам друга шайба)ма и да ръгнем па не стаа.
Не знам на какъв език да ти го напиша?
Караш си времето, кара си и колегата ти времето, идва време за почивка , вадиш старата шайба, прикючваш я , пускаш нова и я слагаш в тахото, на другият ден по същият начин. Какво не можеш да разбереш?
Че работния ти период остава на една шайба, а почивката на друга?
Та на шайбите си има дата и километраж.
Ти като не си грамотен да я разчетеш други са и това им е работата. Щом си спазвал изискванията нямаш нарушение.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1857/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #157
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:41:47 »
Отговор
Тва мислим го схванах,но мъцни на втория ден ко да праим бре,въртим некво до 24-ия час на шайбата турам трета на нея 4 часа си докарваме ръгаме 9 часа пауза и ..........така ли се прави?
Се тая момци,тенкс за отделеното внимание,че се уграмотявам като ми дойде на главата
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2409/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7182
Теми: 538
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #158
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:43:40 »
Отговор
Цитат на: Бриги Бичкията в Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:34:27
О,кей значи връткаме едни 19часа с колегата,вадим шайбите ,ръгаме две нови висим 9 часа и атакуваме отново ,става или не става дотук?
След като сме атакували с нови шайби се получава следното имаме 9 часа пауза плюс нови 19 часа каране,шайбите пак отидеха на дългосвирещи от порядъка на 28 часови.
Момци я съм си глъм яко,дайте най-лесното,напишете ми как се кара на двойка по часове за два дена,та да уденем
Тръгваш понеделник в 12 часа на обяд. Караш 4.5 часа, колегата ти също кара 4.5 часа. Правите по още едни такива 4.5 часа и спирате. До момента имате общо 18 часа каране и вече е станало 6 часа сутринта на другия ден. Вадиш шайбите, пишеш нови и лягаш да спиш. След минимум 9 часа пауза имаш право да започнеш да караш отново по същата схема. Този път обаче да предположим, че карате 4 пъти по 4 часа. Значи в 22 часа вечерта приключвате с карането. Пак вадиш шайбите и слагаш нови. Отново правиш минимум 9 часа пауза и тръгваш. И запомни, не е проблем да смениш по-рано шайбите. Проблем е да ги смениш по-късно от 24 часа след поставянето им.
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
stoil nedev
Старши потребител
Рейтинг: +299/-158
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 416
Теми: 5
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #159
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:46:13 »
Отговор
Цитат на: Бриги Бичкията в Неделя, 11 Ноември, 2012, 12:34:33
Ма чеките са бацета я кат извадим шайбето на двойка кой че и чертае нещо.
Бе с други думи коя шайба кога да вадим ,при положение,че и да ръгнем друга оно па стаа баклава и шам фъстък,мъцнете кога да вадим шайбата та да драсне 9 часа непрекъснати у кой момент точно да стане това ?
Апропо на двойка за 9 часа ли се борим или за 11 тук таме?
Бриги , човече.... ти нали не си хукнал ей сега да караш на двойка
Карай си самичък и си свиркай.
Ако ти се наложи да караш в отбор от двама двама водача и единият да си ти ..... ето ти следният съвет:
Казваш на колегата си той да се занимава с шайбите а ти взимаш един голям тефтер и записваш вътре
Начало на работния ден - край на работния ден и начало но почивката-край на почивката.
Начало на поставяне на шайбата- край и сваляне на шайбата.
Така сам ще вникнеш в същността на нещата бързо сигурно и разбираемо за самият теб.
То е като всичко което трябва да направиш за първи път..... неразбираемо и несигурно в началото а след това лесно и отдаващо ти се все повече колкото по-често го правиш
Активен
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #160
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 14:29:07 »
Отговор
Трябва да имаш винаги в предвид колко си карал на шайбата и дали ще сместиш почивката на нея.
Ако това не е възможно си слагаш друга и си почиваш спокойно.
Следващият ден по същият начин:
шайбата свършва някъде , а на теб ти остава време да караш, слагаш нова и си продължаваш, когато дойде края на работният период си смяташ отново дали ще се вмести почивката в останалото време на шайбата, ако не се смести отново слагаш нова. Та нали на шайбата има километраж и дата и се вижда, че не си мърдал, и е направено с цел да не се нарушава почивката за сменяне на шайби.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1857/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #161
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 14:51:23 »
Отговор
Цитат на: loshdancho в Неделя, 11 Ноември, 2012, 14:29:07
Трябва да имаш винаги в предвид колко си карал на шайбата и дали ще сместиш почивката на нея.
Ако това не е възможно си слагаш друга и си почиваш спокойно.
Следващият ден по същият начин:
шайбата свършва някъде , а на теб ти остава време да караш, слагаш нова и си продължаваш, когато дойде края на работният период си смяташ отново дали ще се вмести почивката в останалото време на шайбата, ако не се смести отново слагаш нова. Та нали на шайбата има километраж и дата и се вижда, че не си мърдал, и е направено с цел да не се нарушава почивката за сменяне на шайби.
Сгреех,дишни,готов съм за двойка или девойка,чакам оферти,тъй че........
Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
Рейтинг: +2283/-323
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2135
Теми: 136
Активност
3.2%
Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #162
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 15:19:52 »
Отговор
Цитат на: admin в Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:28:45
Слагаш нова шайба и си правиш 9 часа почивка. А 11 часа почивка се прави когато двамата водачи са надвишили времето за каране на всеки от тях над 9 часа.
Това не го разбрах. Откъде идва изискване за 11 ч почивка. Цитирай го от Регламента, аз не съм чел никъде!
Активен
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2409/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7182
Теми: 538
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #163
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 20:12:08 »
Отговор
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ в Неделя, 11 Ноември, 2012, 15:19:52
Това не го разбрах. Откъде идва изискване за 11 ч почивка. Цитирай го от Регламента, аз не съм чел никъде!
Ами карай 10 часа, направи само 9 почивка и после имай късмет да ти проверят шайбата. Един приятел остави към 600 евро в Полша за такава история.
Член 6
1. Дневното време за управление не следва да надхвърля девет часа.
Независимо от това дневното време за управление може да бъде удължено до максимум 10 часа не повече от два пъти седмично.
Член 8
1. Водачът ползва дневни и седмични почивки.
2. За всеки период от 24 часа след края на предходната дневна почивка или седмична почивка водачът трябва да е ползвал следващата дневна почивка.
Ако частта от дневната почивка, която попада в този 24-часов период, е поне девет часа, но е по-къса от 11 часа, въпросната дневна почивка се разглежда като намалена дневна почивка.
3. Дневната почивка може да бъде удължена до нормална седмична почивка или намалена седмична почивка.
4. Водачът може да има най-много три намалени дневни почивки между всеки две седмични почивки.
5. Чрез дерогация от параграф 2 в рамките на 30 часа след края на дневната или седмичната почивка водач, извършващ екипно управление, трябва да ползва нова дневна почивка от поне девет часа.
Всъщност колко часа трябва да бъде НОРМАЛНАТА почивка на всеки водач? Нещо съвсем се отплеснах и загубих ориентация.
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Roshko
Гост
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #164
-:
Неделя, 11 Ноември, 2012, 21:20:11 »
Отговор
Цитат на: admin в Неделя, 11 Ноември, 2012, 13:28:45
Слагаш нова шайба и си правиш 9 часа почивка. А 11 часа почивка се прави когато двамата водачи са надвишили времето за каране на всеки от тях над 9 часа.
Кога че спрете да пишете глупости?
Продължителността на почивката НЯМА отношение към карането!!!
Активен
Етикети:
Страници:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
46
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...