Форум на българските шофьори
Сряда, 15 Май, 2024, 22:49:41
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Дискусии и проблеми
>
Законодателство
>
Регламент 561 - въпроси и отговори
Анкета
Въпрос:
Чели ли сте регламент 561
Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!
Страници:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
46
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Регламент 561 - въпроси и отговори (Прочетена 276418 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #225
-:
Четвъртък, 13 Юни, 2013, 23:48:30 »
Отговор
Цитат
ПП.Бележка се пуска от часа във който ще тръгнеш а не 1,,2,,100 часа преди това.
Наизустил си регламента като стихотворение, и без да се замислиш го цитираш първосигнално.
Точно заради тази ситуация(нямаш достъп до тахограф или друго записващо средство) примерно чакаш камиона да пристигне, а в ръка имаш напечатено удостоверение за дейности(бележка) има напечатана една табличка на гърба на шайбата, в която собственоръчно да запишеш времето от часа на бележката до момента на поставяне на шайбата в тахографа.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #225 -:
Четвъртък, 13 Юни, 2013, 23:48:30 »
Активен
Boroman21
Потребител герой
Рейтинг: +144/-32
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 1088
Теми: 13
Активност
0%
for Life
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #226
-:
Петък, 14 Юни, 2013, 19:30:18 »
Отговор
Цитат на: loshdancho в Четвъртък, 13 Юни, 2013, 23:48:30
Наизустил си регламента като стихотворение, и без да се замислиш го цитираш първосигнално.
Точно заради тази ситуация(нямаш достъп до тахограф или друго записващо средство) примерно чакаш камиона да пристигне, а в ръка имаш напечатено удостоверение за дейности(бележка) има напечатана една табличка на гърба на шайбата, в която собственоръчно да запишеш времето от часа на бележката до момента на поставяне на шайбата в тахографа.
А времевата разлика от часа на бележката и часа на поставяне на шайбата като какво се разглежда? И изобщо от кога започва работното време?
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #226 -:
Петък, 14 Юни, 2013, 19:30:18 »
Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #227
-:
Петък, 14 Юни, 2013, 20:11:55 »
Отговор
1.Ако камиона ми e c TUV, колко трябва да ми е максималната скорост?
2.Ако автобуса ми e c TUV, колко трябва да ми е максималната скорост? Защото в Германия, немците стъпваш по облаците!
германия
«
Последна редакция: Петък, 14 Юни, 2013, 21:25:17 от МИНКО ИЛЧЕВ
»
Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
Рейтинг: +2283/-323
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2135
Теми: 136
Активност
3.2%
Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #228
-:
Петък, 14 Юни, 2013, 21:23:22 »
Отговор
Цитат на: Haydutyn в Петък, 14 Юни, 2013, 20:11:55
1.Ако камиона ми e c TUV, колко трябва да ми е максималната скорост?
2.Ако автобуса ми e c TUV, колко трябва да ми е максималната скорост? Защото в Германия, немците стъпваш по облаците!
германия
Единствено да не ми се стори много смешен въпроса е, че преди години карах автобус с белгийска или латвийска регистрация. Те минаваха на TUV, в Германия и колегите ми казваха, че в такъв случай в Унгария, може да кара по магистралата със 100 км/ч, при разрешени 80 км/ч.
Сега ми се струва много несериозно. А и тогава нямаше термин ЕШК!
«
Последна редакция: Петък, 14 Юни, 2013, 22:51:20 от МИНКО ИЛЧЕВ
»
Активен
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
godji
Потребител герой
Рейтинг: +132/-23
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 652
Теми: 10
Активност
0%
трактор автоматик
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #229
-:
Петък, 14 Юни, 2013, 22:43:00 »
Отговор
Цитат на: Boroman21 в Петък, 14 Юни, 2013, 19:30:18
А времевата разлика от часа на бележката и часа на поставяне на шайбата като какво се разглежда? И изобщо от кога започва работното време?
На разположение !
Активен
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #230
-:
Петък, 14 Юни, 2013, 23:07:57 »
Отговор
Цитат на: Boroman21 в Петък, 14 Юни, 2013, 19:30:18
А времевата разлика от часа на бележката и часа на поставяне на шайбата като какво се разглежда? И изобщо от кога започва работното време?
Работното ти време започва веднага след часа деклариран в бележката, времето от бележката до поставянето на шайбата в тахографа се разглежда като "на разположение" ако чакаш на едно място и "друга работа" пътуваш за да получиш камиона на място различно от местодомуването му.
5. Водачът регистрира като друга работа всяко време, прекарано съгласно описаното в
член 4, буква д), както и всяко време1 използвано за управление на превозно средство,
използвано за търговски операции, които не попадат в обхвата на настоящия регламент,
и регистрира всички периоди на разположение, съгласно определението в член 15,
параграф 3, буква в) от Регламент (ЕИО) № 3821/85, от неговата последна дневна или
седмична почивка. Тези записи се вписват ръчно на регистрационен лист, на
разпечатката или като се използват устройствата за ръчно въвеждане на данни на
записващото оборудване.
2.
Всяко време, прекарано в пътуване до мястото на поемане на управлението на
превозното средство, попадащо в обхвата на настоящия регламент, или при завръщане
от такова място, когато превозното средство не се намира в дома на водача, нито в
оперативната централа на работодателя, където водачът нормално е базиран, не се
отчита за почивка или почивка в работно време, освен ако водачът не е на ферибот или
влак и има достъп до койка или кушетка.
3. Всяко време, прекарано от водача в управление на превозното средство, което попада
извън обхвата на настоящия регламент, до или от превозно средство, което попада в
обхвата на настоящия регламент и което не се намира нито в дома на водача, нито в
оперативната централа на работодателя, където водачът нормално е базиран, се счита за
друга работа.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
LKW
Потребител герой
Рейтинг: +200/-87
Неактивен
Spain
Публикации: 540
Теми: 15
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #231
-:
Понеделник, 17 Юни, 2013, 13:50:32 »
Отговор
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ в Петък, 14 Юни, 2013, 21:23:22
Единствено да не ми се стори много смешен въпроса е, че преди години карах автобус с белгийска или латвийска регистрация. Те минаваха на TUV, в Германия и колегите ми казваха, че в такъв случай в Унгария, може да кара по магистралата със 100 км/ч, при разрешени 80 км/ч.
Сега ми се струва много несериозно. А и тогава нямаше термин ЕШК!
Не е смешно.Това е самата истина.Не само белгийски , латвийски или унгарски ,всичко минаваше на TUV в Германия.Българските също, иначе 80км в Германия.Нещо подобно като Ел.сертификата за Австрия.Нямаш ли го стрижеш Австрия са през деня.
Активен
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2409/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7182
Теми: 538
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #232
-:
Понеделник, 17 Юни, 2013, 17:12:25 »
Отговор
Възможно ли е 24 или 45 часова почивка да бъде прекъсната за качване на ферибот?
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
Рейтинг: +2283/-323
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2135
Теми: 136
Активност
3.2%
Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #233
-:
Понеделник, 17 Юни, 2013, 18:01:26 »
Отговор
Цитат на: admin в Понеделник, 17 Юни, 2013, 17:12:25
Възможно ли е 24 или 45 часова почивка да бъде прекъсната за качване на ферибот?
Написано е: "Може да бъде прекъсвана нормална дневна почивка". Т. е. 11 часа и може би варианта "3+9". До скоро мислех, че не е проблем да се изкара седмична почивка на кораб/влак, без прекъсване. С колега обсъждахме наскоро този въпрос. И смята, че не може. Тъй като е казано, че може да бъде взета алтернативно в неподвижно превозно средство (много често). И водача да може свободно да си разполага със свободното време.
Излиза че, на прашен паркинг на пек, почиваш добре. А на, кораб с легло, баня и често ядене без пари, не е седмична почивка.
Активен
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2409/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7182
Теми: 538
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #234
-:
Събота, 22 Юни, 2013, 21:14:58 »
Отговор
Казусът е следния. Не съм карал известно време превозно средство, попадащо в разпоредбите на Регламент 561, например 2 месеца. Започвам курс и питането ми е колко часа трябва да е първата дневна почивка - 9 или 11 часа? Следващият ми въпрос е дали ако тази почивка може да е 9 часа, имам право да я прекъсна поради слизане от ферибот?
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Roshko
Гост
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #235
-:
Събота, 22 Юни, 2013, 22:44:55 »
Отговор
1. Не по малко от 9 часа.
2. Не можеш да прекъсваш намалена почивка /9ч./
имаш право на две прекъсвани с обща продължителност 1 час. Сумата от паузата преди, по време и след пътуването не трябва да бъде по-малко от 11 часа.
Активен
DeDo Vi
Потребител герой
Рейтинг: +194/-236
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 792
Теми: 6
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #236
-:
Неделя, 23 Юни, 2013, 18:21:54 »
Отговор
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ в Понеделник, 17 Юни, 2013, 18:01:26
Излиза че, на прашен паркинг на пек, почиваш добре. А на, кораб с легло, баня и често ядене без пари, не е седмична почивка.
Минко, каква седмична почивка на кораб бре.
Я ме светни от къде до къде пътува тоя кораб цели 45 часа. Защото седмичната почивка трябва да е 45ч. или един път в месеца 24ч.
Защото единствения кораб на който съм се возил над 24ч. е на СОМАТ кораба СРЕДЕЦ за Грузия но този кораб отдавна го нарязаха за скрап. Та би ли ми казал къде в Европа има такава фериботна линия над 24ч. да пътува кораба??
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2409/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7182
Теми: 538
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #237
-:
Неделя, 23 Юни, 2013, 19:13:02 »
Отговор
Цитат на: DeDo Vi в Неделя, 23 Юни, 2013, 18:21:54
Минко, каква седмична почивка на кораб бре.
Я ме светни от къде до къде пътува тоя кораб цели 45 часа. Защото седмичната почивка трябва да е 45ч. или един път в месеца 24ч.
Защото единствения кораб на който съм се возил над 24ч. е на СОМАТ кораба СРЕДЕЦ за Грузия но този кораб отдавна го нарязаха за скрап. Та би ли ми казал къде в Европа има такава фериботна линия над 24ч. да пътува кораба??
Питаш Минко, отговарям ти аз. Анкона - Патра е над 24 часа. Понякога към 27 часа може да отиде времетраенето на курса. А пък Венеция - Патра е близо 36 часа.
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
DeDo Vi
Потребител герой
Рейтинг: +194/-236
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 792
Теми: 6
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #238
-:
Неделя, 23 Юни, 2013, 19:20:36 »
Отговор
Цитат на: admin в Неделя, 23 Юни, 2013, 19:13:02
Питаш Минко, отговарям ти аз. Анкона - Патра е над 24 часа. Понякога към 27 часа може да отиде времетраенето на курса. А пък Венеция - Патра е близо 36 часа.
Да бе верно, понеже отдавна не съм пътувал по релацията Гърция-Италия-Гърция, та съм забравил колко време пътуваше. Мерси че ми припомни. И въпреки това пак не е 45ч. та ако ти се падне да пътуваш в началото и в края на седмицата на тези кораби пак ше се умажеш със седмичните паузи. Една 24ч. да, ама две. Тц.
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2409/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7182
Теми: 538
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #239
-:
Неделя, 23 Юни, 2013, 19:33:55 »
Отговор
Дедо, питанката ми беше дали мога да си прекъсна почивката заради качване или слизане на и от ферибот, но приемам мнението на Рошко за вярно.
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Етикети:
Страници:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
46
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...