Регламент 561 - въпроси и отговори
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 16 Май, 2024, 00:37:52 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Чели ли сте регламент 561
Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!

Страници: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 46   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Регламент 561 - въпроси и отговори  (Прочетена 276419 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #225 -: Четвъртък, 13 Юни, 2013, 23:48:30 »
ОтговорОтговор

Цитат
ПП.Бележка се пуска от часа във който ще тръгнеш  а не 1,,2,,100 часа преди това.
Наизустил си регламента като стихотворение, и без да се замислиш го цитираш първосигнално.
Точно заради тази ситуация(нямаш достъп до тахограф или друго записващо средство) примерно чакаш камиона да пристигне, а в ръка имаш напечатено удостоверение за дейности(бележка) има напечатана една табличка на гърба на шайбата, в която собственоръчно да запишеш времето от часа на бележката до момента на поставяне на шайбата в тахографа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #225 -: Четвъртък, 13 Юни, 2013, 23:48:30 »

 Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #226 -: Петък, 14 Юни, 2013, 19:30:18 »
ОтговорОтговор

Наизустил си регламента като стихотворение, и без да се замислиш го цитираш първосигнално.
Точно заради тази ситуация(нямаш достъп до тахограф или друго записващо средство) примерно чакаш камиона да пристигне, а в ръка имаш напечатено удостоверение за дейности(бележка) има напечатана една табличка на гърба на шайбата, в която собственоръчно да запишеш времето от часа на бележката до момента на поставяне на шайбата в тахографа.


А времевата разлика от часа на бележката и часа на поставяне на шайбата като какво се разглежда? И изобщо от кога започва работното време?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #226 -: Петък, 14 Юни, 2013, 19:30:18 »

 Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #227 -: Петък, 14 Юни, 2013, 20:11:55 »
ОтговорОтговор

1.Ако камиона ми e c TUV, колко трябва да ми е максималната скорост?
2.Ако автобуса ми e c TUV, колко трябва да ми е максималната скорост? Защото в Германия, немците стъпваш по облаците!

германия

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 14 Юни, 2013, 21:25:17 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2283/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2135
Теми: 136



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #228 -: Петък, 14 Юни, 2013, 21:23:22 »
ОтговорОтговор

1.Ако камиона ми e c TUV, колко трябва да ми е максималната скорост?
2.Ако автобуса ми e c TUV, колко трябва да ми е максималната скорост? Защото в Германия, немците стъпваш по облаците!

германия

     Единствено да не ми се стори много смешен въпроса е, че преди години карах автобус с белгийска или латвийска регистрация. Те минаваха на TUV, в Германия и колегите ми казваха, че в такъв случай в Унгария, може да кара по магистралата със 100 км/ч, при разрешени 80 км/ч.
    Сега ми се струва много несериозно. А и тогава нямаше термин ЕШК!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 14 Юни, 2013, 22:51:20 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #229 -: Петък, 14 Юни, 2013, 22:43:00 »
ОтговорОтговор

А времевата разлика от часа на бележката и часа на поставяне на шайбата като какво се разглежда? И изобщо от кога започва работното време?
На разположение !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #230 -: Петък, 14 Юни, 2013, 23:07:57 »
ОтговорОтговор

А времевата разлика от часа на бележката и часа на поставяне на шайбата като какво се разглежда? И изобщо от кога започва работното време?
Работното ти време започва веднага след часа деклариран в бележката, времето от бележката до поставянето на шайбата в тахографа се разглежда като "на разположение" ако чакаш на едно място и "друга работа" пътуваш за да получиш камиона на място различно от местодомуването му.


5. Водачът регистрира като друга работа всяко време, прекарано съгласно описаното в
член 4, буква д), както и всяко време1 използвано за управление на превозно средство,
използвано за търговски операции, които не попадат в обхвата на настоящия регламент,
и регистрира всички периоди на разположение, съгласно определението в член 15,
параграф 3, буква в) от Регламент (ЕИО) № 3821/85, от неговата последна дневна или
седмична почивка. Тези записи се вписват ръчно на регистрационен лист, на
разпечатката или като се използват устройствата за ръчно въвеждане на данни на
записващото оборудване.
   


2. Всяко време, прекарано в пътуване до мястото на поемане на управлението на
превозното средство, попадащо в обхвата на настоящия регламент, или при завръщане
от такова място, когато превозното средство не се намира в дома на водача, нито в
оперативната централа на работодателя, където водачът нормално е базиран, не се
отчита за почивка или почивка в работно време, освен ако водачът не е на ферибот или
влак и има достъп до койка или кушетка.
3. Всяко време, прекарано от водача в управление на превозното средство, което попада
извън обхвата на настоящия регламент, до или от превозно средство, което попада в
обхвата на настоящия регламент и което не се намира нито в дома на водача, нито в
оперативната централа на работодателя, където водачът нормално е базиран, се счита за
друга работа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
LKW
Потребител герой
*****

Рейтинг: +200/-87
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 540
Теми: 15



Активност
0%

Teodor Vasilev Stoqnov
Ел. поща
« Отговор #231 -: Понеделник, 17 Юни, 2013, 13:50:32 »
ОтговорОтговор

     Единствено да не ми се стори много смешен въпроса е, че преди години карах автобус с белгийска или латвийска регистрация. Те минаваха на TUV, в Германия и колегите ми казваха, че в такъв случай в Унгария, може да кара по магистралата със 100 км/ч, при разрешени 80 км/ч.
    Сега ми се струва много несериозно. А и тогава нямаше термин ЕШК!

Не е смешно.Това е самата истина.Не само белгийски , латвийски или унгарски ,всичко минаваше на TUV в Германия.Българските също, иначе 80км в Германия.Нещо подобно като Ел.сертификата за Австрия.Нямаш ли го стрижеш Австрия са през деня.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2409/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #232 -: Понеделник, 17 Юни, 2013, 17:12:25 »
ОтговорОтговор

Възможно ли е 24 или 45 часова почивка да бъде прекъсната за качване на ферибот?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2283/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2135
Теми: 136



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #233 -: Понеделник, 17 Юни, 2013, 18:01:26 »
ОтговорОтговор

Възможно ли е 24 или 45 часова почивка да бъде прекъсната за качване на ферибот?

     Написано е: "Може да бъде прекъсвана нормална дневна почивка". Т. е. 11 часа и може би варианта "3+9". До скоро мислех, че не е проблем да се изкара седмична почивка на кораб/влак, без прекъсване. С колега обсъждахме наскоро този въпрос. И смята, че не може. Тъй като е казано, че може да бъде взета алтернативно в неподвижно превозно средство (много често). И водача да може свободно да си разполага със свободното време.

     Излиза че, на прашен паркинг на пек, почиваш добре. А на, кораб с  легло, баня и често ядене без пари, не е седмична почивка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2409/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #234 -: Събота, 22 Юни, 2013, 21:14:58 »
ОтговорОтговор

Казусът е следния. Не съм карал известно време превозно средство, попадащо в разпоредбите на Регламент 561, например 2 месеца. Започвам курс и питането ми е колко часа трябва да е първата дневна почивка - 9 или 11 часа? Следващият ми въпрос е дали ако тази почивка може да е 9 часа, имам право да я прекъсна поради слизане от ферибот?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Roshko
Гост
« Отговор #235 -: Събота, 22 Юни, 2013, 22:44:55 »
ОтговорОтговор

1. Не по малко от 9 часа.
2. Не можеш да прекъсваш намалена почивка /9ч./
имаш право на две прекъсвани с обща продължителност 1 час. Сумата от паузата преди, по време и след пътуването не трябва да бъде по-малко от 11 часа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #236 -: Неделя, 23 Юни, 2013, 18:21:54 »
ОтговорОтговор

Излиза че, на прашен паркинг на пек, почиваш добре. А на, кораб с  легло, баня и често ядене без пари, не е седмична почивка.
Минко, каква седмична почивка на кораб бре. Усмивчица Я ме светни от къде до къде пътува тоя кораб цели 45 часа. Защото седмичната почивка трябва да е 45ч. или един път в месеца 24ч.
Защото единствения кораб на който съм се возил над 24ч. е на СОМАТ кораба СРЕДЕЦ за Грузия но този кораб отдавна го нарязаха за скрап. Та би ли ми казал къде в Европа има такава фериботна линия над 24ч. да пътува кораба??

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2409/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #237 -: Неделя, 23 Юни, 2013, 19:13:02 »
ОтговорОтговор

Минко, каква седмична почивка на кораб бре. Усмивчица Я ме светни от къде до къде пътува тоя кораб цели 45 часа. Защото седмичната почивка трябва да е 45ч. или един път в месеца 24ч.
Защото единствения кораб на който съм се возил над 24ч. е на СОМАТ кораба СРЕДЕЦ за Грузия но този кораб отдавна го нарязаха за скрап. Та би ли ми казал къде в Европа има такава фериботна линия над 24ч. да пътува кораба??

Питаш Минко, отговарям ти аз. Анкона - Патра е над 24 часа. Понякога към 27 часа може да отиде времетраенето на курса. А пък Венеция - Патра е близо 36 часа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #238 -: Неделя, 23 Юни, 2013, 19:20:36 »
ОтговорОтговор

Питаш Минко, отговарям ти аз. Анкона - Патра е над 24 часа. Понякога към 27 часа може да отиде времетраенето на курса. А пък Венеция - Патра е близо 36 часа.
Да бе верно, понеже отдавна не съм пътувал по релацията Гърция-Италия-Гърция, та съм забравил колко време пътуваше. Мерси че ми припомни. И въпреки това пак не е 45ч. та ако ти се падне да пътуваш в началото и в края на седмицата на тези кораби пак ше се умажеш със седмичните паузи. Една 24ч. да, ама две. Тц.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2409/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #239 -: Неделя, 23 Юни, 2013, 19:33:55 »
ОтговорОтговор

Дедо, питанката ми беше дали мога да си прекъсна почивката заради качване или слизане на и от ферибот, но приемам мнението на Рошко за вярно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Етикети:
Страници: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 46   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!