Регламент 561 - въпроси и отговори
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 16 Май, 2024, 01:31:09 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Чели ли сте регламент 561
Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!

Страници: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 46   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Регламент 561 - въпроси и отговори  (Прочетена 276421 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
bobikat
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 149
Теми: 2



Активност
0%

WWW Ел. поща
« Отговор #435 -: Събота, 08 Ноември, 2014, 20:48:07 »
ОтговорОтговор

Извинявам се тогава.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #435 -: Събота, 08 Ноември, 2014, 20:48:07 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2283/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2135
Теми: 136



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #436 -: Събота, 08 Ноември, 2014, 21:07:36 »
ОтговорОтговор

     В този пример:
38ч пауза карал съм до сряда и пак имам 36ч пауза...

     При направени 38 часа, до 45 остават 7 часа. Прикрепени към деветка са 16 към нормална дневна 18 часа или към седмична 52. Има 36 часа общо почивка през седмицата, ако може да се смята за намалена с 16 часа е направил компенсация и ако предната намалена почивка е била 25 часа с останалите 20 час компенсира и тях. Най-много при направени точно 24, остават 21 часа за компенсиране от една намалена почивка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #436 -: Събота, 08 Ноември, 2014, 21:07:36 »

 Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #437 -: Понеделник, 10 Ноември, 2014, 13:09:44 »
ОтговорОтговор

Минко, все ми се струва, че няма пауза 35 часа, има 24 или 45. Та пича може да е правил 35, ама му се зачитат 24 и се компенсира разликата до 45.. Натам останалото дето си писал е вярно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3007
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #438 -: Понеделник, 10 Ноември, 2014, 13:30:27 »
ОтговорОтговор

Минко, все ми се струва, че няма пауза 35 часа, има 24 или 45. Та пича може да е правил 35, ама му се зачитат 24 и се компенсира разликата до 45.. Натам останалото дето си писал е вярно.

    Краси, не е така. Компенсира се РАЗЛИКАТА от реално направената седмична почивка до 45 часа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #439 -: Понеделник, 10 Ноември, 2014, 13:49:55 »
ОтговорОтговор

Правилно колега,  часовете направени като компенсация трябва да са след минимална дневна пауза(9часа или 11ч норюална). Това 24 ч е минималната седмична пауза,  всико под 45ч е намалена а всичко над е компенсиране или просто пауза ако няма какво да наваксваш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bobikat
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 149
Теми: 2



Активност
0%

WWW Ел. поща
« Отговор #440 -: Понеделник, 10 Ноември, 2014, 16:23:39 »
ОтговорОтговор

След като има хора, съгласни, че 24 или колкото са там остатъка се прибавят към 9 часа, пак ще си задам въпроса. Ще гледам да съм максимално точен и ясен.
Седмица 1: Правиме 56 часа шофиране + 24 седмична
Седмица 2: Правиме 44 часа шофиране + 45 седмична
Седмица 3: Правиме 40 часа шофиране + 9 намалена дневна със 24 часа компенсация, и... Пак намалена седмична от 24 (това в третата седмица, след като вече сме си взели компенсацията)
Седмица 4: Остатъка до 90 ч (не ми се смята, ако има възможност) и пак 45 часа
Седмица 5: Пак се взима компенсацията през седмицата и пак се прави 24 намал. седмична....
Относно казуса на колегата с 2-те 36-ци, мисля, че в рамките на 2 седмици трябва да си ги вземе тези 45  нормална седмична, или в рамките на 11 периода на шофиране, или как се водят там. Едната нормалната седмична задължитено си остава 45. В смисъл, след 2-та 36-ца ако може да направи 45 и да почне на чисто. Дори да приемем, че преди първата 36 е имал 45, то първата 36 е намалена седмична, а с втората 36 компенсира първата 36 (намалената), така, че, след 36-те трябва да направи 45. А ако преди първите 36 няма 45, и в рамките на 2 седмици с тези 2 по 36 не направи 45 е изгорял.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #441 -: Събота, 15 Ноември, 2014, 17:36:01 »
ОтговорОтговор

    Краси, не е така. Компенсира се РАЗЛИКАТА от реално направената седмична почивка до 45 часа.
Дано да си прав, много ми се ще, понеже сега карам именно така - една седмица до петък, другата до събота и все не компенсирам достатъчно по моето правило, както си го знам... Ако си прав - екстра. Но все ми се струва..... Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #442 -: Понеделник, 17 Ноември, 2014, 22:05:06 »
ОтговорОтговор

След като има хора, съгласни, че 24 или колкото са там остатъка се прибавят към 9 часа, пак ще си задам въпроса. Ще гледам да съм максимално точен и ясен.
Седмица 1: Правиме 56 часа шофиране + 24 седмична
Седмица 2: Правиме 44 часа шофиране + 45 седмична
Седмица 3: Правиме 40 часа шофиране + 9 намалена дневна със 24 часа компенсация, и... Пак намалена седмична от 24 (това в третата седмица, след като вече сме си взели компенсацията)
Седмица 4: Остатъка до 90 ч (не ми се смята, ако има възможност) и пак 45 часа
Седмица 5: Пак се взима компенсацията през седмицата и пак се прави 24 намал. седмична....
Относно казуса на колегата с 2-те 36-ци, мисля, че в рамките на 2 седмици трябва да си ги вземе тези 45  нормална седмична, или в рамките на 11 периода на шофиране, или как се водят там. Едната нормалната седмична задължитено си остава 45. В смисъл, след 2-та 36-ца ако може да направи 45 и да почне на чисто. Дори да приемем, че преди първата 36 е имал 45, то първата 36 е намалена седмична, а с втората 36 компенсира първата 36 (намалената), така, че, след 36-те трябва да направи 45. А ако преди първите 36 няма 45, и в рамките на 2 седмици с тези 2 по 36 не направи 45 е изгорял.
http://yonitrate.info/wordpress/wp-content/uploads/2013/09/%D0%A2%D1%8A%D0%BB%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%A0-561.pdf

Чети още малко ! В нарушение си -  56+44 = ?  Усмивчица  И още нещо - каква е тази компенсация след като след нея пак ползваш намалена седмична почивка , която пак трябва да компенсираш ! Не трябва ли компенсацията да се ползва в комбинация със нормална седмична почивка Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
bobikat
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-4
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 149
Теми: 2



Активност
0%

WWW Ел. поща
« Отговор #443 -: Вторник, 18 Ноември, 2014, 21:32:34 »
ОтговорОтговор

http://yonitrate.info/wordpress/wp-content/uploads/2013/09/%D0%A2%D1%8A%D0%BB%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%A0-561.pdf

Чети още малко ! В нарушение си -  56+44 = ?  Усмивчица  И още нещо - каква е тази компенсация след като след нея пак ползваш намалена седмична почивка , която пак трябва да компенсираш ! Не трябва ли компенсацията да се ползва в комбинация със нормална седмична почивка Намигване
Благодаря ти за отговора. Чел съм го 1-2 пъти, но там, ако си забелязал, споменават, че е възможно и да направиш 58 без да си в нарушение! А, дали е така? Правописна грешка беше 44, исках да напиша 34. Едно не мога да разбера. През две последователни седмици. Това ще рече примерно седмици:
Вариант 1 - 1+2, 2+3, 3+4, 4+5, 5+6, 6+7...  (и тук трябва да имаме 90 часа шофиране + две по 45), или
Вариант 2 - 1+2, 3+4, 5+6, 7+8... и тук трябва да имаме 90 часа шофиране + две по 45 часа. Ако е вариант 1, то тогава май между 24 и компенсацията + 9 часа май ще трябва да имаме две последователни по 45. И тогава ще можем да правим 24 пак.
П.С. Ако наистина пиша неразбираемо, май ще се наложи да почакам до курса по проф. компетентност.
П.С.2
Цитат
Седмичната почивка съгласно определението в член 4 може да бъде нормална
седмична почивка с продължителност от най-малко 45 часа или намалена седмична
почивка с продължителност от най-малко 24 часа (но по-малко от 45 часа).
Водачът трябва да започне седмичната си почивка най-късно 144 часа (6 X 24 часа)
след приключването на предходната отговаряща на изискванията седмична почивка.
През всеки две последователни „фиксирани седмици― (понеделник — неделя) водачът
трябва да ползва (или да започне):
 две нормални седмични почивки (минимум 45 часа), или
 нормална седмична почивка (минимум 45 часа) и намалена седмична почивка
(минимум 24 часа).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
славее
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +19/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 112
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #444 -: Вторник, 18 Ноември, 2014, 23:27:02 »
ОтговорОтговор

Дано да си прав, много ми се ще, понеже сега карам именно така - една седмица до петък, другата до събота и все не компенсирам достатъчно по моето правило, както си го знам... Ако си прав - екстра. Но все ми се струва..... Усмивчица

До края на третата седмица би трябвало да си компенсирал почивката дето си съкратил със съботната смяна......а ти точно обратното пак съкращаваш Смотан Смотан Смотан Смотан Смотан Смотан :Dклин,клин избива Смотан Смотан дано бъркам Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3007
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #445 -: Сряда, 19 Ноември, 2014, 00:01:07 »
ОтговорОтговор

До края на третата седмица би трябвало да си компенсирал почивката дето си съкратил със съботната смяна......а ти точно обратното пак съкращаваш Смотан Смотан Смотан Смотан Смотан Смотан :Dклин,клин избива Смотан Смотан дано бъркам Смотан


     Не бъркаш. Точно това казвам - до края на ТРЕТАТА седмица след ползването на НАМАЛЕНА седмична почивка следва да се компенсира с разликата от почиваните часове.
     Тук трябва да се отбележи, че тази компенсация никъде не се прави и аз не съм чул колега да е санкциониран. Но винаги има първи път... Ухилен
     Масовата практика е едната седмица - 24-36 ч. пауза, следващата - 45 ч. и после отново 24-36 ч.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #446 -: Четвъртък, 20 Ноември, 2014, 01:32:11 »
ОтговорОтговор

Щом съм София компенсирам яко, дори да няма нужда.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #447 -: Петък, 21 Ноември, 2014, 12:39:17 »
ОтговорОтговор

Добре де, признавам си не съм прав.
Оня ден даже ми се обади нашия приятел Рошко, да ми каже че не съм прав и се компенсира само разликата примерно 5 часа... Разбрах го, макар да не се сещам за текста от регламента как е казано точно.
Но нема значение, важното е че научих нещо ново.
Драйвъра е прав, макар, че едно време в Испания теглех ремаркетата на Салват, та там карахме па само на 36 часа, нямаше 45. И глобата е минимална, ако изобщо го направят на въпрос. Беше ни дал 135 евро точно за тая глоба.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3007
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #448 -: Петък, 21 Ноември, 2014, 12:55:12 »
ОтговорОтговор

Добре де, признавам си не съм прав.
Оня ден даже ми се обади нашия приятел Рошко, да ми каже че не съм прав и се компенсира само разликата примерно 5 часа... Разбрах го, макар да не се сещам за текста от регламента как е казано точно.
Но нема значение, важното е че научих нещо ново.
Драйвъра е прав, макар, че едно време в Испания теглех ремаркетата на Салват, та там карахме па само на 36 часа, нямаше 45. И глобата е минимална, ако изобщо го направят на въпрос. Беше ни дал 135 евро точно за тая глоба.



       Краси, едно време задействах ТИР-карнета на Nickelsdorf, тръгвах от там и спирах в София! А на излизане от България започвах да спазвам някакви часове едва след влизането във Австрия. В Англия също не спазвахме много-много. Още повече, че за 11г. непрекъснато пътуване до там, съм спиран за проверка общо 3 (три) пъти! А в два от тези случая акцента на проверката беше теглото. Но това беше във времето на тахошайбите и преди въвеждането на Регламент 561. Сега е друго. Поне при мен е така - докато карам се занимавам с това, да пресмятам непрекъснато колко километра ще измина спрямо оставащото ми време за шофиране и съответно - до къде ще мога да стигна за деня в зависимост от държавата.
     А може да се окаже, че сме работили по едно и също време за Jose Salvat. Аз работих за Ирун-ския им офис от 20005 до 2008 г.  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
jeffrey
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #449 -: Вторник, 23 Декември, 2014, 21:57:19 »
ОтговорОтговор

Едно време явно е било друго , някои испански ченгета даже се заяждат за 24-часовата почивка  не е признават . За това си правя всеки път 45 и хич не ми е еня Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 46   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!