Форум на българските шофьори
Вторник, 14 Май, 2024, 11:25:31
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
MAN
>
История на MAN
Страници: [
1
]
2
3
...
6
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: История на MAN (Прочетена 89390 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
История на MAN
«
-:
Събота, 14 Май, 2011, 17:43:36 »
Отговор
Малко интересни факти :
1897 година-Произведен първият дизелов двигател от Рудолф Дизел
Сливане на две машиностроителни фабрики от Аусбург и Нюрнберг в акционерно дружество
1908 година-Преименуване на Maschinenfabrik Ausburg-Nurnberg AG (M.A.N)
1915 годинa-Произведен първият камион MAN
1955 година-Открит е заводът за камиони MAN в Мюнхен за производство на индустриални превозни средства от 6 до 50 тона, от 113 до 660 к.с., с 2,3,4 и 5 оси, автобуси и дизелови двигатели
2001 година -Формира се новата група NEOMAN между NEOPLAN и MAN за производство на автобуси
2002 година – септември
IAA – нова генерация двигатели Common Rail и PriTarder
2004 година – февруари
Революционен двигател D20 Common Rail
2007 - Започва пройзводство на най-мощният влекач в Европа
Размери на кабините :
XL
XLX CAB
XXL CAB
MAN Indupol (командир)
«
Последна редакция: Понеделник, 16 Май, 2011, 18:28:41 от Trucker_Boy
»
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Форум на българските шофьори
История на MAN
«
-:
Събота, 14 Май, 2011, 17:43:36 »
Активен
SOLAR
Потребител герой
Рейтинг: +234/-16
Неактивен
Пол:
Belgium
Публикации: 530
Теми: 53
Активност
0%
ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ
Re:История на MAN
«
Отговор #1
-:
Събота, 14 Май, 2011, 19:03:59 »
Отговор
Съобщения за медиите
2011-05-13
MAN TGX ist der umweltfreundlichste Lkw
MAN TGX 18.400 erhält die Auszeichnung “Green Truck 2011“
MAN TGX 18.400
е с име
"Green Truck 2011"
-
"Зелена камион 2011"
. В областта общо 14 превозни средства, които са преминали този тест Professional, организирани от Мюнхен седмично списание "VerkehrsRundschau" или "Шофьор на камион" Supertest, на MAN TGX 18.400 XLX победи с MAN TGX 18.440 XLX идващи от трети. The MAN TGX 18.400 XLX was top of the economy classification, scoring 96 of a possible 100 points. В MAN TGX 18.400 XLX е върха на класирането на икономиката, вкара 96 от възможни 100 точки. With the lowest fuel consumption coupled with the lowest CO2 emission, it left all its competitors behind. С най-ниска консумация на гориво в съчетание с най-ниска емисия на СО2, той остави всичко зад своите конкуренти.
с извинение за превода
инфо
пресцентър - man.eu
Цитат
1898 година-Произведен първият дизелов двигател от Рудолф Дизел
Годината е 1897 ... виж
Rudolf Diesels Erfindung legte den Grundstein für MAN
Es war in der Maschinenfabrik Augsburg, wo Rudolf Diesel im Jahr 1897 den ersten Dieselmotor der Welt konstruierte.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
«
Последна редакция: Събота, 14 Май, 2011, 19:26:08 от SOLAR
»
Активен
ТЪЛКУВАНЕ НА РЕГЛАМЕНТ 561/2006
Форум на българските шофьори
Re:История на MAN
«
Отговор #1 -:
Събота, 14 Май, 2011, 19:03:59 »
Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:История на MAN
«
Отговор #2
-:
Понеделник, 16 Май, 2011, 18:28:27 »
Отговор
Най-добрият вариант за пътувания на къси и средни разстояния: MAN TGS
Моделът TGS, с варианти за кабините М и L, е предназначен за транспорт на къси разстояния и може да се използва заразнасяне на стока, а с кабината LX моделът TGS е добре оборудван за транспорт на дълги разстояния. Вътрешността на кабините е функционално и естетически добре обзаведена: Наблегналто е сме на качеството и всичко изглежда много добре.
MAN TGS
Практичността също е важна особеност в шофьорската кабина на TGS. М кабината е подходяща за изпълнение на задачи на строителни обекти, за различни видове товарачи и за самосвали. Обаче, тази кабина може да бъде използвана и за превозни средства с товарни кранове, за камиони с бетонобъркачки или за превозни средства от сферата на комуналните услуги. L кабината е добра алтернатива за камиони-цистерни или при транспортиране на сухи насипни товари. Вие също може да използвате камион с L кабина при транспортирането на замразени стоки, напитки и строителни материали. LX кабината е предназначени за транспортирането на обемни товари и за дълги разстояния. Предлагайки тези видове кабини, ние изцяло покриваме изискванията на пазара в тази област-осигуряваме компактни външни размери за максимални дължини на каросерията. Широчината на нашите кабини е 2.3 метра, а клиентът може да си избере между две дължини за кабините и две височини на техните покриви. Компактните TGS кабини улесняват маневрите на камиона в най-тесните места. Теглото на кабината, височина за качване в кабината и цялостната височина на кабината са в нормите.
Източник:
www.evrokamion.com
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
SOLAR
Потребител герой
Рейтинг: +234/-16
Неактивен
Пол:
Belgium
Публикации: 530
Теми: 53
Активност
0%
ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ
Re:История на MAN
«
Отговор #3
-:
Събота, 21 Май, 2011, 15:08:03 »
Отговор
И аз ще ви шарна един MAN-19 414, но не му зная модела. Той е с две кабини, невярно разбирате предназначението - противопожарен автомобил за тунел. Снимките съм направил през 2008 г. от италианската страна на Тунел Монт Блан.
ЛЕКИ ПЪТИщА !
Активен
ТЪЛКУВАНЕ НА РЕГЛАМЕНТ 561/2006
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2407/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7182
Теми: 538
Активност
0%
Re:История на MAN
«
Отговор #4
-:
Събота, 21 Май, 2011, 15:13:20 »
Отговор
Хубаво е човек да снима и да си пази снимките. А като каза за тунела "Монблан" и се сетих за големия пожар в тунела. Също така и пожара в другия тунел, "Фрежус".
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:История на MAN
«
Отговор #5
-:
Събота, 21 Май, 2011, 15:40:47 »
Отговор
Страхотни снимки Solar.
Аз преди време гледах по History-то документален филм за пожара в Мон Блан ,който се оказа ,че се е причинил от камион с опасен запалим товар.Първоначално хората се задушили от гумите ,който се запалили от високата температура и бързо разпространил по останалите превозни средства.
След тази трагедия отстрани на тунела са построени множество изходи обединени в мини тунел за евакуация.
Добавени са свръх модерни камери и пожарни системи (както и МАН–а).
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:История на MAN
«
Отговор #6
-:
Събота, 25 Юни, 2011, 23:50:58 »
Отговор
Още информация за няколко модела на MAN.
tgs_head.jpg
(45.73 KB, 601x182 - видяно 5327 пъти.)
tgs_cabins.jpg
(87.52 KB, 601x701 - видяно 5507 пъти.)
tgm_head.jpg
(36.19 KB, 601x182 - видяно 5246 пъти.)
tgm_cabins.jpg
(48.94 KB, 601x361 - видяно 5460 пъти.)
tgl_head.jpg
(32.85 KB, 601x182 - видяно 5235 пъти.)
tgl_cabins.jpg
(47.56 KB, 601x346 - видяно 5357 пъти.)
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
antoniyu
Старши потребител
Рейтинг: +105/-2
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 441
Теми: 10
Активност
0%
ТЕ,искат да се съгласим с ужасяващите снимки върху
Re:История на MAN
«
Отговор #7
-:
Събота, 06 Август, 2011, 23:00:31 »
Отговор
Нещо и от мен за любимата ми марка.
Clip.jpg
(49.64 KB, 435x616 - видяно 5191 пъти.)
Clip_2.jpg
(129.09 KB, 871x616 - видяно 5472 пъти.)
Clip_3.jpg
(150.72 KB, 871x616 - видяно 5412 пъти.)
Clip_4.jpg
(146.99 KB, 871x616 - видяно 5325 пъти.)
Clip_5.jpg
(124.81 KB, 871x616 - видяно 5283 пъти.)
Clip_6.jpg
(119.25 KB, 871x616 - видяно 5243 пъти.)
Clip_7.jpg
(161.18 KB, 871x616 - видяно 5275 пъти.)
Clip_8.jpg
(75.91 KB, 871x616 - видяно 5156 пъти.)
Clip_9.jpg
(12.34 KB, 435x616 - видяно 5107 пъти.)
Активен
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:История на MAN
«
Отговор #8
-:
Събота, 06 Август, 2011, 23:03:38 »
Отговор
Браво ,много хубави снимки.
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
antoniyu
Старши потребител
Рейтинг: +105/-2
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 441
Теми: 10
Активност
0%
ТЕ,искат да се съгласим с ужасяващите снимки върху
Re:История на MAN
«
Отговор #9
-:
Събота, 06 Август, 2011, 23:05:37 »
Отговор
Цитат на: Trucker_Boy в Събота, 06 Август, 2011, 23:03:38
Браво ,много хубави снимки.
Благодаря.
Активен
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:История на MAN
«
Отговор #10
-:
Събота, 06 Август, 2011, 23:12:42 »
Отговор
Няколко Wallpaper-а и от мен.
MAN-TGA_mp283_pic_55410.jpg
(442.69 KB, 1600x1200 - видяно 1298 пъти.)
00.jpg
(29.3 KB, 533x355 - видяно 6132 пъти.)
23281617_g.jpg
(60.39 KB, 800x534 - видяно 6525 пъти.)
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
georgi87
Потребител герой
Рейтинг: +107/-257
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 567
Теми: 8
Активност
0%
Re:История на MAN
«
Отговор #11
-:
Неделя, 07 Август, 2011, 14:41:16 »
Отговор
това ми е най-любимата марка камион много го обичам ТГ-то е супер с най-голямата кабина просто е невероятен също много харесвам и вече поостарелите 3-ти и 4-ти модели-19.463 и 19.464 с големите кабини също са много удобни здрави надеждни и сигурни камиони даже съм чул че заради това че са с по-малко електроника са по-корави и по-деянджий от ТГ-тата
Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:История на MAN
«
Отговор #12
-:
Неделя, 07 Август, 2011, 15:06:04 »
Отговор
Цитат на: georgi87 в Неделя, 07 Август, 2011, 14:41:16
това ми е най-любимата марка камион много го обичам ТГ-то е супер с най-голямата кабина просто е невероятен също много харесвам и вече поостарелите 3-ти и 4-ти модели-19.463 и 19.464 с големите кабини също са много удобни здрави надеждни и сигурни камиони даже съм чул че заради това че са с по-малко електроника са по-корави и по-деянджий от ТГ-тата
Това си е самата истина !
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
georgi87
Потребител герой
Рейтинг: +107/-257
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 567
Теми: 8
Активност
0%
Re:История на MAN
«
Отговор #13
-:
Неделя, 07 Август, 2011, 16:19:45 »
Отговор
тръкър като твой съмишленик ако искаш дай ми некое плюсче че и без това са ми малко
Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:История на MAN
«
Отговор #14
-:
Неделя, 07 Август, 2011, 17:47:05 »
Отговор
Цитат на: georgi87 в Неделя, 07 Август, 2011, 16:19:45
тръкър като твой съмишленик ако искаш дай ми некое плюсче че и без това са ми малко
До довечера ще ти ги направя 10 ,щом са толкова важни за теб.
В същност МАН-ът не ми е любимата марка ,но по-старите манчета като този от профилната ми снимка са ми голяма слабост.
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Етикети:
Страници: [
1
]
2
3
...
6
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...