Работен ден,работно време или шофьорът-чиновник!
Форум на българските шофьори
Сряда, 22 Май, 2024, 01:13:43 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3] 4   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Работен ден,работно време или шофьорът-чиновник!  (Прочетена 40622 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
dinko_68
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +77/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 2



Активност
0%


« Отговор #30 -: Неделя, 11 Март, 2012, 16:15:35 »
ОтговорОтговор

С две думи Динко.Натискай ти бате на четене,а аз ще натискам на бачкане щото има разходи бая ,и студентка и коли има да сменявам и т.н.За твое сведение имам професионална книжка от 1981 г.Т.е. това съм учил и това работа през последните 10 г само навън.И нема нужда като работиш в белите фирми да праиш тия гимнастики и на акъла си и да прилагаш на практика.Меко казано ....твърде глупаво е....си измисляте преживявания.Но всеи си има глава на раменете и да се оправя както реши.Благодаря ти все пак ,че ме върна малко назад в хубавите годинки от....ДАПа ,да от там съм почнал преди 30 години и не съжалявам нито за миг...Успехи на всички

Ок, не искам да правя коментар на това което си написал но си противоречиш защото натискането на бачкане не се връзва някак си с това за 21-я час и с това да се кара само през деня. Поради тези две причини не можеш да постигнеш максимума който ти се предоставя а от него идват и облагите в последствие.
 Проблема идва от това, че просто така е устроен нашенеца да получава определена сума като заплащане но колкото се може с по малко труд от негова страна а не да даде максимума от себе си.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Неделя, 11 Март, 2012, 16:15:35 »

 Активен
Бачо Владо
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 10
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #31 -: Неделя, 11 Март, 2012, 17:25:23 »
ОтговорОтговор

Динко бе,за какъв максимум говориш ? Толкова ли не можеш да си представиш ,че в нормалните фирми има нормални условия за работа .Нема зор,нема прилагане на такива хватки,работи се минимум на 60 евро на ден и просто се чувстваш нормален човек.Сигурно нема ми повярваш,че лятото за около 5 месеца работа съм карал само две нощи и то до 02.00 ч.А осъзнайте се бре...Стига глупости,слезте на земята.Не ходете по болните мозъци на некви доморасли чорбаджий.Ако искате всичко да си дойде на место проявете малко характер....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Неделя, 11 Март, 2012, 17:25:23 »

 Активен
dinko_68
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +77/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 2



Активност
0%


« Отговор #32 -: Неделя, 11 Март, 2012, 17:56:45 »
ОтговорОтговор

Динко бе,за какъв максимум говориш ? Толкова ли не можеш да си представиш ,че в нормалните фирми има нормални условия за работа .Нема зор,нема прилагане на такива хватки,работи се минимум на 60 евро на ден и просто се чувстваш нормален човек.Сигурно нема ми повярваш,че лятото за около 5 месеца работа съм карал само две нощи и то до 02.00 ч.А осъзнайте се бре...Стига глупости,слезте на земята.Не ходете по болните мозъци на некви доморасли чорбаджий.Ако искате всичко да си дойде на место проявете малко характер....

 Аз не искам да споря нито с теб нито и с който и да е тук и за каквото и да е. Идеята беше да се каже може ли или не може на една шайба да се почне втори работен ден и мисля, че вече е ясно. Аз също работя във фирма в която не се дава зор но си давам и сметка че резултатите идват с работа а не с думите-"Що да си давам зор като сам на твърдо...."- думи които много колеги изричат
 
Казвам още веднъж, че идеята беше дали може или не може на една шайба да се почне втори работен ден и отговора е ДА

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kkkvd
Гост
« Отговор #33 -: Вторник, 17 Април, 2012, 10:26:30 »
ОтговорОтговор

Не виждам какъв е проблема да започнеш втори работен ден на една шайба.

Цитат: Значи много е просто ,тръгваме в 13.00  24 часа изтичат в 13.00 ч на другия ден.Значи по-рано от 10.00 ч аз нема мръдна камиона.Тогава изминават 21часа.

Според задачата, шайбата е сменена по-рано, в 11 часа. От тогава се брои 24 часов период. Тръгването в 13 часа ти отваря работния ден.

А отговора на задачата е - зависи коя подред 9-часова почивка ти е, ако имаш от тях да правиш тази седмица още, значи няма проблеми, пали и разтоварвай, ако си изчерпал 9-ките за седмицата, чакаш.

Това е

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
комбайнер
Гост
« Отговор #34 -: Вторник, 17 Април, 2012, 11:55:58 »
ОтговорОтговор

Взех да чета за 24 и 21 часа и т.н.  За малко да ме заболи главата. Педантизма няма граници понякога и може да му станем жертви.
И друг път съм го писал. Шайбата е хартиен носител на информация. Трябва да я има и най- добре да са си поредни. Все едно е запис на лента. Как ще се пише информацията върху тази "лента", не смятам. Смятам и спазвам време за управление, работен ден и времето за почивка. Понякога изтеглям времето за смяна на шайбата, така, че да ми е по-удобно, да не се налага специално да спирам. Може да имам управление 10 минути след него почивка /дневна/. Това не прави нито 21 часа, нито 24. Прави един цикъл /работа - почивка/. Разрешените са 6. Дали са пълни и колко техния брой пасва на броя на шайбите? Работата диктува нещата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
g_dandy
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +54/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 239
Теми: 30



Активност
0%

« Отговор #35 -: Вторник, 17 Април, 2012, 13:48:04 »
ОтговорОтговор

Работата ни диктува на нас как да караме,а на пътните органи - как да ни глобяват,за да попълнят бюджетите на държавите си.Така че,колкото повече се доближаваме до писанията в хилядите страници закони,правилници и разпоредби,толкова по-малък е шансът да ощастливим някой пътен орган!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
комбайнер
Гост
« Отговор #36 -: Вторник, 17 Април, 2012, 14:07:54 »
ОтговорОтговор

Наредбата се е подметала по министерствата около 2 години, преди някой да я преведе и се разбере за какво става дума. През това време бая народ си е изпатил по пътищата. Ама не по нашите. Та кога информацията я има на шайбите, няма да треса кабината от страх.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Denislav121
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #37 -: Вторник, 15 Май, 2012, 16:23:02 »
ОтговорОтговор

Точно това си е истината..за какво е тая 9ч пауза нали за да успее даден камион да си спази термина...според много от написаното по горе,май и 11ч пауза е малка с тия затворени цикли от 24ч..+1 от мен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
milenj
Начинаещ
*

Рейтинг: +17/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 48
Теми: 1



Активност
0%


« Отговор #38 -: Вторник, 15 Май, 2012, 18:37:14 »
ОтговорОтговор

Да взема отношение по казуса на колегата Динко.Незнам доколко ще останеш доволен от отговора ми колега.Пречупено през призмата на моя мироглед,шофьорски.Значи много е просто ,тръгваме в 13.00  24 часа изтичат в 13.00 ч на другия ден.Значи по-рано от 10.00 ч аз нема мръдна камиона.Тогава изминават 21часа.След този минимум часове спокойно можеш да тръгнеш без никви последствия.А тово,че имало термин и спедитори и диспоненти нещо не са измислили както трябва,хич ми не дреме.За варианти,магнит и само днес и нема повече...при мене не минават.Да в 08.30 ч ще отида на офиса на фирмата и ще обясня за какво става въпрос и от мене толкова.Ако искат да разтоварват на паркинга,ако не друг да бере гайлето.Аз моята работа съм свършил.Толкова по въпроса.И още нещо,кой Ви бие по ушите да си накъсвате денонощието в работа и паузи и да не знаеш,кога е ден и кога нощ.През последните поне 5 години изобщо не го права,ако е такъв начина на работа в дадена фирма....просто нема да постъпя там макар и за 3000 евро заплата...Надявам се бех достатъчно ясен...
Ужас,чета и не вярвам на очите си....Много заблудени хора има на тоя свят. Колега поне не казвай,че караш от толкова години,че ще ти се смеят и  кандидат шофоьрите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2290/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2143
Теми: 137



Активност
4.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #39 -: Неделя, 20 Май, 2012, 13:45:19 »
ОтговорОтговор

... Понякога изтеглям времето за смяна на шайбата, така, че да ми е по-удобно, да не се налага специално да спирам. Може да имам управление 10 минути след него почивка /дневна/. Това не прави нито 21 часа, нито 24. Прави един цикъл /работа - почивка/. Разрешените са 6. Дали са пълни и колко техния брой пасва на броя на шайбите? Работата диктува нещата.

     Първо не разбрах, защо се е "отписал", колегата комбайнер. Ще сменя личността ли?

     В Регламента пише: "Шест 24 часови периода". Мисля си ще е по-ясно след най-много 144 ч (6х24). Колегата е споменал, шест цикъла - работа и почивка. Не съм съгласен, никъде в Регламента не пише такова ограничение.
      Да дам следния пример: Карам работници сутрин от 8.00 до 8.30 часа. Почивам 11.30 часа, вечерта, от 20.00 до 20.30 часа. И пак до сутринта, толкова.

       За петдневна седмица, правя 10 такива цикъла. Да видим има ли нарушение.
        1. Непрекъснато управление до 4.30 1ч - няма 0.30 ч
        2. Не повече от 9 часа в 24 часовия ден - няма общо за деня 1.00 ч
        3. Почивка 11 часа - няма 11.30ч
        4. Седмична почивка поне 45 часа - няма от петък 20.30 до понеделник 8.00 ч (59.30 ч)

        Явно колегата не може да отговори. Някой ще се обоснове ли, защо не може да има повече от 6 работни дни?

         Правил съм по поне 7, работни дни (не повече от 9 ч или 10 ч в денонощието, по Гринуич, 03.00 - 03.00 за лятно часово време), за повече не съм сигурен, не са ми правили проверка, не виждам какъв е проблема?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2417/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7183
Теми: 538



Активност
0.2%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #40 -: Неделя, 20 Май, 2012, 14:25:30 »
ОтговорОтговор

Минко, в грешка си.
Първо, след 6 периода на управление трябва задължително да ползваш 45 часа почивка, които можеш да намалиш до 24, но през следващата седмица трябва да компенсираш намалението.
Второ, не можеш в рамките на две седмици да имаш повече от 90 часа каране.
Трето, работния ти ден не може да надвишава 15 часа при самостоятелно каране.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
g_dandy
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +54/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 239
Теми: 30



Активност
0%

« Отговор #41 -: Неделя, 20 Май, 2012, 20:47:08 »
ОтговорОтговор

Останал съм с впечатлението,че и шофьорите,и контролните органи тълкуват както им  хареса правилата по многобройните регламенти. Познайте,обаче,кой е губещият при една такава среща!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +167/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #42 -: Събота, 16 Юни, 2012, 01:07:29 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги като за начало работната седмица започва в понеделник в 0чеса и завършва в неделя в 24 чеса.За тази работна седмица един шофьор има право да кара 6 24часови периода без седмична почивка.24 часов период е времето  когато сложиш шайбата и започнеш да работиш,нямаш право на период от 24 часа да имаш каране повече от 10 часа и то повече от два пъти в седмицата останалите периоди са по 9 часа УНГАРЦИТЕ за това ГЛОБЯВАТ.Варианта е само един или сменяш шайбата по рано или правиш по голяма пауза да не надхвърлиш тези 10 часа това важи и за дигитала  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Дамян Йончев
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +36/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 247
Теми: 12



Активност
0%


Дамян Йончев
WWW Ел. поща
« Отговор #43 -: Събота, 16 Юни, 2012, 09:19:52 »
ОтговорОтговор

Колеги здравейте.
Не знам дали е тука мястото да попитам. По принцип сменям диска в 17:30часа и вчера тръгнах от сервиза на Фигуерес в 12:30 часа. и така се получи че смених диска във 17:30часа и продължих да карам до 20часа. и сега на тази шайба  и днес трябва да карам до 17:30часа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +167/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #44 -: Събота, 16 Юни, 2012, 11:18:01 »
ОтговорОтговор

Нямаш никакъв проблем колега да караш до 17,30 стига за тези две карания да не надвишиш тези 10 часа или 9.Французите също глобяват за надвишаване на тези часове

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 2 [3] 4   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!