Изброените по-горе държави са в Евросъюза само и единствено заради геостратегическото си разположение, тоест няма как да бъдат прескочени в траспортните коридори от изток на запад и от север на юг и обратно. Защо нямаме единни ставки за минимално заплащане, защо изравняването на стандарта поне в санитарна величина е истински мираж, в който все по-малко и малко вярваме? Ами, това е положението, Минке. Когато хората с кръв са извоювали правата си, ние сме били под "османско владичество" (боже, как мразя този заместител на турското робство). И сега се радват на благини, а ние плуем в екскременти. Но ето, малко по малко от това да ни пуснат под кревата се получи, че се качихме на него, а и възвратно-постъпателни действия искаме да правим. Да, точно така, говоря за сферата на транспорта. Беззаконието доведе до това сега МакрончУ да обикаля и да търси гласове в подкрепа на "премахването на социалния дъмпинг" (някой не е спал 3 седмици поне, да го измисли това понятие). Всъщност, на никой не му пука къде ще спя аз, къде ще се къпя, и прочие, просто елегантен начин да ни свалят пак под леглото, където според тях ни е мястото. Отдавна се усеща, че клонът вече много натоварен и започва да пращи. Предстоят интересни времена, без съмнение и не мога да се ангажирам да предвидя какъвто и да е сценарий. А местните работодатели-гурута е нормално да са унили. Бедна ми е фантазията какво ще стане, ако например след 1 септември започнат поголовни проверки за 45 часови паузи. Та, от една страна за нас, шофьорите няма да е лошо да се спазват разпоредбите за минимална ставка на час в определената държава. Но на мен друго ми е по-интересно. Как при новите обстоятелства нашите Остап Бендеровци ще измислят схема за противостоене? Може би ще върнат първото лизингово БМВ от общо три в момента, за да намалят разходите или пък нещо друго? Предстои да разберем.