Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС
Форум на българските шофьори
Неделя, 19 Май, 2024, 00:37:01 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3 ... 17   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС  (Прочетена 67087 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +659/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 319
Теми: 7



Активност
0.4%

Ел. поща
« -: Събота, 26 Август, 2017, 12:05:57 »
ОтговорОтговор

Изброените по-горе държави са в Евросъюза само и единствено заради геостратегическото си разположение, тоест няма как да бъдат прескочени в траспортните коридори от изток на запад и от север на юг и обратно. Защо нямаме единни ставки за минимално заплащане, защо изравняването на стандарта поне в санитарна величина е истински мираж, в който все по-малко и малко вярваме? Ами, това е положението, Минке. Когато хората с кръв са извоювали правата си, ние сме били под "османско владичество" (боже, как мразя този заместител на турското робство). И сега се радват на благини, а ние плуем в екскременти. Но ето, малко по малко от това да ни пуснат под кревата се получи, че се качихме на него, а и възвратно-постъпателни действия искаме да правим. Да, точно така, говоря за сферата на транспорта. Беззаконието доведе до това сега МакрончУ да обикаля и да търси гласове в подкрепа на "премахването на социалния дъмпинг" (някой не е спал 3 седмици поне, да го измисли това понятие). Всъщност, на никой не му пука къде ще спя аз, къде ще се къпя, и прочие, просто елегантен начин да ни свалят пак под леглото, където според тях ни е мястото. Отдавна се усеща, че клонът вече  много натоварен и започва да пращи. Предстоят интересни времена, без съмнение и не мога да се ангажирам да предвидя какъвто и да е сценарий. А местните работодатели-гурута е нормално да са унили. Бедна ми е фантазията какво ще стане, ако например след 1 септември започнат поголовни проверки за 45 часови паузи. Та, от една страна за нас, шофьорите няма да е лошо да се спазват разпоредбите за минимална ставка на час в определената държава. Но на мен друго ми е по-интересно. Как при новите обстоятелства нашите Остап Бендеровци ще измислят схема за противостоене? Може би ще върнат първото лизингово БМВ от общо три в момента, за да намалят разходите или пък нещо друго? Предстои да разберем.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 26 Август, 2017, 12:05:57 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3 ... 17   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!