Айде де, бате Иво, изплюй камъчето, не ни дръж така в неведение. Добре, аз ще го изплюя вместо теб. Мислиш, че след Нова година във връзка с новите правила в транспорта много фирми ще фалират, пазарът ще се наводни с шофьори и за всеки камион ще има поне по пет кандидати. Оттам падане на заплатите, световна криза и хаос, ужас и безумие... Ти от коя страна мислиш, че ще си? От тази на фалиралите или на тези с 5 шофьора за камион? Кучето не е заровено там, а другаде. Защо осигуровкитв в България, Румъния и Полша са в пъти по ниски от тези във Франция, Германия, Италия, Испания? Защо така стои въпросът и с регистрации, прегледи, застраховки, поддръжка и т. н.? Та, кучето е заровено в една сграда, на която пише "Съединението прави силата". Хайде нека всичко се изравни, включително заплащането на час и тогава да видим кой кой е. Кой ще реши да намали от личната си печалба и да продължи бизнеса и кой вече няма да може да прилага хитринките си и просто ще хлопне кепенците. Да видим кой тогава ще предлага навла от 75 цента на километър с мисълта, че ще си прецака шофьорите и неговото си е пак негово, важно е гумите да се въртят. За каране по магистрали, шофьор, той и монтьор и прочие "екстри" изобщо не говоря, те се подразбират. И моля, без излишни приказки за перални, съдомиялни, вградени фурни и прочее. Дано, ама надали. Сега започва голямото цакане на лобита, скоро ще видим резултата.
ПП: Колега
hgv_driver, къде видя някой да оплаква българските фирми?