Автовози
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 02 Май, 2024, 18:37:02 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Автовози  (Прочетена 41028 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« -: Петък, 29 Юли, 2011, 16:36:41 »
ОтговорОтговор

Ще ми се някой стар автовозаджия да изнесе една лекция. Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« -: Петък, 29 Юли, 2011, 16:36:41 »

 Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2391/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #1 -: Петък, 29 Юли, 2011, 17:50:55 »
ОтговорОтговор

Наистина би било интересно някой да разкаже малко тънкости. На пристанището на Дюнкер гледах един ирландец как се потеше с разместване на колите с цел да стане по-къса цялата композиция. Нещо не ми стана много ясно защо е този зор, след като е преминал през Германия и Белгия с тази дължина, пък за Англия и Ирландия му трябва да е по-къса. Ама той никак не беше подходящ за разпит и се отказах да го питам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Петък, 29 Юли, 2011, 17:50:55 »

 Активен
ifchu
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-9
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 103
Теми: 12



Активност
0%

Ифчу

------- -------
Ел. поща
« Отговор #2 -: Петък, 29 Юли, 2011, 18:10:12 »
ОтговорОтговор

Аз правих един курс с автовоз...
Често да кажа, отначало си мислех че е голям к*р (зависи от фирмата) при тази дето бях имаше удръжки за ударена кола, чекната, одраскана. Имаше ли нещо по нея нередно за - твоя сметка, а колите бяха от Германия за Турция и от 40 000 евро нагоре,
Но трябва 2-3 пъти да натовариш и разтовариш и хващаш начина ... докато видиш колата и си правиш сметка къде да я сложиш (стига да не си много спрял в главата :Д )
А най-важното е да гледаш височината, че иначе горните коли можеш да ги отвориш като консервени кутии.

Може дължината в Англия или Ирландия да е по-малка ... и ако е имало начин да намали дължината ги е пренаредил Усмивчица

Причина за редакцията: Правопис.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Събота, 03 Септември, 2011, 00:56:06 от SOLAR » Активен

малко луд и много гламав. Усмивчица  ιlιlι.|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅].ιlιlι
batNIKI
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 30
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Неделя, 01 Април, 2012, 14:03:25 »
ОтговорОтговор

Наистина би било интересно някой да разкаже малко тънкости. На пристанището на Дюнкер гледах един ирландец как се потеше с разместване на колите с цел да стане по-къса цялата композиция. Нещо не ми стана много ясно защо е този зор, след като е преминал през Германия и Белгия с тази дължина, пък за Англия и Ирландия му трябва да е по-къса. Ама той никак не беше подходящ за разпит и се отказах да го питам.
Англия нямат ограничение за височина но за дължина имат. Ето някои ограничения в Европа:
Германия дължина 20,75м. височина 4,00м, Австрия 19,75 на 4,00м (за 4,12м лично съм глобяван 200 евро, за дължина рядко се заяждат), Унгария 21 на 4,20м (плаща се около 25 евро извънгабаритна такса задължително без нея глобата е над 800 евро), Чехия 20,75 на 4,20м, Щвейцария 5м от средата на последните 2 оси до края на композицията и височина 4,00м, Румъния 20,75 на 4,00м (плаща се такса 47 евро), Хърватска 21,5 на 4,20м, Гърция 18,75 на 4,00м, Белгия 18,75 на 4,00м (по принцип не се заяждат) Холандия също.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bugunski
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 21 Май, 2012, 12:29:42 »
ОтговорОтговор

Здравейте. Искам да попитам нещо. Трябва ми автовоз, който да пътува от Германия до България. Става въпрос за един бус Мерцедес Вито, да се вземе между градовете Кьолн и Аанхен и да се докара до България. Колко ще струва и какво бихте ме посъветвали?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Grigoroff
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 6
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Петък, 22 Юни, 2012, 20:19:18 »
ОтговорОтговор

Да кажа каквото знам за този вид превоз от скромния ми опит.Ако се кара по белите държави,с нормални товари,е песен.Под нормален товар нека се разбира 7 или най много 8 коли,както повечето от Betz и някой други големи спедиции возят.Проблемите настъпват,когато се правят 9-10 коли,защото тогава задължитетелно ставате дълги,високи,абе всичко.Тогава и се налагат пренареждания за отделните държави,според височина/дължина.При такива товари обикновено  се явяват претоварвания на ос,ако са големи колите.Ако рампите са по нови или просто с повече екстри-наричат се негативи и хидравлични щаблета(представляват отделни компоненти,с които накланяте колата,за да може следващата да влезне под/над нея),то пак добре.Ама ако на някой не са му се давали пари като е поръчвал рампите,тогава се вдигат щаблета на ръка,иначе събирането на товара е невъзможно.Проблем с повече товар е и шофирането.Качване на ферибот например.Ако се качвате на Видин,ако е пълен камиона,предполагам всеки знае как се кърши там композицията,колите стават на нищо между камиона и ремаркето.Рядко,но понякога и острите завои са проблем.Лош фактор е и кабината,която е доста ниска спрямо повечето други.Плюсове има някой и друг,хубаво е като се кара втора употреба,че на местата дето се взимат човек може да си купи/вземе някой и друг касетофон,гуми,джанти и др,естествено не по много,че и това е проблем.Хубава кола може да си намерите,абе има възможности за страничен лев.Плюс също е,че обикновено тотала не е голям на композицията.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
A_Vangelov
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 2



Активност
0%

« Отговор #6 -: Неделя, 01 Юли, 2012, 01:26:30 »
ОтговорОтговор

 Особености при каране на автовоз  начин на товарене предимства,недостатъци.Кито има някакви впечатления нека да сподели Благодарая на включилите се в темата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ianko33
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 26
Теми: 5



Активност
0%

DAF 45.160


Ел. поща
« Отговор #7 -: Вторник, 17 Юли, 2012, 18:59:08 »
ОтговорОтговор

Мисля че из форума няма много автовозаджии защото търся всякаква информация за този вид транспорт но удрям на камък при всеки опит.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
scaniavolvo
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 221
Теми: 11



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #8 -: Четвъртък, 29 Ноември, 2012, 18:51:34 »
ОтговорОтговор

На мен колеги ми е интересно,ако се наложи да се вдига кабината на автовоза как става това нещо,защото нали платформата продължава над кабината?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
stoan
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +48/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 185
Теми: 95



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #9 -: Четвъртък, 29 Ноември, 2012, 19:45:32 »
ОтговорОтговор

Само по един начин-като разтовариш колите,друг вариянт няма.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

caterpillar
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +40/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 144
Теми: 9



Активност
0%


« Отговор #10 -: Четвъртък, 29 Ноември, 2012, 22:37:19 »
ОтговорОтговор

Само по един начин-като разтовариш колите,друг вариянт няма.
Бе яз мислим Ъ? дек тва неможе да е така. Платформата над кабинето май се вдига заедно с колата ма бем ли го Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Всеки неуспял шофьор става багерист!!!
zlatoto_zd
Начинаещ
*

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 20
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #11 -: Петък, 30 Ноември, 2012, 02:57:33 »
ОтговорОтговор

При някои конструкции парчето, което е над кабината се вдига с масло от помпата. Т.е, би могло да се вдигне заедно с колата върху него. Пречка би бил само задния свес на колата , при голям ъгъл на вдигане. При други конструкции, вдигането е с ръчна помпа и не би било много лесно. Аз лично, никога не съм опитвал да вдигна платформата с колата отгоре. При необходимост, колите се свалят. Интересно е, когато двигателят не пали и трябва да се вдигне кабината, а с неработещ двигател не можете да задвижите хидравликата и да нагласите платформите за разтоварване...Ъ?? На помощ идват мотокари или....друг автовоз, който подава вдигната платформа към ремаркето на повредения. После трябва да се разтоварят колите и от влекача. За целта ремаркето и влекача на повредения автовоз се поставят под прав ъгъл един спрямо друг и тогава се подава платформата на помагащия. Изобщо - работата на автовоз е "интересна" и "творческа"....особено, когато репатрирате повредени и катастрофирали коли от туристи. Питайте конкретни въпроси - ще се опитвам да отговоря.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
caterpillar
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +40/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 144
Теми: 9



Активност
0%


« Отговор #12 -: Петък, 30 Ноември, 2012, 23:49:16 »
ОтговорОтговор

Е тва намерих

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Всеки неуспял шофьор става багерист!!!
scaniavolvo
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 221
Теми: 11



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #13 -: Събота, 01 Декември, 2012, 22:41:26 »
ОтговорОтговор

Благодаря ви колеги за отговорите,които дадохте,добих вече представа как се вдига кабината и от снимката.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
zlatoto_zd
Начинаещ
*

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 20
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #14 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 11:12:38 »
ОтговорОтговор

хитринка - колата е повдигната на трупчета за да влезе теглича на караваната под нея

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 007-web.jpg (192.25 KB, 640x480 - видяно 9287 пъти.)
Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!