При някои конструкции парчето, което е над кабината се вдига с масло от помпата. Т.е, би могло да се вдигне заедно с колата върху него. Пречка би бил само задния свес на колата , при голям ъгъл на вдигане. При други конструкции, вдигането е с ръчна помпа и не би било много лесно. Аз лично, никога не съм опитвал да вдигна платформата с колата отгоре. При необходимост, колите се свалят. Интересно е, когато двигателят не пали и трябва да се вдигне кабината, а с неработещ двигател не можете да задвижите хидравликата и да нагласите платформите за разтоварване...
? На помощ идват мотокари или....друг автовоз, който подава вдигната платформа към ремаркето на повредения. После трябва да се разтоварят колите и от влекача. За целта ремаркето и влекача на повредения автовоз се поставят под прав ъгъл един спрямо друг и тогава се подава платформата на помагащия. Изобщо - работата на автовоз е "интересна" и "творческа"....особено, когато репатрирате повредени и катастрофирали коли от туристи. Питайте конкретни въпроси - ще се опитвам да отговоря.