Рени - Одеса
Форум на българските шофьори
Петък, 03 Май, 2024, 17:31:34 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Рени - Одеса  (Прочетена 7914 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« -: Неделя, 25 Февруари, 2018, 14:59:09 »
ОтговорОтговор

     В Румъния ясно няма какво да ви разказвам вие си знаете. Ако може избягвате Дунав мост1-краде се нафта , резервни гуми, даже чистачки на фаровете. Най-бързия вариянт е КПП Кардам. Около Галац пътищата са поносими, мъгла гъста, но ние се набихме заради изисквания на товарособственика на Оанчеа-Кагул и Вулканещи-Виноградова.
     Няма да повярвате 4 КПП-та минахме за 1-ин час-от 4 през ноща та до 5.
     Румънците си подремваха и малко ги събудихме. Но въпреки това за 15-20 минути преодоляхме мамалигарско, защото бяхме сами на цялого КПП Оанчеа или там както се произнася. След нас дойде румънско TGA с малките гуми и ми беше интересно как ще премине точно опред на навеса е яко разкопано. Тук започва ужаса, не път а направление по което до скоро са свършили бомбандировките. Безмитната зона хвърли едно око много скъпо всичко.
     КПП Кагул само идин влекач прави 9или11. Млада граничарка и връзкарка не се заяждаше, после митничара като взе с фенрчето да гледа всичко, накрая вика дигайте кабината.Аз му разправям му„Братан туда волвовский двугун, наверна никто не откривал” оня не и не. Колегата даже намери ключ(тука се изненадах максимално като си мислих,че въобще нямаме такъв ключ),тъмница нищо не се вижда, не знаеш какво ръгаш, двамата напъваме едва не счупихме ключа и кабината се открехна и оня миряса. Молдовската страна дори да работеше бутките за винетки и Осаго(Гражданска отговорност) пак нямаше да ги купуваме, защото напарника(колегата)избесня и 50-и наколко километра по Молдова ги взе за отрицателно време.Тахографа има тарировка(заверка),но ограничител на скоростта вероятно на 100и нещо.Молдовските пътища са сравними с грузинските, накратко отврат.
      КПП Вулканещи-руснаци пак на двойка със Страдалис хенгер седят в насрещното и блокират пътя, защото на други двама руснаци камиона е на канала. Вероятно правят няква врътка за ПМР(Приднестровска Молдовса Република). Накрая се разбраха с митничарите, междувременно ние минахме между капките.
      КПП Виноградовка започва с ограда като кошара после отдясно дърво зад него става джоб, в който минават легковушките(до 3.5тона общо тегло). Пред джоба-първата барака са пограничники на прозореца ти слагат печат на паспорта, втората са таможники, където се влиза странично.
     Чемерешкаджиите трябва много хляб да изядат за да станат за Тираджий. Не става само с „Долари у джобата и Сейко на ръкъта” трябва си опит. Колегата така застана с ремаркето да запуши портата и джоба та никой да не може да минава така си сидиме двамата в кабината и си говориме. Хахлъй(украинци-те) викат дай напред, колегата вика дай бумажки. Накрая самите таможники донесоха документите, но не може да излезем от „Замес”(няколко МПС-та, които ги обработват едновременно)-отпред навътре има друга ограда, която пак блокирахме всички. Хахлъй почнаха да гледат злобно и не ни пускат дакато не дадохме 3$.Така 4 КПП за час и много емоций.Ако можете избягвайте КПП Галац-КПП Джурджулещ-КПП Рени,така ще си спестите до 3 денонощия, злобни и нагли таможники.
     Влизаме в Покрайнина(пряк превод на Украйна), следва населения с етнически българи Болград. Повече дупки отколкото асфалт. Накрая на града има Автозаправачная 27гривни литър нафта-средни по качество и цена,чак там има нова настилка. Около Сарата пак населен с етнически българи и пак няма път,а направление. Около Измаил е с една идея е по-добре. При Татарбунари вече е новоасфалтирано, но не се радвайте няма да е за дълго. 50-ина километра преди Одеса е стигнало обновяването на трасето. Като преминавате природния парк на вхада дават бележка с броя на пътниците на изхода се връща. Има ограничиния на скорастта, а и някоя птица може да се блъсне и напука предното стъкло.
    Ако ходите до Киев не минавайте през град Умань-ще си спестите вълни, коловози и нерви.В Киев Демеемская(гара и спирка на метро)се разделихме с колегата. 5гривни и едно прекачване и отидох на Киев Вуйдубъчи(гара и спирка на метро).Тук взех автобус за Люблин, където ме чака друг колега на двойка.
    На украинската страна има само едно платно, ако може да се нарече така, защото клоните на дърветата не са изрязани.Автобуса(този е легален, защото минава граница. Иначе повечето са нелегални маршрутки и не дават билети) не можа да пробоксува въпреки метель(навевки) от снега заради огромните дупки-веднъж да има полза от дупките!!! КПП Угринев-КПП Долгобичур е ново КПП, но все още не може да минават камиони.40минути на шлагбаума(бариерата) мотаене, защото за първи път видждаха български паспорт, после ми поискаха вадителские права и внутрений паспорт. Питам един от пътниците защо седим един час,той се хвали че стоял 14часа на украинската страна. Понеже се занимаваха с мен та другите хора прекараха котрабанда цигари и алкохол. През Румъния и Украйна са разрешени литър твърд алкохол и само 2кутий цигари като глобите се огромни.Ако пътувате с автобус пускат го по маршрута,а контрабандиста остава на КПП-то.Забранено е да се разхождате на украинско КПП, ако искате да ходите до тоалетна питайте иначе също ви очаква голяма глоба.
     Сравнитерно бързо се минава през КПП Яготин-КПП Дорогуск. Останалите КПП-та също са разрешени за камиони всичко е въпрос на късмет, колко време ще отнеме.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 25 Февруари, 2018, 14:59:09 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!