Температура на MAN TGX 18.440
Форум на българските шофьори
Вторник, 14 Май, 2024, 03:41:46 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Температура на MAN TGX 18.440  (Прочетена 8919 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #15 -: Събота, 07 Март, 2015, 21:39:17 »
ОтговорОтговор

Щом превключва на по ниска при 1200 об.,значи си подал повече газ отколкото трябва,пробвай с по малко газ и ще излезе на по високата предавка.
Абе скрита лимонка си, гяволъци показваш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Събота, 07 Март, 2015, 21:39:17 »

 Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #16 -: Събота, 07 Март, 2015, 22:01:40 »
ОтговорОтговор

Не бе пробвах с фокуси.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Събота, 07 Март, 2015, 22:01:40 »

 Активен
crossfire
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 6
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #17 -: Неделя, 08 Март, 2015, 17:55:50 »
ОтговорОтговор

Не бе пробвах с фокуси.

Действа фокуса понякога, но не е решение. Ще пиша ако имам развитие по въпроса Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bochopz
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #18 -: Вторник, 28 Април, 2015, 19:14:41 »
ОтговорОтговор

Да попитам и аз (надявам се че колегата няма нищо против че е в неговата тема.). Здравейте колеги, карам ТGA 41 480 2005г. 4-оска самосвал с D28/76 мотор,досега стрелката на температурата не е мърдала от средата но преди седмица тръгнах за София и към тунелите(траянова врати) стрелката започна настоятелно да отива към 3/4ти. бях 39т.общо тегло и трябваше да го сваля на 6та (45км) та да задържи температурата.На тунела се опитах да включа на по висока предавка и неможах да изключа а лоста се разкарваше свободно,когато започнах да спускам и се охлади(стрелката се върна по средата)лоста се върна сам и започна да си включва нормално.При каране по равно стрелката не мърда,  перката се чува  че работи.Днес от Пещера към Н.Махала първите два курса нямаше проблем и си излизах на 6та без проблем но на третия започна пак да се покачва към 3/4ти и се усещаше загуба на мощност едвам издрапах на 4та да се кача,горе като се охлади всичко се оправи и се прибрах нормало.След случката на тунелите сваляхме радиатора и го промихме с добавка от тогава доливам по 1-2л. вода всяка сутрин.
Въпроси:
Къде Ви стои стрелката при изкачване?
Защо губи мощност когато се покачва температурата?

Забравих преди да започне да се вдига стрелката почва  да се появява и да изчезва надпис avaria freno motore.

Mоже ли AGR-да ми прави номера и да е от него?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bochopz
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #19 -: Събота, 16 Май, 2015, 21:56:03 »
ОтговорОтговор

Проблема вече е в процес на решаване, една гарнитура и две спукани глави.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #20 -: Неделя, 17 Май, 2015, 14:57:30 »
ОтговорОтговор

Браво,оправяйте го и го пускайте да работи!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 195
Теми: 18



Активност
0%


« Отговор #21 -: Понеделник, 18 Май, 2015, 14:13:11 »
ОтговорОтговор

"...две спукани глави"? Този мотор не беше ли с една глава?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
morskia86
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +27/-5
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 227
Теми: 13



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #22 -: Понеделник, 18 Май, 2015, 17:55:12 »
ОтговорОтговор

На тга 480 ако е евро3 е с отделни глави

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 195
Теми: 18



Активност
0%


« Отговор #23 -: Вторник, 19 Май, 2015, 09:18:55 »
ОтговорОтговор

Упс, сега забелязах, че колега e с мотор D28, a е писал в темата за D20.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!