Според мен пък маркетинговите отдели на тези корпорации са доста прецизни, и много рядко правят гафове при налагането на новости в брандовете си.
Като пример точно дискутираното по горе БМВ пусна наскоро модели в области където нямаха абсолютно никакви традиции и в близкото минало.
Х-SUV овете на BMW се приеха безспорно доста добре от пазара.
По интересното за мен е пускането от мотоциклетната им дивизия на 1000 кубиков редови пистов мотоциклет.
И въпреки смазващата доминация на японските марки, и донякъде на италанските в този сегмент въпросната моторетка също започна да се радва на добри продажби.
Така че според мен почти няма шанс да се пусне нещо от пазара, което не би се наложило.
Такива провали излизат много скъпо, и едва ли някой би си позволил да експериментира.
georgi87, тази картинка ли имаше предвид
Да