Реното вляво е нормално - 430к.с. с един заден мост. Но Мадарките за които говориш изминават няколко километра с този товар - от нивата до ТКЗС-то, а по-дълго разстояние си е цяло приключение. Камионите на снимката, която постнах изминават стотици километри на ден и преодоляват наклони над 15%.
Товарът на всяко едно от тези две Волва е над 50 т.
Мани батковото не сравнявай 20 годишен атлет със 75 годишен дядка астматик.Казах не правя реклама не величая Шкодата и себе си.Аз също съм фен на скандинавската техника.Това което се подбъзнахме с колегите ТИР-аджий е майтап да е весело не го взимай вътрашно.Колеги със зърновози редовно товарат по 35-40-45+ тона карал съм тонажи и знам как е.Най-добре у нормата и сичко е у ред.Иначе право си го казал "а по-дълго растояние си е цяло приключение".Имал съм и тия приключения на времето шест до осем месеца в годината подред с тия тонажи по 6000-6500км на месец в България добре че още нямаше тахографи и Джедайте още ги нямаше а чичко мицко го интересуваха само светлини гуми и накоя петарка за у джеба.Не питай как се качва и пуска Шипка с тая техника само кой е карал може ти каже.Ама си я обичам щото никъде не ме е оставила и в най-голямата жега и в най-големите виелици винаги ме е прибирала в къщи колко и повреди да е имало по нея.