driver1
Потребител герой
Рейтинг: +621/-2987
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 1766
Теми: 26
Активност
JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!
|
Товарът на всяко едно от тези две Волва е над 50 т.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
Форум на българските шофьори
|
|
« Отговор #30 -: Четвъртък, 05 Януари, 2012, 23:52:58 » |
|
|
|
|
Активен
|
|
|
|
loshdancho
|
Кой ти говори за извънгабаритно ... Мадарката на може би 30год. и е на 4-оси с 220 кс.мотор и ще те натовари заедно с товара от 20-тона. А на тея само гумите не мога да ги преброя.
|
|
|
Активен
|
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
|
|
|
Форум на българските шофьори
|
|
« Отговор #31 -: Петък, 06 Януари, 2012, 00:08:38 » |
|
|
|
|
Активен
|
|
|
|
driver1
Потребител герой
Рейтинг: +621/-2987
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 1766
Теми: 26
Активност
JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!
|
Реното вляво е нормално - 430к.с. с един заден мост. Но Мадарките за които говориш изминават няколко километра с този товар - от нивата до ТКЗС-то, а по-дълго разстояние си е цяло приключение. Камионите на снимката, която постнах изминават стотици километри на ден и преодоляват наклони над 15%.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
loshdancho
|
За да не заформяме глупав спор ще ти кажа -няма база за сравнение . Ако си карал такава техника знаеш защо.
|
|
|
Активен
|
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
|
|
|
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
|
Реното вляво е нормално - 430к.с. с един заден мост. Но Мадарките за които говориш изминават няколко километра с този товар - от нивата до ТКЗС-то, а по-дълго разстояние си е цяло приключение. Камионите на снимката, която постнах изминават стотици километри на ден и преодоляват наклони над 15%.
Товарът на всяко едно от тези две Волва е над 50 т.
Мани батковото не сравнявай 20 годишен атлет със 75 годишен дядка астматик.Казах не правя реклама не величая Шкодата и себе си.Аз също съм фен на скандинавската техника.Това което се подбъзнахме с колегите ТИР-аджий е майтап да е весело не го взимай вътрашно.Колеги със зърновози редовно товарат по 35-40-45+ тона карал съм тонажи и знам как е.Най-добре у нормата и сичко е у ред.Иначе право си го казал "а по-дълго растояние си е цяло приключение".Имал съм и тия приключения на времето шест до осем месеца в годината подред с тия тонажи по 6000-6500км на месец в България добре че още нямаше тахографи и Джедайте още ги нямаше а чичко мицко го интересуваха само светлини гуми и накоя петарка за у джеба.Не питай как се качва и пуска Шипка с тая техника само кой е карал може ти каже.Ама си я обичам щото никъде не ме е оставила и в най-голямата жега и в най-големите виелици винаги ме е прибирала в къщи колко и повреди да е имало по нея.
|
|
|
Активен
|
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става... Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
|
|
|
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1838/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
Старши некадърник
|
Ама си я обичам щото никъде не ме е оставила и в най-голямата жега и в най-големите виелици винаги ме е прибирала в къщи колко и повреди да е имало по нея.
Самата истина. Драйвър кви сравнения ми правиш бацин ,че нешо немоем да уденем ,турнал си Волва некаквиз по иляди коньеве и биеш камбанарията ,айде молим те стегни се малкочка. Апропо баба ,,Мадарка,, ако им метне едно ласо,че ги сеца и двете и не по Бренеро ,а из Шипка сещаваш ли се ко ти мъцам. Само ти мъцнем и друго те таз техника построи България верно у други времена,а са с тез твойте оше я режат и немоят я откарат за претопяване. Ако имаш нещо против баба,,Мадарка,, мъцни ко е-право куме в очи,а не вади снимки на техники у други категории и от други времена.Барлем да беше цъцнал едно F89 да го догодим на епохи. Айде със здраве и греота да плюеш нещо,което май май си пропуснал да опиташ у живота.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
DeDo Vi
Потребител герой
Рейтинг: +194/-236
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 792
Теми: 6
Активност
|
Волво е краля на пътя и уважава само единствената дама Скания.....вече бих добавила и Шкода Ех моме, няма как да знаеш че шкодата беше товарният кон на наща държава по времето на социализъма, май не си била родена тогава.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
|
Специално за driver1 едни снимчици от една операция по изтеглянето на един аварирал MAN на един колега.Само ще вметна че композицията MAN и ремарке се мереше на 60тонен кантар по отделно защото контара я не лови. Естествено беше евакуирано поотделно но масата на камиона се оказа 36+тона. Много по-лесно е да теглиш тонаж отколкото да го носиш.
|
|
|
Активен
|
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става... Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
|
|
|
loshdancho
|
Евалата на бабата .
|
|
|
Активен
|
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
|
|
|
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
|
|
|
|
Активен
|
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става... Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
|
|
|
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
|
Кога Liaz е участвал последно на рали Дакар ?
|
|
|
Активен
|
www.sbps.euСдружение на Българските Професионални Шофьори
|
|
|
loshdancho
|
|
|
|
Активен
|
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
|
|
|
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
|
Отговора е някъде тук http://www.kmracing.cz/cz/aktuality.php 2012г П.П. С колегата сме писали заедно.
|
|
|
Активен
|
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става... Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
|
|
|
loshdancho
|
|
|
|
Активен
|
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
|
|
|
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
|
|
|
|
Активен
|
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става... Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
|
|
|
|
Зареждане...