Шкода-Лиаз---Историческа!!!
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 02 Май, 2024, 11:31:58 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3] 4 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Шкода-Лиаз---Историческа!!!  (Прочетена 39455 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2987
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #30 -: Четвъртък, 05 Януари, 2012, 23:52:58 »
ОтговорОтговор

  Товарът на всяко едно от тези две Волва е над 50 т.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 400719_316012641764427_100000670807047_1003428_1089542404_n.jpg (170.09 KB, 960x720 - видяно 1301 пъти.)
Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Четвъртък, 05 Януари, 2012, 23:52:58 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #31 -: Петък, 06 Януари, 2012, 00:08:38 »
ОтговорОтговор

Кой ти говори за извънгабаритно ... Мадарката  на може би 30год. и е на 4-оси с 220 кс.мотор и ще те натовари заедно с товара от 20-тона. А на тея само гумите не мога да ги преброя.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Петък, 06 Януари, 2012, 00:08:38 »

 Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2987
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #32 -: Петък, 06 Януари, 2012, 00:16:08 »
ОтговорОтговор

Реното вляво е нормално - 430к.с. с един заден мост. Но Мадарките за които говориш изминават няколко километра с този товар - от нивата до ТКЗС-то, а по-дълго разстояние си е цяло приключение. Камионите на снимката, която постнах изминават стотици километри на ден и преодоляват наклони над 15%.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #33 -: Петък, 06 Януари, 2012, 00:31:03 »
ОтговорОтговор

За да не заформяме глупав спор ще ти кажа -няма база за сравнение .   Ако си карал такава техника знаеш защо.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #34 -: Петък, 06 Януари, 2012, 02:51:59 »
ОтговорОтговор

Реното вляво е нормално - 430к.с. с един заден мост. Но Мадарките за които говориш изминават няколко километра с този товар - от нивата до ТКЗС-то, а по-дълго разстояние си е цяло приключение. Камионите на снимката, която постнах изминават стотици километри на ден и преодоляват наклони над 15%.
 Товарът на всяко едно от тези две Волва е над 50 т.
Мани батковото не сравнявай 20 годишен атлет със 75 годишен дядка астматик.Казах не правя реклама не величая Шкодата и себе си.Аз също съм фен на скандинавската техника.Това което се подбъзнахме с колегите ТИР-аджий е майтап да е весело не го взимай вътрашно.Колеги със зърновози редовно товарат по 35-40-45+ тона карал съм тонажи и знам как е.Най-добре у нормата и сичко е у ред.Иначе право си го казал "а по-дълго растояние си е цяло приключение".Имал съм и тия приключения на времето шест до осем месеца в годината подред с тия тонажи по 6000-6500км на месец в България добре че още нямаше тахографи и Джедайте още ги нямаше а чичко мицко го интересуваха само светлини  гуми и накоя петарка за у джеба.Не питай как се качва и пуска Шипка с тая техника само кой е карал може ти каже.Ама си я обичам щото никъде не ме е оставила и в най-голямата жега и в най-големите виелици винаги ме е прибирала в къщи колко и повреди да е имало по нея.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1838/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #35 -: Петък, 06 Януари, 2012, 19:22:30 »
ОтговорОтговор

Ама си я обичам щото никъде не ме е оставила и в най-голямата жега и в най-големите виелици винаги ме е прибирала в къщи колко и повреди да е имало по нея.
Самата истина.

Драйвър кви сравнения ми правиш бацин ,че нешо немоем да уденем ,турнал си Волва некаквиз по иляди коньеве и биеш камбанарията ,айде молим те стегни се малкочка.
Апропо баба ,,Мадарка,, ако им метне едно ласо,че ги сеца и двете и не по Бренеро ,а из Шипка сещаваш ли се ко ти мъцам.
Само ти мъцнем и друго те таз техника построи България верно у други времена,а са с тез твойте оше я режат и немоят я откарат за претопяване.
Ако имаш нещо против баба,,Мадарка,, мъцни ко е-право куме в очи,а не вади снимки на техники у други категории и от други времена.Барлем да беше цъцнал едно F89 да го догодим на епохи.
Айде със здраве и греота да плюеш нещо,което май май си пропуснал да опиташ у живота.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #36 -: Събота, 07 Януари, 2012, 12:23:34 »
ОтговорОтговор

Волво е краля на пътя и уважава само единствената дама Скания.....вече бих добавила и Шкода Усмивчица
Ех моме, няма как да знаеш че шкодата беше товарният кон на наща държава по времето на социализъма, май не си била родена тогава.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #37 -: Събота, 07 Януари, 2012, 13:25:17 »
ОтговорОтговор

Специално за driver1 едни снимчици от една операция по изтеглянето на един аварирал MAN на един колега.Само ще вметна че композицията MAN и ремарке се мереше на 60тонен кантар по отделно защото контара я не лови.

 



Естествено беше евакуирано поотделно но масата на камиона се оказа 36+тона.
Много по-лесно е да теглиш тонаж отколкото да го носиш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #38 -: Събота, 07 Януари, 2012, 20:49:14 »
ОтговорОтговор

Евалата на бабата .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #39 -: Неделя, 08 Януари, 2012, 21:20:18 »
ОтговорОтговор

Малко снимки от спортната страна на марката:











Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #40 -: Неделя, 08 Януари, 2012, 21:50:21 »
ОтговорОтговор

Кога Liaz е участвал последно на рали Дакар ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #41 -: Неделя, 08 Януари, 2012, 22:01:33 »
ОтговорОтговор

http://www.dakar.com/dakar/2012/us/rider/551.htmlУчаства и сега

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #42 -: Неделя, 08 Януари, 2012, 22:02:42 »
ОтговорОтговор

Отговора е някъде тук http://www.kmracing.cz/cz/aktuality.php 2012г
П.П. С колегата сме писали заедно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #43 -: Неделя, 08 Януари, 2012, 22:09:30 »
ОтговорОтговор

За съжаление  е отпаднал отбора на LIAZ...
http://www.dakar.com/dakar/2012/us/stage-7/rankings/overall-trucks.html

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #44 -: Сряда, 18 Януари, 2012, 01:48:40 »
ОтговорОтговор

Малко инфо Шкода от Русия
http://trucks.autoreview.ru/archive/2007/03/tedom/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Етикети:
Страници: 1 2 [3] 4 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!