Често срещани технически грешки
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 12:59:32 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Често срещани технически грешки  (Прочетена 29158 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2284/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2136
Теми: 136



Активност
3.4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #75 -: Петък, 04 Април, 2014, 12:19:21 »
ОтговорОтговор

Бухахаха...
...


     Казваш километрични постове. За пореден път удивително много ти съвпада мнението с един Ръ Дъ тире Ръ!? Затова пък ти подбираш само на тези които ти изнася да отговориш. Посочи ми на едно място да си ме оборил с аргументи? Понеже си "инж точка" да ти вярваме, "че не е така"!


     
     За пред блока само го повтаряш не се ли изтърка достатъчно. За свинските мъжки работи. Ако беше към някой друг, веднага щях да го махна. Ако може все пак да влезе в някакви културни норми, моля да не се маха. Нека се виждат и другите страни.
     П.П.: Да бъде ясно, че пожеланията на Ралица към теб бяха напълно заслужени. Жалко че по неподходящ начин и го отнесе само тя.



     Ще те цитирам така да не те дразни синьото: "... с тия половинчати знания, или по-скоро незнания и ораторски умения, но тук има и хора, които знаят повече от теб и не ги впечатляваш."

     Специално подчертах, че не се имам за много знаеш, нито голям шофьор. Темата беше заради твоите наблюдения за моите чести технически грешки. Твоята роля е както сам казваш, да поставяш на място хора които се имат за корифеи. По-просто да се "завъртат" някакви интриги. И досега не си посочил нито една моя техническа грешка от многото. Вероятно има много по-знаещи, но явно не си от тях?! И все пак показваш някакви знания, докато колегата комбайнер е написал само няколко изречения с много "мъдрост" в тях!
     П.П.: Дано по-често чуваме, че някой се е движил със скорост в километри в час и нещо се върти с обороти в минута. И в камиона да има и други измервателни уреди освен "многофункционален Джи Пи Ес"!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #75 -: Петък, 04 Април, 2014, 12:19:21 »

 Активен
drago_pavlov
Старши потребител
****

Рейтинг: +62/-133
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 403
Теми: 11



Активност
0%

« Отговор #76 -: Петък, 04 Април, 2014, 12:59:45 »
ОтговорОтговор

За свинските мъжки работи. Ако беше към някой друг, веднага щях да го махна. Ако може все пак да влезе в някакви културни норми, моля да не се маха. Нека се виждат и другите страни.
Това е поговорка. Също както диалектите, така и поговорките и пословиците са дело на народа.
След като очевадно се толерират диалектите, защо да не се толерират и поговорките?

И досега не си посочил нито една моя техническа грешка от многото.
В твой стил посочвам: тролей
Вместо "тролей" кажи ТАКОВАТА! Тролей идва от английската дума trolley, която има много значения - от пазарска количка, през всякакви други колички, до тролейбус.

И в камиона да има и други измервателни уреди освен "многофункционален Джи Пи Ес"!
Я пак обясни за Жи Пи еС-а, ама тоя път си сложи цялото описание в подписа  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #76 -: Петък, 04 Април, 2014, 12:59:45 »

 Активен
gadinka
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +84/-9
Неактивен Неактивен

Публикации: 111
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #77 -: Петък, 04 Април, 2014, 13:50:40 »
ОтговорОтговор

Хм, не разбрах "изпъкваш като свински мъде в рядка кал" пословица ли е или поговорка? Или може би някаква народна мъдрост? Без коментар...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2284/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2136
Теми: 136



Активност
3.4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #78 -: Петък, 04 Април, 2014, 14:24:51 »
ОтговорОтговор

Това е поговорка. Също както диалектите, така и поговорките и пословиците са дело на народа.
След като очевадно се толерират диалектите, защо да не се толерират и поговорките?

     Логично! Остава да ми я разтълкуваш. Може нещо да си ме хвалил?!



В твой стил посочвам: тролей
Вместо "тролей" кажи ТАКОВАТА! Тролей идва от английската дума trolley, която има много значения - от пазарска количка, през всякакви други колички, до тролейбус.

     Значи тролей не е съкратено от тролейбус, а употребявам чисто английска дума или чуждица която означава и ТАКОВАТА с тока дето се движи. Добре Драгомире, няма да ти казвам Драго, че знам ли какво означава!



Я пак обясни за Жи Пи еС-а, ама тоя път си сложи цялото описание в подписа  Ухилен

     Ако махна половината неща може да има място за връзка към темата. Сподели някоя нова функция!



     Да разкажа един виц, не е за темата с вицове, че не всички ще го разберат. Играят на криеница Айнщайн, Нютон и Паскал. Било ред на Айнщайн да жуми, Паскал се скрил, а Нютон начертал един квадрат с размер 1 метър и застанал в него. Айнщайн казал: "Пу за Нютон" Той отвърнал: "Не това е Нютон на квадратен метър - ти намери Паскал!"

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
exon
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +49/-198
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 175
Теми: 7



Активност
0%


« Отговор #79 -: Събота, 05 Април, 2014, 15:02:31 »
ОтговорОтговор

Г-н Илчев,малко със забавяне,но все пак нека Ви дам отговор.Подразни ме това че вместо да дискутирате и разисквате тема върху която хората пишат дисертаций,Вие се опитвате да оборите всяко мнение противоречащо на Вашето.А то всъщност не е подплатено с достатъчно знания за да успеете да убедите мен,а както виждам и повечето колеги.По темата за преобръщането на един автомобил пропускате много фактори които влияят върху едно превозно средство по време на движението му.Някои от тях са центъра на тежестта и неговата височина,инерционните сили и въртящите моменти които те пораждат,напречните и надлъжните колебания,ъгълът на завой и т.н.
Копирам пост от друг форум в които има доста прилична схема на някои от тези фактори.
Целта ми е да дам определение на основните фактори, от които зависят:
- стабилността при движение направо,
- стабилността при движение в завой,
с мисълта да дам отговор на въпросите: на какво се дължат типични състояния на модела в завой, при какви условия може да се вземе завой с по-голяма скорост при еднакво тегло на модела, какво става при изместване на центъра на тежестта на модела (напр. чрез преместване на акумулаторите), значението на материала на гумите.

За да постигна целта си ще дам определение на видовете сили, моменти, тяхната посока, както и от какво зависят. С идеята да се oпрости написаното, няма да взимам предвид аеродинамичното влияние, въздействието от въртящите се маси (колела и пр.), както и трептене.



За описването на силите и моментите, действащи върху един автомобил, е целесъобразно да се въведе локална (прикрепена към тялото, с начало центъра на тежестта-S ) координатна система. Чрез нея се отчитат посоките, големината им, както и тяхното взаимодействие. Умишлено не съм нанесъл векторите им, засега искам само да ги спомена.

1. По нормалната ос (Z) действат силата на тежестта, сила на реакцията на пътя (опората), инерционни сили, породени например от неравности на пътя. Моментът около нормалната ос е известен като момент на рискание (трябваше да проверя в речника Smile ). От този момент зависи стабилността на автомобила при движение направо, както и в завой. Ефектите са:
- "лъкатушене" при движение на право,
- "изхвърляне" на предната част от завоя,
- "изхвърляне" на задната част от завоя (познато с израза "взимам завоя с вратите напред"Smile ).

2. По надлъжната ос (X) действат сили при ускоряване и спиране (закъснение) и момент (Mx) около нея при завиване. Ефектът е накланяне на автомобила странично (напречни колебания).

3. По напречната ос (Y) действат инерционни сили при завиване и момент (My) около нея при ускоряване и закъснение. Ефектът е накланяне на автомобила, потъване или повдигане на предната или задната част (надлъжни колебания).

На скицата прави впечатление ъгъл α-ъгъл на косо движение. Буквалният превод от немски (Schraeglaufwinkel) е ъгъл на косо движение, предполагам и на български е така. Oпростено казано, определен е от теоретичната и фактическата посока на движение на предното колело (в случая) и лежи в основата на обяснението на поведението на автомобила в равнината. Зависи от някои фактори, но за това по-нататък.

Забележка:
Позовавам се на материали на IVK, Universitaеt

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2284/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2136
Теми: 136



Активност
3.4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #80 -: Неделя, 27 Април, 2014, 23:40:21 »
ОтговорОтговор

Г-н Илчев,малко със забавяне,но все пак нека Ви дам отговор.

     Г-н еКСОН! Тази учтива форма с каква цел е? Аз съм от простите шофьори или по-скоро тролейджии. Има един който е над всички, не само е мое мнение, ами си го признава и има и някаква мисия да оправя корифеите тук  - Драгомир, дето му викахме Драго, ама нещо било технически грешно. Та ВиЙ сте втория ли? Ако може Драгомир да каже каква е точно мисията му спрямо мен – да съдействам, евентуално.
     И аз се забавих, почаках да излязат отговорите в Интернет: Тук



Подразни ме това че вместо да дискутирате и разисквате тема върху която хората пишат дисертаций,...

     Куда сделать диссертаций. К сожалению, я не был там. Но за сметка на това сновах между университетите с автобус 94.



     Понеже от няколко взели участие обикновено си подбират на кои въпроси да отговорят. Ще им сложа номера, при Драгомир стана, на тези с номера отговори по нещо на всички.

Вие се опитвате да оборите всяко мнение противоречащо на Вашето.

     Ако някой каже: „А бе чувал съм, че май две и две вече не е четири!“ И на такъв му кажа, че не е вярно. Това ли е? Това също е въпрос с номер, № 1!
     Кого оборвам? Единият развява титла и казва: …  Друг оценка, третия повтаря две думи, та белким станат факт. Наистина ли си забелязал дискусия с факти формули, посочи я къде е?!



А то всъщност не е подплатено с достатъчно знания за да успеете да убедите мен,а както виждам и повечето колеги.

     Писах няколкократно, че не се впечатлявам от оценката ми за технически знания от хора които мерят скоростта в километри и честота в обороти. И защо се "гледа": Едното, по-лесно е няма нужда от мислене. Другото, по-вероятното няма техническа възможност за друго!

     Първо: Не твърдя, че много знам. Второ: Драгомир твърди, че като гледа правя често технически грешки. И успя да даде един пример за думата тролей, но не уточни и пак не съм наясно и в „грешка“. Трето: Нямаше как да зная и опитах да проверя един инж точка, как е със знания спрямо друг който като гледат прави често технически грешки.
     Имаш ли представа как възникна темата и каква е идеята? Това е въпрос, № 2!



По темата за преобръщането на един автомобил пропускате много фактори които влияят върху едно превозно средство по време на движението му.Някои от тях са центъра на тежестта и неговата височина,инерционните сили и въртящите моменти които те пораждат,напречните и надлъжните колебания,ъгълът на завой и т.н.

     Някъде съм написал, че не зависи от част от изброените? Дай пример, въпрос №3!
     Можеш ли да обясниш технически, не литературно. Когато няма сила на триене възможно ли е да се преобърне МПС при завой, страничен наклон, страничен вятър? Това е №4а)!
     Когато центъра на масите е много високо и вътре има един слон и се блъска в стените и между гумите и пътя няма триене. Може ли да го преобърне? Съответно №4б)!
     Твърдя че без сила на триене не може да се преобърне камион. Твърдял съм, че от масата не зависи, не съм коментирал разположението на центъра на маси. Или някъде го има, цитирай ме, № 5!



Копирам пост от друг форум в които има доста прилична схема на някои от тези фактори.

     Това разбрах, къде е от друг! Не разбрах твоето мнение е такова и си намерил онагледяване. Или пак гледаш и по някаква система пресмяташ кой, колко знае? Това също е въпрос с номер, № 6!



За описването на силите и моментите, действащи върху един автомобил, е целесъобразно да се въведе локална (прикрепена към тялото, с начало центъра на тежестта-S ) координатна система. Чрез нея се отчитат посоките, големината им, както и тяхното взаимодействие.

     Много ме интересува! Инерциална или неинерциална е такава система? Въпрос № 7!



     Цитат от картинката: „ъгълът на завой…“

     № 8! Един от признаците да бъде определен един триъгълник е страна и два ъгъла. Какъв извод ще си направим с два ъгъла само? Единият е този споменатия ъгъл, другия прав. Този ъгъл на ляво или дясно колело е, има ли разлика?



1. По нормалната ос (Z) действат силата на тежестта, сила на реакцията на пътя (опората), инерционни сили, породени например от неравности на пътя. Моментът около нормалната ос е известен като момент на рискание.

     № 9! Интересува ме около тази ос, коя/кои сила/сили създават въртящ момент?



На скицата прави впечатление ъгъл α-ъгъл на косо движение. Буквалният превод от немски (Schraeglaufwinkel) е ъгъл на косо движение, предполагам и на български е така. Oпростено казано, определен е от теоретичната и фактическата посока на движение на предното колело (в случая) и лежи в основата на обяснението на поведението на автомобила в равнината. Зависи от някои фактори, но за това по-нататък.


     № 10! Обясними това косо движение от какво се получава и качествено посочи от какво зависи? Много държа на този въпрос!


     Не видях никъде да употребиш някакви формули или коментар по същество. Да вярваме, че си имал добри оценки, най-добре да викнем учителя/учителката за свидетел! Отговори на тези въпроси и пак продължи с гледането!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #81 -: Вторник, 29 Април, 2014, 00:08:38 »
ОтговорОтговор

Малее... Ухилен
Вие у есерса май немате много работа.
Тя темата понеже е за професори, а колегата чак и снимка приложил.. Колега, колега ли си или ректор на техническия? Ухилен Айде да си говориме малко за самолети?
Например защо самолета пада? Или какво представлява пропелера му?
"Перката на самолета е механизъм, който се върти с високи обороти, защото ако спре да се върти, пилотът започва да се изпотява" някъде ми го казаха това.. ай наздраве!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
exon
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +49/-198
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 175
Теми: 7



Активност
0%


« Отговор #82 -: Четвъртък, 01 Май, 2014, 13:11:54 »
ОтговорОтговор

Малее... Ухилен
Вие у есерса май немате много работа.
Тя темата понеже е за професори, а колегата чак и снимка приложил.. Колега, колега ли си или ректор на техническия? Ухилен Айде да си говориме малко за самолети?
Например защо самолета пада? Или какво представлява пропелера му?
"Перката на самолета е механизъм, който се върти с високи обороти, защото ако спре да се върти, пилотът започва да се изпотява" някъде ми го казаха това.. ай наздраве!
;)Това си го заслужих,като се опитвам да споря с радио Ереван(разбирай иЛЧЕВ)....

 Илчев,слушай бе Бай Хикс(май така ще ти е по добре да се обръщам към теб,след като учтивата форма не ти е по вкуса),въобще не смятам да ти обяснявам технически каквото и да е,тъй като има много голяма вероятност писането ми да отиде бадева.Тези неща които се напъваш да обясниш не се учат в университета,а в 3-ти курс на техникумите,в часовете по Механика(раздел динамика) и по Производство и ремонт на автомобили и кари,раздел окачване на автомобила.Капиш?
 И тъй като не смятам повече да се занимавам с темата, от сега нататък спокойно може да ме баннеш поне за година напред,няма да ти се сърдя.И без това форума загуби доста потребители с мнение заради фелдфебелските ти обноски,и напоследък преобладават поучителните ти мнения по всякакви въпроси,последвани от постовете на няколко откровени спамера,срещу които учудващо не предприемаш никакви мерки.
 Последно имам една молба към твоя светлост,ако можеш изтрий ми профила,или ми прати лс с указания как да го направя.
А на всички останали потребители пожелавам само щастие.успехи и да не ми се връзвате толкова на Негово Светейшество мИНКО иЛЧЕВ.

Причина за редакция: Обидни думи към модератор!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Четвъртък, 01 Май, 2014, 15:41:36 от admin » Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #83 -: Четвъртък, 01 Май, 2014, 13:22:03 »
ОтговорОтговор

Е де, е де...  Ухилен
опитвам се да го обърна на шега, ама вие много сте се впрегнали... карайте го по спокойно, това е просто форум.
 Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2284/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2136
Теми: 136



Активност
3.4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #84 -: Неделя, 04 Май, 2014, 23:10:27 »
ОтговорОтговор

Да отговоря. Някой да не каже, че няма как да се защити. Ще обърна внимание, че едно го питаш той за друго си говори. Като един краставичар, каквото и да го попитат започва да обяснява за краставиците! Съвсем отделно е, че ме праща в някаква често срещана посока!


;)Това си го заслужих,като се опитвам да споря с радио Ереван(разбирай иЛЧЕВ)....

 Илчев,слушай бе Бай Хикс(май така ще ти е по добре да се обръщам към теб,след като учтивата форма не ти е по вкуса),въобще не смятам да ти обяснявам технически каквото и да е,тъй като има много голяма вероятност писането ми да отиде бадева.Тези неща които се напъваш да обясниш не се учат в университета,а в 3-ти курс на техникумите,в часовете по Механика(раздел динамика) и по Производство и ремонт на автомобили и кари,раздел окачване на автомобила.Капиш?

     Ще разкажа една случка: Госпожата в "3-ти курс на техникум, в часовете по Механика (раздел динамика) и по Производство и ремонт на автомобили и кари, раздел окачване на автомобила" казва: - Орлинчо на дъската. Задава въпрос, Орлинчо отговаря: - Знам го това, знам го! - Добре де кажи го? - Е, знам го. Няколко пъти и се отказва, задава следващ въпрос. - И това го знам, даже като гледам съкурсниците дори и Вие не го знаете. - И не успяхте да ме убедите мен и много други. Почти се отказала задава и следващ въпрос. - Знам го това, ама въобще не смятам да Ви обяснявам технически каквото и да е, тъй като има много голяма вероятност казаното/писането ми да отиде бадева! - Ох, сядай си. - Каква оценка имам госпожо, нали е добра? - Да, почти добра е, само две единици надолу от добрата! Оттам е тръгнала приказката, че някой имал добра оценка!



И без това форума загуби доста потребители с мнение заради фелдфебелските ти обноски,и напоследък преобладават поучителните ти мнения по всякакви въпроси,последвани от постовете на няколко откровени спамера,срещу които учудващо не предприемаш никакви мерки.
 Последно имам една молба към твоя светлост,ако можеш изтрий ми профила,или ми прати лс с указания как да го направя.
А на всички останали потребители пожелавам само щастие.успехи и да не ми се връзвате толкова на Негово Светейшество мИНКО иЛЧЕВ.

     Първо Детектива на Форумът запомни ли кой пожелал и кой заслужил? Да не правиш откритие дето е "черно върху бяло"! От Детектива съм чел, че живота е навън не е виртуален. Неговият "Боен" другар често ми обяснява, че имам само виртуален живот, но всъщност преобладават цинизмите, та се налага вглеждане за да открия "съветите". Този "Бойният" другар на Детектива постоянно заявява, че слиза от камиона само за тоалетна и как е най-малкото безсмислено да общува с българи.
     Във Форумът имам някакви ангажименти и е възможно методите да не се харесват на всички. Бих почерпил опит от човек който е отговарял за някакъв шофьорски форум. Инак всичко друго е празни приказки!
      Кое е по-важно реално или общуването в Интернет?!
Ако срещнете някой да вдига ръка на всички български регистрации, отговаря по станцията (ако чува) на паркинг ще каже "Здрасти" и "От Плевен съм" (не намира нищо срамно). Може да съм аз?!
     Ако срещнете някой надменен дето кара камион като всички останали и си изкарва заплатата като всички нас може да е Детектива, "Бойният другар" (нещо май беше Ръ Дъ тире нещо си) или г-н Ексон. Вероятно поне според мен, затова такива щедро обясняват какъв бил някой и употребяват изразите: "Негово Светейшество"! За омаловажаване на собствената си надменност и чувство за превъзходство!

     Надменността заслужава отделна тема, нека посъбера още "материал", а и част от най-надменните са в "отпуск"!
     Сещате ли се, че на шефовете си не могат да говорят така. И за да си удовлетворят тази нужда го правят тук. Ама тук може защо, ако им направиш забележка има ЦЕНЗУРА, ЦЕНЗУРА, ЦЕНЗУРА! Нали така детектив Цветанов?




И без това форума загуби доста потребители с мнение заради фелдфебелските ти обноски,и напоследък преобладават поучителните ти мнения по всякакви въпроси,последвани от постовете на няколко откровени спамера,срещу които учудващо не предприемаш никакви мерки.

     Има поговорка "Един загубен приятел, десет нови"! И една руска: "По-добре загуби един излишен приятел отколкото десет нови"!




Последно имам една молба към твоя светлост,ако можеш изтрий ми профила,или ми прати лс с указания как да го направя.

     Ще го кажа по друг начин. Ти ми задаваш неудобни въпроси, тогава няма да играя! За мен е "добро" зряло, като за възрастен. Съвсем малко под добро, две единици!





...последвани от постовете на няколко откровени спамера,срещу които учудващо не предприемаш никакви мерки...

     Няколко си ги знам, пак само нещо намекваш. Оставам в размисъл една година, какво имаш предвид!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1925
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #85 -: Неделя, 04 Май, 2014, 23:33:17 »
ОтговорОтговор

Начално Какво е ''форумен трол''?
КАКВО Е ''ФОРУМЕН ТРОЛ''?

За много хора, форумите вече са постоянно място за общуване. Запознават се, решават наболели проблеми, споделят натрупан опит. И даже не подозират, че съвсем наблизо, скрили се в засада, стоят акули. Те се показват в самия разгар на беседата, хвърлят няколко точни фрази и дружелюбните места за среща изведнъж се превръщат в място за флейм и изясняване на отношенията. Тези акули не без гордост наричат себе си тролове и смятат, че нямат равни на полето на форумните битки.

Словосъчетанието “форумен трол” се появява някъде в края на 80-те години. Смята се, че терминът е бил заимстван от риболова, където трол се нарича стръвта на кукичката. Тролинга по форумите много прилича на риболова. На наивните потребители се подхвърля провокационна публикация (примамка), на която те реагират емоционално и по този начин приличат на хваната риба в мрежата на флеймъра. Така или иначе, тролингът представлява публикуване на провокативни съобщения, целящи да предизвикат ответна реакция, с деструктивна цел.

Основната причина за това се корени в ниската самооценка. Твърде често в ролята на ''форумен трол'' попадат нереализирани в професията си хора, отхвърлени от някоя социална група, забравени фигури от близкото минало, хора смятащи се за недооценени, или новоизлюпили се философи

Дълго време троленето се смятало за безобидно занимание на спорещите, игра на аргументи. Но във втората половина на 90-те се появи нова разновидност тролове, които имаха за цел целенасочено унищожаване на дадена тема, което се постигаше с масивно заливане с безсмислени съобщения или публикации, не представляващи интерес за постоянните читатели. Обикновено, в момента, в който количеството на този спам превиши 75% от всички публикации, читателите се отписват и трафика във форума или групата започва да клони към нула. При зловредни тролове крайният резултат е ясно осъзнат и организирано преследван. Най-често крайна цел е дискредитиране на отделни личности, клубове и организации. Понякога цел са самите форуми.

Задача на всеки трол е да превърне спокойната дискусия в яростен спор, в конфликт, в който да се намесят колкото е възможно повече участници, като първоначалната тема на дискусията бъде окончателно и безвъзвратно забравена. Мотивите за това могат да бъдат най-разнообразни. На някои просто им доставя удоволствие да поспорят и развлекат за сметка на някой друг себе си и останалата аудитория, други се опитват по този начин да попречат на дискусия върху неудобна тема, а има и хора, за които троленето е самоутвърждаване и борба на интелекти. Смята се, че с тролене се занимават само комплексирани деца, но всъщност това не е така. Понякога сред най-добрите тролове попадат възрастни, сериозни хора.

Най-добрият начин да се противопоставиш на трола е да не отговаряш на неговите публикации. В англоезичния свят много е разпространен следният израз “Don’t feed the forum trolls – Не хранете форумните тролове”. Нали храна за троловете са именно отговорите на възбудените потребители и колкото повече се разраства флейма, толкова по-сит става тролът. Разбира се, може да се включиш в спора и да се опиташ да „победиш“ провокатора, но трябва да се има предвид, че професионалните флеймъри имат много голям опит във воденето на спорове и че те просто не признават аргументите на опонента, колкото и убедителни да са те. А всички опити за доказване на грешките на трола завършват с вашето осмиване. Това е все едно да се опитате да победите рибата в конкурс за най-продължителен престой под вода – споровете и словесните престрелки за трола са също толкова естествена среда, както и водата за рибата. И обикновено, единственото, което може да получи човек, встъпил в подобна полемика, е раздразнение и развалено настроение.

В преобладаващата част от случаите на тролинг няма да намерите никаква логика в съобщенията на трола. Нито ясна теза, нито поддържащи я аргументи. Тролът разчита на горепосочената схема на “самоманипулация”. Няма да намерите имена, дати, точни цифри, източници, ясна позиция. Тролът просто драсва клечката кибрит и периодично поддържа огъня.

Безсмислено е да се опитвате да правите опити в уточняване на понятията, формулирането на теза и представянето на аргументи. В последващият му поустинг отново няма да намерите някакво логично мнение, не се учудвайте дори ако “забие” темата в съвсем друга посока.

най-резултатния антитрол способ е модераторският контрол.

Какво да правим когато няма модератор или самият той нехае за настроението във форума? Когато забележим провокативно съобщение е препоръчително да не отговаряте веднага, а да седнете и добре да обмислите и подредите отговора. Не се “горещете”, пишете спокойно, прилагайки факти, дати, имена, илюстративни материали. Аргументирайте се. И накрая не забравяйте да завършите с фразата - ''Don't feed the forum trolls''.

Най-препоръчвания от специалистите способ за защита от тролове се крие точно в тази фраза. Става въпрос разбира се за НЕвлизане в дискусия с трола, в оставяне съобщението му да “виси” без отговор. Нещо като поставянето му в позиция на рибар, на чиято стръв рибите не кълват.

// източник темата за ЦСКА в holigans.bg - не знам те откъде за взели материала//
__________________
това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #86 -: Понеделник, 05 Май, 2014, 12:00:15 »
ОтговорОтговор

Страхотно. Дано не съм и аз от тези, макар че е възможно да съм се държал така понякога..
Супер е материала, голямо браво!!!
Всъщност за какво беше темата? Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2284/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2136
Теми: 136



Активност
3.4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #87 -: Понеделник, 19 Май, 2014, 00:41:05 »
ОтговорОтговор

Страхотно. Дано не съм и аз от тези, макар че е възможно да съм се държал така понякога..
Супер е материала, голямо браво!!!

     Харесал ти е? В началото помислих, че е нещо по темата. После се поогледах и на други места е копирал подобни и същите! А и обикновено е в хипарско и много хипарско настроение. Бях чел, че е наясно с физиката. Ама сигурно грешно съм разбрал. Където има дума: Кой с каквото е могъл се е включил. С това е можел, с това е "помогнал"!




Всъщност за какво беше темата? Ухилен

     В началото повода, беше от Драгомир, той убедително заяви, че правя често технически грешки. Бях заинтригуван и много хора писаха впоследствие, че гледали, ама примери не видях. Принципно съм забелязвал и грешно употреба на мерни единици и грешно предположих, че има някой да се заинтересува как е правилно! Ама кой се интересува от грешки? Краси, скоро беше писал за някакви обороти. Ето един пример където са правилно употребени: Стягаш гайката няколко оборота докато се скъса и после връщаш четвърт оборот!
    Тук съм от малкото където правят грешки и дори си признавам, за техническите не толкова, че явно няма техническа възможност кой да ми ги каже. Подразбрах че Цветанов има талант и там! Та все още има надежда да ми се обясни! Иначе,почти всички тук са безгрешни. Чувствам се като заобиколен от ангели, Бригадира знаел откъде се взимат крила.



     Виждам не е интересно за повечето. Ще продължа разказа къде ходих с ТИР-а. Тръгвам от Англия, там вече се плаща взимаш си матрица и караш навсякъде по аутострадите. Прехвърлих се в Европа на Калаис (Calais). Там не помня дали минавах на скенер и дали ме облъчваха. Сигурен съм Цветанов е наясно затова не се притеснявам, че не помня! После хванах френските аутобани. Като аутобаните биват аутовиа и аутописта. Първите са около градовете и към граница не се плащат другите са платени. По аутобан има и Аутобан радио 107,7 MHz. Тези мега Херци ще ги превърна в нещо разбираемо 107,7х106х60=6,462х109 оборота в минута. И естествено отпадат минута и остава 6,462 тера оборота. Следващите градове са: Нантес (Nantes‎), Парис (Paris) и към Бордеаукс (Bordeaux‎). Преди да наближа викам си ще карам като старите ТИР-аджии без навигация. Като видя кола с 33 в номера и давам по нея. Наближих и реших да питам, спирам на аутобана и почвам да махам, но не спират. Обаче знам и други начини, хващам първият джънкшън и излизам. Виждам един раундабаут влизам и спирам, както и другите. Слизам с написан адрес на лист, виждам една мадмоазел като за мен няма и 20 години. Викам къде е Бордеаукс, гледаме с празен поглед и така няколко пъти. Показвам и листчето и тя възкликва: О, Бордо?! Воала Бордо! Ще преведа означава, ето тъмно червено (явно на камиона се кефи). Викам й камиона не е тъмно червен, а светло червен. А бе оправих се някак. Шефа гледам звъни, изключих телефона и си казвам аз съм от старите ТИР-аджии като намеря поща ще ти пратя факс! После продължих към Италия, през Марсеилле (Marseille), Каннес (Cannes) и Нисе (Nice). Нямам машинка за Франция, докато в Германия съм с ГО-Бокс и там карам само моторей, хайуей, фрийуей!
     Предполагам вече повече хора ме разбират и съм по-ясен?!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #88 -: Понеделник, 19 Май, 2014, 12:31:12 »
ОтговорОтговор

Добре де, разбрах какво имаш предвид. Ухилен
Само да те коригирам леко, аутописта и аутовиа е в Испания, във Франция си е все магистрала. Тоест извън шегата ти, това е грешно, ще вземе да търси някой аутовиата дето е без пари и няма да я намери... ама поправи ме ако греша де..

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2411/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #89 -: Понеделник, 19 Май, 2014, 13:22:46 »
ОтговорОтговор

А в Германия има много градове с име Ausfahrt. Внимавайте да не се объркате!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Етикети:
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!