Въпросът е как стигна до извода, че ти е необходима за трактори и комбайни категория различна или "по-висока" от "Ткт" - само за управление по пътищата? Ако сам си достигнал до този извод, време е да си го изясниш. Ако евентуален работодател го казва, помисли каква може да му е целта?! И представяш ли си какво оправдание може да ти измисли, вместо да ти даде пари?
Може и така, ако не бързаш. В останалите случаи - категорично не ти пречи, различните номера. Ако е в България няколко пъти категорично, не е от значение. Ще ти намеря официален отговор от ИААА публикуван тук, в случай че някой не ме изпревари преди това.
Заяждат се полицаите колега, душевното спокойствие не е ли по важно вместо да ми вдигат нервите в спорове. Ткт-колесен трактор съм го взимал навремето със C категория преди 15 години и доколкото помня се опоменаваше трактор с двуосно ремарке, а сегашните тракторни ремаркета на Hawe мисля че бяха са повечето триосни, което е предпоставка за разправии. Преди време помня по новините даваха някакъв моторист се беше ударил в такова ремарке на трактор и се почнаха едни дела срещу водача, защото нямал Е категория, оправдаха го нали но е факт че се стигна до разправии. Пък и аз си знам колко време ми отне докато се науча да паркирвам камиона с ремаркето(хенгер) назаден в гараж. Сега вече имам някакво самочувствие и знам че няма да ми се хилят старите капи като почна да го връщам
Пример мога да дам и с колега, кара хенгер с категория C+E и D+E, спират го за проверка в Румъния и му казват че нямал право да кара такъв камион щото нямал C1+E
Затова стриктно гледам при подновяване на книжка дали има подкатегории те още в КАТ.
Забравих да кажа, в листовките за категория Твк пише че придобилите правоспособност категория Твк могат да извършват всички видове работа с тракторите без транспорт, 75 въпрос верен отговор А