Хладилни превози
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 02 Май, 2024, 11:40:22 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3] 4   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Хладилни превози  (Прочетена 42237 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #30 -: Петък, 30 Март, 2012, 11:57:55 »
ОтговорОтговор

Относно цветята, фургон с агрегат само на +
Горе долу почва да ми се изяснява разликата между -хладилник за месо и за цветя:
 За месо:
-Темп. минус 20С
-Изолация 80мм по стандарта на БМД
 -В определени случай  греди в стените и тавана за да носят  окаченият товар.
 Имаше нещо от стандарта  за поддържане на темп. като време при изгасен мотор (тъй нареченият AТР).
 За цветя:
 -По-тънка и слаба изолация.
 -Наличието на падащ борд в определени модификации.
 -Етажи в ремаркето за по-голяма вместимост .
 -Агрегат с "по-малък" температурен диапазон.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Петък, 30 Март, 2012, 11:57:55 »

 Активен
heler
Младши потребител
**

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 53
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #31 -: Петък, 30 Март, 2012, 20:58:55 »
ОтговорОтговор

Казвали са ми за един колега дето кара цветя и е с фургон дрехарка, с агрегат, вероятно е с по малка изолация, за инфо карат само двойки до Белгия или Холандия и обратно, на третия ден сутринта са в България

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Петък, 30 Март, 2012, 20:58:55 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #32 -: Петък, 30 Март, 2012, 23:27:51 »
ОтговорОтговор

Един от най-експресните превози са цветята, поне от това което съм виждал(на ферибота  Бари-Игуменица).
 Не се спазваше нищо , дори се хвърляха шайби.
Направи ми впечатление това , че  хладилника е на 2 етажа и е пълен с колички.
 Но не ми е минавало през ум да се заглеждам в агрегата и  изолацията.
В ф-ма Кари-Кар имаше даже хладилник хенгер с агрегат само на 380V с огромен генератор въртян от мотора на камиона.
 Както за ремаркето  така и за камиона отиваше кабел с 380V, той също беше  за цветя но с темп макс -5С.
 Но цветя не се возеха с него и тогава си мислех , че колегите се бъзикат  за цветарските хладилници, защото нямаше такъв товар  във фирмата за возене.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2987
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #33 -: Събота, 31 Март, 2012, 01:31:34 »
ОтговорОтговор

    Специализирани цветарски камиони вероятно се използват в Холандия, Италия, изобщо - страни изнасящи отрязани от корена цветя. От Испания съм возил многократно с обикновено хладилно ремарке, цветя в саксии за Лидъл - Франция, подредени на колички-етажерки на колелца. Не е имало някакви специални изисквания, а транспортната температура е 10-12 гр.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #34 -: Събота, 31 Март, 2012, 04:16:21 »
ОтговорОтговор

Разбира се ,че цветята може да се возят и в хладилник за месо даже , щом може да поддържа исканата температура и събира стоката  .
 Но не съм споменал , че камиона (хенгера) беше към 100-110куб/м джамия.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
popov74
Начинаещ
*

Рейтинг: +8/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 27
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #35 -: Сряда, 25 Април, 2012, 11:59:22 »
ОтговорОтговор

Здравейте,
по повод снимката на 7-осната композиция: дължина 25.25м товар до 35т нето. Такива имаше в фирмата до нас, возят сирене Швеция–Норвегия
Лек път на всички.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #36 -: Сряда, 25 Април, 2012, 16:14:12 »
ОтговорОтговор

Е тука имаш +1 за информацията.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
popov74
Начинаещ
*

Рейтинг: +8/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 27
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #37 -: Сряда, 25 Април, 2012, 16:26:46 »
ОтговорОтговор

Благодаря Намигване
и забравих да допълня, че и четирите оси са завиващи. Правят "пета" по лесно от прицепа Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #38 -: Вторник, 01 Май, 2012, 09:56:23 »
ОтговорОтговор

Подобна цигания беше и в Гърция на "Лаханагора" (борсата)  В Атина, Някой ходил ли е там скоро ...дали си е все още така.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=5xgPdabuQac" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=5xgPdabuQac</a>

 И един въпрос от мен :
- Как стоят нещата с цистерна фриго? Какво се вози и как се кара(експлоатира)?
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=vLI9KSEyTPc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=vLI9KSEyTPc</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Вторник, 01 Май, 2012, 10:12:24 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
MB Actros
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +28/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 162
Теми: 1



Активност
0%

Асен Костадинов
Ел. поща
« Отговор #39 -: Вторник, 01 Май, 2012, 14:30:42 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги,карам хладилник с агрегат Кариер и имам един проблем.Като е на дизел работи безупречно,включва изключва прави дефрост всичко е нормално,но като го включа на ток стига зададената температура +15градуса не изключва а почва да ги реди ту топло ту студено не иска да прави дефрост и така примерно един час и после  както каза Данчо става ад отива на -5 -10 градуса давам ръчно дефрост светва лампата но не разкрежава.Чува се някакво щракане и това е.
П.П. Данчо този клапан където казваш да го чукнем с дръжката на чука той не работили  и на  дизел и на ток.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #40 -: Вторник, 01 Май, 2012, 15:13:12 »
ОтговорОтговор

Каква е зададената температура, каква е температурата на стоката, постепенно ли сваляш термостата  с един два градуса или от веднъж задаваш точната температура,
При +15 няма да включи дефрост.
Той включва от 6/10 градуса., До тогава сваляй постепенно температурата през час с един градус и изчаквай сам да обърне на топло и да потече вода.
По някой път когато замръзне питата може да мине и половин час докато  я размръзне с дефрост.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
MB Actros
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +28/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 162
Теми: 1



Активност
0%

Асен Костадинов
Ел. поща
« Отговор #41 -: Вторник, 01 Май, 2012, 15:46:52 »
ОтговорОтговор

Караме  шоколади на +14 +16 градуса директно задавам температурата и го включвам, на термометъра показва +18гр.Ще пробвам както каза да я сваля постепенно,но ми е чудно защо на дизел него прави.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #42 -: Вторник, 01 Май, 2012, 15:54:41 »
ОтговорОтговор

Я загледай посоката на въртене на ремъците...
Да няма обърната фаза и да върти на обратно.
Знам глупаво звучи...но при старите хладилници и сатрите щепсели има такава вероятност.
Не знам при новите дали може.
Чакай малко..
Шоколад...
За какво ти е дефрост на шоколад? В него няма влага.
Няма да потече вода никога!
Нормално е да се чува щракане -затваря клапата и после обръща на топло.
На ток няма да изключва...щом си обръща на топло и студено не го пипай.
Проблема е че ти отива на студено и не обръща  а изстудява....
Звъни на майстор да ти каже какво да правиш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
vaskoto
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #43 -: Сряда, 31 Октомври, 2012, 00:01:14 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги,карам хладилник с агрегат Кариер и имам един проблем.Като е на дизел работи безупречно,включва изключва прави дефрост всичко е нормално,но като го включа на ток стига зададената температура +15градуса не изключва а почва да ги реди ту топло ту студено не иска да прави дефрост и така примерно един час и после  както каза Данчо става ад отива на -5 -10 градуса давам ръчно дефрост светва лампата но не разкрежава.Чува се някакво щракане и това е.
П.П. Данчо този клапан където казваш да го чукнем с дръжката на чука той не работили  и на  дизел и на ток.


Колега аз дърпам кариер максима 1300,не прави дефрост защото няма лед,вижте темп.датчици. Попринцип до +8 агрегата не прави дефрост.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Сряда, 31 Октомври, 2012, 00:08:15 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
MB Actros
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +28/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 162
Теми: 1



Активност
0%

Асен Костадинов
Ел. поща
« Отговор #44 -: Сряда, 31 Октомври, 2012, 20:11:05 »
ОтговорОтговор

Отдавна оправихме проблема беше едно реле, за сега бачка перфектно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Етикети:
Страници: 1 2 [3] 4   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!