Форум на българските шофьори
Неделя, 19 Май, 2024, 17:12:26
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Разни
>
Майстори
>
Обръщане на дирекция
Страници: [
1
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Обръщане на дирекция (Прочетена 8726 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Обръщане на дирекция
«
-:
Вторник, 13 Януари, 2015, 10:12:35 »
Отговор
Не, че съм се засилил, обаче няма такава тема във форума. Ясно ми е, че в Полша има цяла такава индустрия и след това ги препродават в бившия СССР, обаче с такова МПС не можеш да влезеш обратно в Полша(малко са гадове) сигурно е така и в други държави-например Словакия. В София е пълно с преправяни 809ки и 814ки-тук е лесно, мен ме интересува минимум Евро 4 и 2007 година. Има ли смисъл цялата лудница? Например:
-от FM12 на FH13 Пасват ли частите? Тук голям проблем ще се окаже кан-шината
-при Магнум-а предполагам нещата са същите. Премиум-а е много евтин и не си заслужава разправийте.
-Скания-та държи доста високи цени в UK- също няма икономически смисъл
-Страдалиса също е много евтин и пак няма смисъл, но пък масово се прави-значи е лесно
-от MP1 на MP2 или MP3 има ли нещо взаимозаменяемо?
-TGA/TGS/TGX ми казаха, че е почти невъзможно и никой не се наема с такова нещо
-Дафина та е много масова при туземците(хора ,които живеят на остров са туземци)Дали от 95 може да стане 105?
Някой занимавал ли се е с това , а не ЕШК!
Активен
Форум на българските шофьори
Обръщане на дирекция
«
-:
Вторник, 13 Януари, 2015, 10:12:35 »
Активен
Chefo(SCANIA)
Пълноправен потребител
Рейтинг: +7/-40
Неактивен
Публикации: 134
Теми: 8
Активност
0%
Re: Обръщане на дирекция
«
Отговор #1
-:
Вторник, 13 Януари, 2015, 17:11:41 »
Отговор
Никога не съм чувал за това
Ще ми бъде интересно и на мен да чуя мнения
Активен
Форум на българските шофьори
Re: Обръщане на дирекция
«
Отговор #1 -:
Вторник, 13 Януари, 2015, 17:11:41 »
Активен
IvanovIvan
Пълноправен потребител
Рейтинг: +15/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 148
Теми: 17
Активност
0%
Re: Обръщане на дирекция
«
Отговор #2
-:
Сряда, 14 Януари, 2015, 17:41:59 »
Отговор
Гледам в Mobile.bg се появява по някоя обяава на влекач с десен волан (главно Магнуми съм срещал) . Няма невъзможни неща всичко зависи от това на каква цена ще ти дойде в България . За влекач не знам дали е оферта но за техники от пътното като гледам си е оферта .
Активен
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +298/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re: Обръщане на дирекция
«
Отговор #3
-:
Понеделник, 26 Януари, 2015, 13:38:59 »
Отговор
Има няколко варианта:
-Ударен камион с криво шаси му взимаш цалата инсталация средство
-Не преправяй защото е лудница 1.Табло вкл.:жабка,кората за шофьора,често пластмаските около волана не пасват,защото за ляв и десен волан са от различни доставчици 2.Конзолата/под таблото/3.Цялата въздухоотводна с-ма и нови тръби за клима/троник4.Корите на вратите може да имат различни дупки 5.Огледалата заради видимостта на полу/ремаркето 6.Шофьорска седалка, защото едвали и двете са прожиниращи 7.Сервото отива от другата страна,следователно ти трябват нови тръбички до ABS.8.Лостовата с-ма на чистачките.Можеш да ползваш старото си моторче9.От(8)следва,че компа отива от другата страна нова кутия10.От(7)(8)и(9)следва-цялата преграда(ламаринена). Твоята я изрязваш.На другата разпробий точковата заварка,за да запазиш ръбовете ,не я режи 11.Педалите+стойката 12.Нова тръбичка за съединителя от помпичката до скоростната кутия 13.Рейката14.От(13)следва още тенекиджийска работа 15.Нови маркучи-високо и ниско налягане.Може да нагрееш тръбичките на старите,за да ги огънеш и да паснат на новата рейка 16.Фарове за да не заслепяваш насрещното движение.17.Инсталацията вътре я завърташ.В двата си края тя завършва с много букси в конзолите до краката.Ако не искаш да разменяш и конзолите,което означава,че трябва да обърнеш инсталацията на цялото МПС.Ще трябва одължаване на тези за помпичката на централното и няколко още под таблото.Ако не искаш да правиш това трябва да удължиш двата края на инсталацията под таблото така,че левия да си отиде от дясно и обратно,което означава два снопа с по около 50 кабела. 18.Инсталацията на двг.Заради(
.Всички кабели влизащи в компа минават зад преградата на двг,а снопът е залят с пяна.Няма начин да го огънеш и закараш до новото място на компа.Следва рязане и съединяването на всички кабелчета. Тук обаче трябва и добра изолация за водата и тока 19.Преместване стойката за акумулатора 20.Пластмасата за бушоните често не пасва от лява на дясна дирекция.
Ивеко с десен волан по документи е Ивеко-Форд. Малките ДВГ-ли/изненада/са Фиат, големите както на Сийдан Аткинсан рядко са Ивеко защото са боклуци. Най-често са Къминс и с потдръшката в България умираш. Евро 4 и 5 малките са Паккар -същите като на Даф до 6000 кубика/не знам какви са осите/, големите са до болка познатите Курсор 8, 10 и 13. На Ивеко спирачките на дясната дирекция са различни от лявата, защото всичко е по заявка. Триосен с малките гуми 17,5 или 19,5 също са различни. /По текста може да има грешки набързо го писах./
Активен
Тариката
Пълноправен потребител
Рейтинг: +18/-16
Неактивен
Публикации: 208
Теми: 11
Активност
0%
Re: Обръщане на дирекция
«
Отговор #4
-:
Сряда, 28 Януари, 2015, 15:02:09 »
Отговор
Триосен с малките гуми 17,5 или 19,5 до около 22тона общо тегло ги използват в Западна Европа за напитковози, но има и друг стандарт за Близкия Изток. Наистина Ивеко пък и другите масови марки си е рядко срещано в сравнение с Ман и Мерцедес в такава конфигурация.
Относно обръщане на дирекция няма начин да не се прави в Турция, защото имат заводи за камиони тоест евтини части.
Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re: Обръщане на дирекция
«
Отговор #5
-:
Петък, 13 Февруари, 2015, 15:51:47 »
Отговор
Един + за Монстер. Вариантите са:
-от ударен камион да се вземат някой части преправяни
-оритинално е бил Евро 2 или 3 + филтри преправен на Евро 4 или 5, което е отбелязано в бриф-а.
Но нито за Турция нито за Полша имам достатъчно информация.
Активен
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +298/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re: Обръщане на дирекция
«
Отговор #6
-:
Петък, 27 Март, 2015, 14:28:21 »
Отговор
От Еленино и Войводиново много бързо ги изкупуват ударените и то ефтино. Освен от тях да купиш каквото ти трябва или да ги питаш каква е офертата за преправяне.
Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re: Обръщане на дирекция
«
Отговор #7
-:
Понеделник, 30 Март, 2015, 12:45:37 »
Отговор
Цитат на: Monster в Петък, 27 Март, 2015, 14:28:21
От Еленино и Войводиново много бързо ги изкупуват ударените и то ефтино. Освен от тях да купиш каквото ти трябва или да ги питаш каква е офертата за преправяне.
Тия са скъпчии. Monster кажи ми това Iveco Евро 4 или 5 ли е? Кой ти го е правил, kолко ще струва?
Активен
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +298/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re: Обръщане на дирекция
«
Отговор #8
-:
Сряда, 01 Април, 2015, 09:42:58 »
Отговор
Майстора няма да иска преди мен и след мен са го питали. Като види Ивеко с десен волан се обръща на другата страна. Причини:
-Мине не мине време и таблото свети кото коледна елха-намерил накакъв познат от сервиза на официалния вносител, каквото не може той в сервиза е трошена пара.
-Евро 5, защото имаше AdBlue не е прехвърлано, но прави мизерии.
-електромагнитен клапан към скоростите и/или накъкво реле към тях.
-при повдигане кабината и мига таблото-трябвало да се отваря само на равно място.
-много трудно е прехвърлил от десен на ляв волан газта-вероятно е електронен педал. Даже е мислил да дублира педалите като Учебен и да прехвърли волана.
Майстора искал да размени каросерията щторите на камиона и ремаркето + ремаркето за скандинавски термофорургон/намерил е изгоден договор/. Там общата височина е 4,25 метра някъде , с малките гуми 17,5 или 19,5 няма да е извънгабаритен. Кабината е Cargo дълга с ТопСлип и има мяста над нея да стърчи Хладилния агрегат. Но не е успял да си завърши проекта-заради липса на пари и нерви.
При нас на път за Кат блокира единия другата седмица двтори спирачен апарат-оригинални няма, турски и европейски стават с преправяне. Началника препродаде този каръшки камион на някъкви циркаджий, които също го препродали след време.
Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re: Обръщане на дирекция
«
Отговор #9
-:
Петък, 03 Април, 2015, 13:57:06 »
Отговор
Много съжалявам. Колко кубика беше?
Активен
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +298/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re: Обръщане на дирекция
«
Отговор #10
-:
Понеделник, 06 Април, 2015, 15:42:15 »
Отговор
Курсор 8 /7790/ или 5880 незнам точно.
Активен
Етикети:
Страници: [
1
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...