Маневриране на хенгер с ремарке
Форум на българските шофьори
Сряда, 15 Май, 2024, 02:09:11 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3 ... 10   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Маневриране на хенгер с ремарке  (Прочетена 87201 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +413/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 987
Теми: 35



Активност
0.2%


Ел. поща
« -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 20:26:52 »
ОтговорОтговор

Колеги,тъй като в по долни постове ви споделих,че нямам кой знае какъв опит Усмивчица,да ви попитам как или по точно кое се следи на ремъркето при маневриране назад или паркиране на рампа?Наложи ми се да карам такъв камион(хенгер) за няколко дни и да ви кажа честно,много голям зор видях :)и още по голям срам Усмивчица.Ще ви бъда много благодарен за компетентни мнения.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 20:26:52 »

 Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #1 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 20:36:33 »
ОтговорОтговор

Баце ,какво разбираш под хенгер,ремарке или ремарке тип люлка или там кво му викат друго ....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 20:36:33 »

 Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +413/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 987
Теми: 35



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 20:39:42 »
ОтговорОтговор

Не е тип люлка,а класическо двуосно ремарке ,марка Шмитц Усмивчица или както му казват с двойно чупещ теглич или нещо такова Усмивчица.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #3 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 20:47:58 »
ОтговорОтговор

Слушай са баце,аз съм тракторист,но ще ти кажа аз как ги праим нещата
1 искаш ремаркето да ходи на ляво -въртиш ляв
2 трябва да гледаш предния мост на ремаркето колко е завил и съответно дали те устройва,за да го управляваш трябва да си представиш спрямо гумите накъде е теглича те са в една линия и съответно като си го представиш,че се сетиш как и накъде да го буташ първо теглича и оттам гумите,но е пак ти казвам гледай гумите на ремаркето.
Много сложно ти го написах и мое да не ме разбереш но съвет ти давам застани на някои плац и се опитай да върнеш около 100-200 метра назад или пък с лек завой нанякъде .Пак ти казвам важно -предния или завиващ мост на ремаркето и мислино къде е теглича спрямо влекача от там се замисли накъде трябва да бутнеш теглича и съответно как ще стане това спрямо влекача.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #4 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 20:51:54 »
ОтговорОтговор

малииии сложно ти го написах чак аз го невдевам.
ляв завой-навърти ляв и тръгни назад в момента в който гумите на ремаркето почнат да завиват трябва да си изправил волана ,ремаркето ще спре да завива ако почнеш да въртиш десен докато изправиш гумите
мммммммммммммм не ставам за инструктор

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +413/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 987
Теми: 35



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 20:58:35 »
ОтговорОтговор

Благодаря за отзивчивостта и наистина ще се постарая още утре  да ги направя тези неща и на практика.Но определено доста трудно  се оказа и според мен няма нищо общо с прицепа и определено е нужен доста опит и практика.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #6 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 21:12:45 »
ОтговорОтговор

бе има малко,в първия момент се едно връщаш солу после малко все едно е прицеп ма лошото е,че взависимост от разположението на влекача спрямо  ремаркето ,може наляво да е или да караш прав или па да въртиш десен или пък лев  Смотан номера е да си представиш теглича и накъде го бута влекача оттам пък гледаш предните гуми на ремаркето и същевременно си гониш теглича с влекача,пак не мога да ти го обесна,но ще ти кажа с кво да се съобразяваш за да правиш  завой 90 градуса ти трябва место колкото ти е дълъг влекача минимум като му свикнеш няма да ти трябва толкова но в началото ти трябва,когато го вмъкваш между две коли да кажем на рампа ти трябва поне по около 1м от двете страни ,ако ти е спаднала гума или крив леко теглича не се заблуждавай,че можеш да го връщаш право назаде то се ще щукне на някъде.Едно ще ти кажа лесно е ,но трябва да се замислиш и ще видиш как ще го заобичаш  Намигване лошото е че тамън ще му свикнеш и баш тогава мое да откъртиш некой стоп  Намигване аз поне така направих

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +413/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 987
Теми: 35



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #7 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 21:19:55 »
ОтговорОтговор

Още веднъж ти благодаря за съветите.Лошото е,че го карам от време на време,и тъкмо ще му свикна и ще се върне колегата на работа :)и после пак ще питам как беше Усмивчица и какво се гледаше Усмивчица.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #8 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 21:21:48 »
ОтговорОтговор

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=1_0n7_rvoiY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=1_0n7_rvoiY</a>
гледай теглич ,преден мост и съответно гъза на влекача

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +413/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 987
Теми: 35



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #9 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 21:46:26 »
ОтговорОтговор

Това е много майсторско маневриране Усмивчица.Истински професионалист.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #10 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 22:06:21 »
ОтговорОтговор

Смотан неволята го е научила по горите е така ,ето ти и друг ,,горски,, той има друг метод  Намигване


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=2k4adqgbcWw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=2k4adqgbcWw</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +413/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 987
Теми: 35



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #11 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 22:16:39 »
ОтговорОтговор

:)Този метод е много сполучлив Усмивчица.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #12 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 22:17:21 »
ОтговорОтговор

ето ти още ено тук гледаи накъде върти за да контролира теглича  Намигване<a href="http://www.youtube.com/watch?v=POrreP6S4_M" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=POrreP6S4_M</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +413/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 987
Теми: 35



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #13 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 22:26:18 »
ОтговорОтговор

Много нагледна демонстрация Усмивчица,вече започнах да схващам Усмивчица.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
LZ2STA
Младши потребител
**

Рейтинг: +43/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 71
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #14 -: Понеделник, 14 Февруари, 2011, 22:56:02 »
ОтговорОтговор

Колега всяко начало е трудно но като му свикнеш наистина е лесно ,аз от 15/16 години карам само хенгер класически както му казват,първият камион на които се качих беше ШКОДА МАДАРА -ХЕНГЕР ,теглех българско 8-тоно ремарке.Колегата ТРАКТОРИС дето се е кръстил ти го обясни много точно,аз мога да допълня освен гумите на предния мост на ремаркето гледаш предния борд на приколицата да не се разминава спрямо задния ръб на каросерията на влекача повече от 40-50см максимум поне докато му свикнеш после е вече друго.Повечето ремаркета имат на предния капак две вертикални греди по една от дясно и от ляво ,значи като връщаш назад видиш ли в огледалото една  от тези вертикални греди трябва да спреш да въртиш или да започнеш да въртиш обратен .
Абе свиква се  но си трябва практика и наи вече СПОКОИСТВИЕ ,аз хенгера по принцип го предпочитам  пред прицепа ,зимата е много по проходим особено ако влекача е с боге.
УСПЕХ!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3 ... 10   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!