Да баце 33-ка мислим да беше с Пловдивска регистрация.
Апропо днес по Тракия мернах и една от 38-ците на Сиконко ,а и една 44-ка ,тъй че излиза че бая касчици не са поели пътя към арабските страни и си бръмчат горди у нашенско.
Дедо колко повече да гори една 44-ка примерно в сравнение с Дафа ,който караш в момента,че нещо не мое да уденем колко пък горачи да са касчиците.Айде за 32-ката иди дойди,но 35-ца и 44-ка не горят чак толкова много.
Баце отклоняваш се от темата. Много каски са ми минали през ръцете, и евро-1 и евро-2. Но една каска евро-2ка, я карах близо година, вървеше като диво прасе, най-се кефех кога и махнем бушона, и на А7 на Каселските баири ги правех немците сами да си говорят с 21 тона летех не стъпваше по асфалта. И верно Ивопифеца е прав, да слушаш звука на мотора на каската особено как се наема на баира си е чист оргазъм. НО... както вече казах, този модел си имаше и своите недостатъци. Колкото до разхода, сега като се замисля, каската ако си я караш леко и кротко и не я напъваш много си е доста икономична. Може би защото тогава бях млад и буен, и крачето ми е било доста тежичко и затова каските дето съм карал са погорвали малко повечко. Знам ли.......