Освен общи приказки друго не видях....
Няма скорост, температурен режим, място, използвана предавка, външна температура, тотал на композицията....
A да ти мина през главата,че всичко изброено от теб не влияе на работната температура на мотора,не е ,знам,то няма начин да не влияе нали,инженерите казват,че влияе,но други инженери са го изчислили пък да не влияе,кажи ми са има ли угодия.
Апропо мъцни за друг път данните как ги искаш в таблица или да ти ги драснем по моенски.
По моенски звучат така 36-38 градуса по Целзий температура на околната среда(измерена на сянка ,най-вероятно) 31 т. тотал ,117км/ч (на ограничител) катерене на 8-ма,бърза(ръчни скорости) Витиня от София към тунел Витиня с около 1800-1900 оборота на мотора(по спомен) държи работна температура от 80 до 85 градуса по Целзий(по уредите на контролното табло)
При същите атмосферни данни ,но на 5-та бърза/бавна с около 40-50км/ч и подържани 1300-1500 оборота и тотал около 46-48 т. и отново Витиня ,но посока към София подържа температура на работа на мотора 80-82 градуса по Целзий.
Това е на моенски по спомен,мотора е със силните 380 коня,голяма част от които са на паша.