Видех днеска "Каска"
Форум на българските шофьори
Сряда, 08 Май, 2024, 10:14:41 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3 4 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Видех днеска "Каска"  (Прочетена 16151 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #15 -: Събота, 21 Юли, 2012, 15:37:36 »
ОтговорОтговор

Дедо е прав.Мотора е супер и механиката,удобство почти нема,абе нема си и още нещо,каската си гори Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Събота, 21 Юли, 2012, 15:37:36 »

 Активен
ivailo079
Младши потребител
**

Рейтинг: +20/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 68
Теми: 7



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #16 -: Събота, 21 Юли, 2012, 16:21:20 »
ОтговорОтговор

С 24т. Бургас-София 35/100 много ли е?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Събота, 21 Юли, 2012, 16:21:20 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1844/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #17 -: Събота, 21 Юли, 2012, 17:03:57 »
ОтговорОтговор

С 24т. Бургас-София 35/100 много ли е?
Баце не се впрегай,остави ги ората си лафат,да ти каем четем си и се кефим.
Коментари с мнения за разход ,размер кабина и комфортец са ми любимки.

Некой не скаран с рулетките мое ли ме осветли колко по-малка е кабината на каската от дръгелите по онуй време?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #18 -: Събота, 21 Юли, 2012, 21:53:47 »
ОтговорОтговор

Германски модел товарен, самоходен чайник.
Сигурно са искали да напраят самовар... ама се е получило каска

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #19 -: Събота, 21 Юли, 2012, 22:56:43 »
ОтговорОтговор

Германски модел товарен, самоходен чайник.
Сигурно са искали да напраят самовар... ама се е получило каска
Дане, ти не се обаждай. Нали сега караш и ти чайник с големи дръжки даже.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #20 -: Събота, 21 Юли, 2012, 23:06:14 »
ОтговорОтговор

Баце не се впрегай,остави ги ората си лафат,да ти каем четем си и се кефим.
Коментари с мнения за разход ,размер кабина и комфортец са ми любимки.

Некой не скаран с рулетките мое ли ме осветли колко по-малка е кабината на каската от дръгелите по онуй време?

Баце по "онуй" време когато карах каска, в гаража намазаните връзкари караха Актроси, е дали нема разлика у кабините а? А да не говорим за немците, австрийците и друга европейска сган, дето ни се чудеха и маеха и даже ни снимаха когато ни видеха двойка екипаж у каската. Почти всички модели камиони от онова време бяха с двойно и тройно по-големи и комфортни кабини. Но за мен каската си остава легендарен камион, аз лично имам незабравими изживявания с нея.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #21 -: Събота, 21 Юли, 2012, 23:55:50 »
ОтговорОтговор

Такааа, я сега да си дойдем на думта.
Какви каски има и  кое е каска?
Щото името и чух за пръв път  с Дедо ви в Сомат.
Та това е последният модел преди Актрос с широките ребра на решетката.
Двигателя, няма нищо общо с предишните модели...Ом402
Има си комп, EDC, газ на реостат, и всички други екстри на модерните автомобили, за които предшествениците и само могат да мечтаят.
Дали върви каската.. точно тези в Бетц ДА!
Защото бяха  44-ки под табелка 38-ци Дядо ти да не се прави на ухапан и само да ги хали без да споменава подробности.
Заради митото бяха  магерени още в Германия(Бетц е акционер в Мерцедес) 38-ца на вратата, 44-ка под кабината....
А иначе , че си е чайник , чакам някой да ме обори...
Има ли Мерцедес, който под 1500об/мин-1 на баир да не грее?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
DeDo Vi
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-236
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 792
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #22 -: Неделя, 22 Юли, 2012, 00:17:23 »
ОтговорОтговор

Такааа, я сега да си дойдем на думта.
Какви каски има и  кое е каска?
Щото името и чух за пръв път  с Дедо ви в Сомат.
Та това е последният модел преди Актрос с широките ребра на решетката.
Двигателя, няма нищо общо с предишните модели...Ом402
Има си комп, EDC, газ на реостат, и всички други екстри на модерните автомобили, за които предшествениците и само могат да мечтаят.
Дали върви каската.. точно тези в Бетц ДА!
Защото бяха  44-ки под табелка 38-ци Дядо ти да не се прави на ухапан и само да ги хали без да споменава подробности.
Заради митото бяха  магерени още в Германия(Бетц е акционер в Мерцедес) 38-ца на вратата, 44-ка под кабината....
А иначе , че си е чайник , чакам някой да ме обори...
Има ли Мерцедес, който под 1500об/мин-1 на баир да не грее?
Ха Ха Ха, верно е. Каските в СОМАТ бяха с 440 коня мотори, нищо че по документи се водеха 380 магарета. Абе бастун не можеш да си замълчиш а? Абе ти си чайник, никога Мерцедес не ми е загрял на баира, а вервай ми летото в Иран си е доста жежко а и баири има душмански.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1844/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #23 -: Неделя, 22 Юли, 2012, 10:19:47 »
ОтговорОтговор

Чайник  Смотан Смотан Смотан Смотан досега не съм срещал такива,но щом казваш.
Апропо единственият мотор който дяни на прегряване е мислим въпросният,оти има бая главета и да духнее гарнитурки,нема шанс да е на сите цилиндри,също по спомен единственият камион със зумер за прегряване и високи обороти по онова време мислим е въпросният.
1500 оборота са перфектните обороти за катерене на баир над тях подгорва масло,тъй че бем ли го как си ги карал .Интересен момент също е ,че зумер свири на 2300 оборота независимо дали си на моторна или даваш газ,което пък утрепва масовото втълпление на неземната глупост,че моторна държала най-добре над 2100 оборота,защото производителите така били казали.

Аз не претендирам да разбирам от каски,но всичко изложено като аргументи момци според мен е далеч от истината.
Каска викаха на тези преди въпросните ребра,но се запази и за тези с ребрата.Дедо ,Актрос мислим се пръкна нейде къде средата на 90-те години .
Разходните норми на каска ,FH12,Scania,Daf от онези времена са 38/100 до 40/100 сравнено с днешните дръгели може да Ви звучи много,но по онези времена не се срещаше по пътищата наши, дръгел с под 25т. товар (нямаше кантари) също трудно се меркаше некой икономист да се влачи по пътя (караше се ,само на газ) .
Това са ми спомените от онези времена,скивам Вие имате други няма лошо изложете си ги,но е тъпо да се говорят глупости.

Както и да е,приятно писане в темата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #24 -: Неделя, 22 Юли, 2012, 10:56:23 »
ОтговорОтговор

Едно си баба знае, едно си бае....
Значи, под 1500об/мин на баир Мерцедес грее,не говоря за наклона и температурата на въздуха.
Я опитай да катериш Витиня на 1100-1200 на висока предавка с газ до ламарината.
НямА камион деянлив на прегряване специално на Мерцедес после му изпадат леглата на клапаните.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #25 -: Неделя, 22 Юли, 2012, 11:02:42 »
ОтговорОтговор

Мерцедес не грее!На мене никога не ми е загрявал,дори и в наи големи жеги и баири с пълна на мах. газова цистерна.И понеже викате че не горел е у фирмата имаше и Волва фх-имаше си голема разлика в харченето,а беха горе долу едни години.Имаше си разлика и в авариите-Волвата по сервизите.Мерцедеса почти не спираше да ради Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1844/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #26 -: Неделя, 22 Юли, 2012, 11:38:59 »
ОтговорОтговор

Едно си баба знае, едно си бае....

Най-вероятно е така да знаеш,само ако не ти е проблем ме светни на кой друг му загрее Мерцедес каска.
Но да не издребняваме,както казах щом си казал ,че грее нек си грее ич не ми е зор.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #27 -: Неделя, 22 Юли, 2012, 12:24:38 »
ОтговорОтговор

Лично съм карал и работил с въпросния камион-"каска",карал съм два различни-в различни фирми.Тези камиони не греят!Дори и преди това е ставало дума за други марки,че някои греят и съм споменавал,че с Мерцедеса такъв проблем не съм имал и всеки един все стари кучета са ми казвали:Е ти па,Мерцедес да грее,то требе ич да не е в час.И баща ми за 20 год.у Со Мат го е казвал същото-не грее.А каска му викат,защото ,ако се загледате внимателно,формата на кабината наподобява точно мотоциклетен шлем-каска.Загледаите се,оттам му е името-прякора Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #28 -: Неделя, 22 Юли, 2012, 13:09:41 »
ОтговорОтговор

Освен общи приказки друго не видях....
Няма скорост, температурен режим, място, използвана предавка, външна температура, тотал на композицията....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1844/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #29 -: Неделя, 22 Юли, 2012, 14:19:14 »
ОтговорОтговор

Освен общи приказки друго не видях....
Няма скорост, температурен режим, място, използвана предавка, външна температура, тотал на композицията....
A да ти мина през главата,че всичко изброено от теб не влияе на работната температура на мотора,не е ,знам,то няма начин да не влияе нали,инженерите казват,че влияе,но други инженери са го изчислили пък да не влияе,кажи ми са има ли угодия.

Апропо мъцни за друг път данните как ги искаш в таблица или да ти ги драснем по моенски.
По моенски звучат така 36-38 градуса по Целзий температура на околната среда(измерена на сянка ,най-вероятно) 31 т. тотал ,117км/ч (на ограничител) катерене на 8-ма,бърза(ръчни скорости) Витиня от София към тунел Витиня с около 1800-1900 оборота на мотора(по спомен) държи работна температура от 80 до 85 градуса по Целзий(по уредите на контролното табло)
При същите атмосферни данни ,но на 5-та бърза/бавна с около 40-50км/ч и подържани 1300-1500 оборота и тотал около 46-48 т. и отново Витиня ,но посока към София подържа температура на работа на мотора 80-82 градуса по Целзий.

Това е на моенски по спомен,мотора е със силните 380 коня,голяма част от които са на паша.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Етикети:
Страници: 1 [2] 3 4 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!