Професоре - защо да не може да се случи това? Всъщност, ако е кардана, скоро ще разберем - така, че не се хаби да отговаряш.
Колега ако да е крив(има някакво усукване, което е трудно постижимо без намесата на човешки фактор, историята познава всякакви "майстори" монтьори
) кардана и придава въртящия момент с някакво силно ексцентрично движение, то подскачането на дифа нямаше да е само по неравности, а постоянно (перманентно) или да се усеща при определение обороти по-силно, при които се получава най-силен резунанс, а това е оплакването на колегата:
"
'Привет. В режим на работа най-вече по руските дароги и полските също диференциала ми подскача нагоре надолу. Ужас, скъса ми кръста, смених амортисьори без промяна лафета всичко ново поставихме без разлика. Вчера през Полша ми идваше да слезна и да го оставя. Ужас, помагайте. е то оплакването на колегата "[/b] .
Според мен има някакъв проблем(луфт) по окачването на задния мост(щанги, тампони, втулки и т.н)