Мерси колега, ако на всеки старт трябва да го правя.. заеби..
Днес ми правиха обучение на 64-та регистрация на тия новите акстроси, демек второ тримесечие на 14 година... чистак бърсак. Отивам сутринта на работа и двора пълен със 64-ки, тия от 12-та година изчезнали!
Оказа се, че се налага да сме повече космонавти отколкото шофьори. Набутали са камара глупости в него, например има сателитни данни къде са баири и нанадолнища и демек изключвал от скорост непосредствено преди да изкачи баира за повече икономия... не може да се изключва. Няма ръчни скорости, неможеш да избереш Manual.. има само Ауто, ако щеш!
Също има опция за самопочистване на diesel particle filter, 2-3 режима... обясняваха кога се прави автоматично, кога ръчно, да не го правиш ако има други камиони или нещо което да се запали, че вдигало голяма температура от аспуха...!!!??
И последното, понеже в англия са тъпанари екстра качество, направили въздушните линии да можеш да си ги смениш сам, с една хитра система за заключване от към страната на влекача. В случай че скъсаш маркуч. Бе това не е чак толкова лошо де... Тук много тесно на места и се налага доста често да въртиш на пета и се късат маркучи яко.
Абе с две думи... немам думи