Новият Актрос пред Баумакс
Форум на българските шофьори
Сряда, 08 Май, 2024, 23:36:31 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Новият Актрос пред Баумакс  (Прочетена 13664 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
vasvvv
Младши потребител
**

Рейтинг: +7/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 80
Теми: 15



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #15 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 19:21:21 »
ОтговорОтговор

Актрос МР1 MEGASPACE моторна + ретардер. 1и2 моторна 3,4,5 Ретардер.DAF XF 430 моторна на бутон до съединителя,ретардер горе на таблото

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 19:21:21 »

 Активен
naum4o
Потребител герой
*****

Рейтинг: +769/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 707
Теми: 71



Активност
0%

Cogito ergo sum


Ел. поща
Re:
« Отговор #16 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 21:39:17 »
ОтговорОтговор

Съгласен съм за кабината,  добра е.  Другото е вятър работа,  разхода за сега ми се вижда височък в сравнение с предишната версия.
Този двигател(450кс) не може да държи стабилна работна температура,  дори на равно температурата варира с 6-8градуса .
Само след минута на максимално натоварване моторна+ретардер успяват да повишат температурата до над 110 градуса и съответно компютъра редуцира спирачното усилие(тогава как да ги ползвам тия 400кв моторна)
При автоматика има драстично намаляване на времето за превключване но кутията си е все така слабоумна.
Присъства и недоразумението да изключва от скорост при спускане на наклон.
 Ааа има и едно подобрение,  към радиото има и усб вход за флашка . Но внимание порта е мини усб , така че си купувате мини усб флашка или кабел преходник.  Немска работа,  инжинери та дрънкат.
Бъди доволен, че караш толкова нова и хубава машина. Само като се сетиш, че доста от колегите юркат дръгели, които ,,не са и чували" за adBlue и цветни интериорни решения, преливащи постепенно от работното място към спалнята, си свиркай и чакай Евро 7-цата Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!
Форум на българските шофьори
Re:
« Отговор #16 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 21:39:17 »

 Активен
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

Re:
« Отговор #17 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 21:52:13 »
ОтговорОтговор

При мене е ретардер+моторна,  демек 5 степени(2моторни+3ретардер) или обратното трябва да видя книжката.
За разхода при тотал 40.8тона е около 41и малко на 100 . Маршрута е А8 (Германия) от единия до другия край на темпомат.
За скоростите на волво пичовете от мерцедес могат само да мечтаят,  а нали знаеш колега че не са важни само скоростите а комбинацията им с другите части .
Пп. Не ти пожелавам да пускаш Сан Бернардино с новия актрос че ако си ретардаджия кат мене ше са пребиеш някъде.
Виж си Флийтборда за маршрута с разхода и ще разбереш защо е такъв, и камиона ти е със стандартна мотона спирачка + ретардер, т.е. нямаш я т.нар. Jake brake, т.е. нямаш 400кВ мощност  Плезещ се

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
Re:
« Отговор #18 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 22:01:49 »
ОтговорОтговор

При европейките няма такива , тук разчитаме на една камара системи дето да разпределят спирачното усилие по мостовете.
Иначе толкова би трябвало да е спирачното усилие към двигателния мост поне според упътването(ретардер+моторна) .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #19 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 22:02:35 »
ОтговорОтговор

Борман, от това, което си написал оставам с впечатление, че го караш как ти дойде- без да вкарваш и малко желание да си промениш стила според машината.
 В една друга тема писах какво са казали от Балканстар за  функционирането на скоростите, педала на газта и превключването на скорост. Баир и темпомат при автоматик- нежелателна комбинация.
 За ретардера и температурата!?!?! Ти за какво си там?!?!  Да си наблюдател или да управляваш.....Как ще допуснеш да отиде на 110, че и повече градуси?
Карал съм старите Актроси, които са класи под този, който караш Ти, и не съм допускал такива работи.
За сведение направих едно кръгче на Лесново с новият Актрос миналата година.
Очарован съм от това което са направили. До изпипали са всичко, което е било със забележки според мен.
Като почнеш  от стойката на водача, положението на волана, таблото, включването на скоростите, ....
Ако е и здрав и издръжлив е направо уникален камион.
Макар, че не съм фен на Мерцедес.... Не мога да не го призная: има вид и се кара много удобно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1846/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #20 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 22:48:26 »
ОтговорОтговор

Борман, от това, което си написал оставам с впечатление, че го караш как ти дойде- без да вкарваш и малко желание да си промениш стила според машината.
 В една друга тема писах какво са казали от Балканстар за  функционирането на скоростите, педала на газта и превключването на скорост. Баир и темпомат при автоматик- нежелателна комбинация.
 За ретардера и температурата!?!?! Ти за какво си там?!?!  Да си наблюдател или да управляваш.....Как ще допуснеш да отиде на 110, че и повече градуси?
Карал съм старите Актроси, които са класи под този, който караш Ти, и не съм допускал такива работи.
За сведение направих едно кръгче на Лесново с новият Актрос миналата година.
Очарован съм от това което са направили. До изпипали са всичко, което е било със забележки според мен.
Като почнеш  от стойката на водача, положението на волана, таблото, включването на скоростите, ....
Ако е и здрав и издръжлив е направо уникален камион.
Макар, че не съм фен на Мерцедес.... Не мога да не го призная: има вид и се кара много удобно.

Само некой ти е хакнал акаунта,друго не мое де.
Лошио,четем и неверим,не мое си го писал,ма ако си,очаквам в най-скоро време да каеш,че Коконата е дръгел.
Бороман,радвай се,че е мерцедес бацин,че при 110 по Целзий е редкост да продулжиш със същио дръгел без да му праат сърдечен масаж,ма инак налатай мое се провери и на 130 по Целзий шо стаа

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
Re:
« Отговор #21 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 23:18:26 »
ОтговорОтговор

Споко бре има си духалка да го лади,  само кат врътне и спира да се поти.
Тогава да му мисли феродото.
Виж при ФХ температурата е бетон,    колкото и да натискам на моторната и ретатдера.
А за разхода ше го мъча , днеска до 31.8 /100 го докарах но си е мъка така бавнооо.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #22 -: Четвъртък, 08 Май, 2014, 23:24:20 »
ОтговорОтговор

Това, което го пиша тука, сигурно го пишат и германците по техните форуми или направо се оплакват директно.
Ханс не е глупав. Гледа от къде духа вятъра...

П.П. от север.....



Споко бре има си духалка да го лади,  само кат врътне и спира да се поти.
Тогава да му мисли феродото.
Виж при ФХ температурата е бетон,    колкото и да натискам на моторната и ретатдера.
А за разхода ше го мъча , днеска до 31.8 /100 го докарах но си е мъка така бавнооо.
 
 Доказваш мнението ми за чайника.

От клавиатурата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +166/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #23 -: Петък, 09 Май, 2014, 07:55:08 »
ОтговорОтговор

Браво Лошия,много хубаво си го написал не съм карал въпросния модел на Мерцедес, но ще споделя впечатленията на колеги които управляват въпросния.За първи път чувам за проблем с температурата може би както е писал Данчо шофьора не е само статист и никой колега не е споделял такъв проблем.За разхода ако не е излъгал някой колега защото всички знаем как е когато сме на маса,по релация  България-Германия с тонаж 23 тона,28 на 100км разход но как е постигнат този разход и аз не знам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #24 -: Петък, 09 Май, 2014, 13:28:27 »
ОтговорОтговор

Ей ся го изкарвам от сервиза,  изглежда е имал проблем някакъв защото смениха една камара датчици + 2  сонди.
Доколкото успях да се разбера с един от монтьорите разбрах че отпред на бронята не е работела автоматичната клапа за охлаждне и от това е проблема с темперарурата. Ся ще видя и разхода дали се е поправил като са сменили толкоз много датчици.
Лошата новина е че хладилника ми е тотално за смяна но нямат  наличен и ще ходя до друг сервиз или ще го сменят другата седмица.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #25 -: Петък, 09 Май, 2014, 19:06:10 »
ОтговорОтговор


То се оказа, че шефа е прав - ще си има показване, каране. Не знам как да стане в момента, ама ще се пробвам да стигна на 13.05.

http://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/11529/Roud-shou-na-pylnata-gama-tovarni-avtomobili-Mercedes-Benz-v-Sofiq?page=

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +166/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #26 -: Петък, 09 Май, 2014, 19:25:49 »
ОтговорОтговор

Ей колега не разбрах от кога го караш тоя камион,ама нов камион и никой да не му обръща внимание че има проблеми не казвам за теб а за началника ти.Според мен нов камион до като е в гаранция за най малкото се ходи в сервиз и е редно да се сменя каквото трябва с ново и до сега за друга марка когато се е наложило е било така.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #27 -: Петък, 09 Май, 2014, 19:51:02 »
ОтговорОтговор

Ей ся го изкарвам от сервиза,  изглежда е имал проблем някакъв защото смениха една камара датчици + 2  сонди.
Доколкото успях да се разбера с един от монтьорите разбрах че отпред на бронята не е работела автоматичната клапа за охлаждне и от това е проблема с темперарурата. Ся ще видя и разхода дали се е поправил като са сменили толкоз много датчици.
Лошата новина е че хладилника ми е тотално за смяна но нямат  наличен и ще ходя до друг сервиз или ще го сменят другата седмица.
Ето,явно е имало проблем по камиона,иначе веднага има изказвания,че не бил каран,както трябва...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
Re:
« Отговор #28 -: Петък, 09 Май, 2014, 23:00:56 »
ОтговорОтговор

Ами возя го от миналия петък,  иначе е на 160хиляди и още продължава да дефектира.
Иначе бенц могат да следят всеки един показател от датчиците и даже всъщност те ме  привикаха в сервиза.
Иначе грешки аз съм заварил само за някоя и друга крушка и за спаднал акомулатор.
Иначе успях да мина около 160 километра след сервиза(национал) и борд компа показа 35.6/100 с 35 т.  тотал ама с коткане не повече от 1100оборота и 70км/ч.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

Re:
« Отговор #29 -: Петък, 09 Май, 2014, 23:52:03 »
ОтговорОтговор

Ами возя го от миналия петък,  иначе е на 160хиляди и още продължава да дефектира.
Иначе бенц могат да следят всеки един показател от датчиците и даже всъщност те ме  привикаха в сервиза.
Иначе грешки аз съм заварил само за някоя и друга крушка и за спаднал акомулатор.
Иначе успях да мина около 160 километра след сервиза(национал) и борд компа показа 35.6/100 с 35 т.  тотал ама с коткане не повече от 1100оборота и 70км/ч.

Колега, или има нещо с камиона, или ... При мен няма такива разходи. Рядко средния ми разход за месеца е над 29/100. А когато съм с около 30т тотал - 24-25/100.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!