V-е образен 6 цилиндров двигател на Actros1844
Форум на българските шофьори
Понеделник, 20 Май, 2024, 00:24:23 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: V-е образен 6 цилиндров двигател на Actros1844  (Прочетена 9592 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #15 -: Неделя, 01 Декември, 2013, 20:50:33 »
ОтговорОтговор

http://www.imcdb.org/i130510.jpg[/img]]

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Неделя, 01 Декември, 2013, 20:50:33 »

 Активен
Механик-водач
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +60/-10
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 214
Теми: 11



Активност
0%


« Отговор #16 -: Понеделник, 02 Декември, 2013, 21:49:11 »
ОтговорОтговор

Тук е обяснено ясно и точно...
http://www.ams.bg/?act=content&rec=7334
А аз съм виждал скъсан вал на 1844 2009 година-влекач на 430000км.Според мен беше проблем в изковката, а според великия БалкОн стар в маслото. Намигване Намигване Намигване
А също така съм виждал и 2/Два/ ударили с кош моста на Яна към Бухово самосвала 4141, но това си беше от кърмчиите-много фолк слушаха Млъкнал Млъкнал Млъкнал

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Понеделник, 02 Декември, 2013, 21:49:11 »

 Активен
godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #17 -: Четвъртък, 05 Декември, 2013, 22:59:12 »
ОтговорОтговор

Aз що си мисля че тези трябва да са 43-ки  Завърти очи Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
martin stanev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +337/-28
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 171
Теми: 3



Активност
0.2%


« Отговор #18 -: Петък, 06 Декември, 2013, 16:41:39 »
ОтговорОтговор

Aз що си мисля че тези трябва да са 43-ки  Завърти очи Ъ?

Колега каски 2544 има много, това че ти не си виждал такива е друг въпрос. Това не е 43ка, а истинска 44ка, двигател V8 с 2 турбини, 128мм. диаметър на буталото. И повярвай ми няма нищо общо с 44ката, с която ти разнасяш кашоните Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #19 -: Неделя, 08 Декември, 2013, 13:34:59 »
ОтговорОтговор

Какво не и харесваш пък на моята 44-ка ? В темата става въпрос точно за нея ,и според мен си е доста сполучлив двигател !Накарайте го човека да си купи каска ,щото на времето е била най-коравия камион .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #20 -: Четвъртък, 06 Февруари, 2014, 19:56:18 »
ОтговорОтговор

Какво не и харесваш пък на моята 44-ка ? В темата става въпрос точно за нея ,и според мен си е доста сполучлив двигател !Накарайте го човека да си купи каска ,щото на времето е била най-коравия камион .
То и да иска,не може да намери да си купи вече Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
крис
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #21 -: Неделя, 09 Март, 2014, 22:43:53 »
ОтговорОтговор

Въобще от по новите модели 1844,46 и 48 след 2008-ма има ли редови мотор,щото както разбирам май няма,пак казвам,че 26 год.карам но никога не ме е интересувало

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
IvanovIvan
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 148
Теми: 17



Активност
0%

« Отговор #22 -: Неделя, 23 Март, 2014, 19:19:23 »
ОтговорОтговор

До колкото съм на ясно само Актрос Евро 6 е редови всичко друго от 1997 до последните европетици е  V6 .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #23 -: Неделя, 23 Март, 2014, 20:31:14 »
ОтговорОтговор

Аз по принцип съм почитател на редовите мотори,като цяло Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
крис
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #24 -: Неделя, 13 Април, 2014, 09:19:51 »
ОтговорОтговор

Разбрах за тези които са до 2009 год, сега ме интересува тези които са 2010-2011-та на кабината пише EEV,ако някой може да даде актуална информация,най вече ме интересува мотора и мисля,че само по него има някаква разлика от предните BLUETEC-5,наистина ще му бъда благодарен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
IvanovIvan
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 148
Теми: 17



Активност
0%

« Отговор #25 -: Неделя, 13 Април, 2014, 22:27:59 »
ОтговорОтговор

Не на всичики пише ЕЕВ , а ако е до 480 кс. пак си в V6 след това V8 . Нещо си се объркал или някой те е подвел , че има съществена разлика в двигателите .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
крис
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #26 -: Понеделник, 14 Април, 2014, 11:55:30 »
ОтговорОтговор

Колега аз разбирам,че са V-образни но попитах има ли някаква  разлика от другите защото има доста голяма разлика в цената,сега разбирам от теб,че са еднакви тогава защо на тези които са ЕЕВ цената им е доста по дебела от другите

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
IvanovIvan
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 148
Теми: 17



Активност
0%

« Отговор #27 -: Понеделник, 14 Април, 2014, 13:00:10 »
ОтговорОтговор

EEV е еконорма която отговаря на евро 5 , но до колкото съм запознат еконормата се постига по по-различен начин и май е без адблу , но не съм сигурен иначе по двигател и трансмисия няма разлика

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
крис
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #28 -: Понеделник, 14 Април, 2014, 18:35:36 »
ОтговорОтговор

Да има нещо по специално щото разликата в цените е около 10000 евро,разбира се едните са до 2009 г. а другите от 2010 нагоре до 2012 когато излязоха най-новите с редовите двигатели

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #29 -: Вторник, 02 Септември, 2014, 00:15:31 »
ОтговорОтговор


 Има нещо "специално" да. Първо защото е Мерцедес, второ защото е ЕЕВ ( еко стандарт надграждащ значително нормалната 5-ца и почти доближаващ се до Евро 6) , трето и най-важно, вече е PowerShift кутия, а не слабоумната Телиджънт, така, че вече в комбинация с този импотентен мотор, положението е доста по-добре.
 И да, горе долу ресурса му ( ОМ501 визирам, а НЕ осмака, там е друго) си остава 1 милион ( най-общо казано) , затова пък, основният ремонт става за ден и струва около 5 бона ( в лева) при официалният вносител.
 Като цяло на равното и особено с малко по-лек товар, практически все още не е измислен по икономичен камион. "Филма" става коренно различен ако почнат .... баирите  Ухилен  Намигване .
 Дълга тема.....  Намигване .

 P.S. -  И да, V6 е разбира се , кръгло 12 литра. И да, няма допирни точки със старата генерация , легендарните 44-ки. Аз честно казано все съм си мислел, какво ще стане, ако Мерцедес решат да пуснат пак старата класика, идиотоустойчивият стар класик "каската" ( пък макар и с друга по-нова визия) ...... Дали няма да има опашки пред дилърите...  Ухилен . Ама не, няма как да стане, то сервизите на Бенц, тогава ще фалират, .... да, забравих  Ухилен  Намигване  !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!