Ремарке на Атего 1229
Форум на българските шофьори
Сряда, 08 Май, 2024, 13:21:08 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Ремарке на Атего 1229  (Прочетена 8585 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Greenss
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 13
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« -: Петък, 30 Януари, 2015, 15:47:54 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги.
Наскоро се сдобих с едно Атего 1229 и имам намерение да му закача ремарке до 11т.
Ще имам ли проблем с него ? Няма ли да му дойде много тежко ?
Не мога да намеря информация за това, колко е оптималното тегло, евентуално на едно ремарке, за такава композиция.
Има ли изобщо такава информация от производителя ?
Благодаря предварително за отговорите !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Петък, 30 Януари, 2015, 15:47:54 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2271/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2131
Теми: 136



Активност
3%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #1 -: Петък, 30 Януари, 2015, 17:09:19 »
ОтговорОтговор

     На  Евро-табелата има допустима маса на състав. Също в талона графа F.3, като извадиш допустимата маса на камиона (12 тона) се получава разрешената, което може да е различно от оптималната.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Петък, 30 Януари, 2015, 17:09:19 »

 Активен
Greenss
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 13
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Петък, 30 Януари, 2015, 17:36:36 »
ОтговорОтговор

Сега видях, че е 28 тона обща маса.
А каква, според вас, е оптималната ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #3 -: Петък, 30 Януари, 2015, 21:09:54 »
ОтговорОтговор

Сега видях, че е 28 тона обща маса.
А каква, според вас, е оптималната ?
Ми за 290 коня ,освен лек и обемен товар друго не става ! Значи макс. 18-20 тона обща маса  Завърти очи и пак ще образуваш колони след теб !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-100
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #4 -: Петък, 30 Януари, 2015, 21:55:34 »
ОтговорОтговор

godji , само ще ти припомня, че само преди  двадесет години стандартните влекачи бяха по триста и няколко коня  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1844/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #5 -: Петък, 30 Януари, 2015, 23:44:51 »
ОтговорОтговор

godji , само ще ти припомня, че само преди  двадесет години стандартните влекачи бяха по триста и няколко коня  Намигване
ЗИЛ 130 е 130коньеве,па сеца буре с цемент 10 и кусур тона,ма не помним да беше хвърковат,
Здравейте колеги.
Наскоро се сдобих с едно Атего 1229 и имам намерение да му закача ремарке до 11т.
Ще имам ли проблем с него ? Няма ли да му дойде много тежко ?
Не мога да намеря информация за това, колко е оптималното тегло, евентуално на едно ремарке, за такава композиция.
Има ли изобщо такава информация от производителя ?
Благодаря предварително за отговорите !
Ако скоростите имат тъй наречените половинки и композиция и товар са ти в рамките около 20 т. общо ,мисля,че нямаш грижи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #6 -: Събота, 31 Януари, 2015, 21:21:58 »
ОтговорОтговор

godji , само ще ти припомня, че само преди  двадесет години стандартните влекачи бяха по триста и няколко коня  Намигване
Съгласен съм ! Но с каква скорост се движеха и какъв беше автопарка и трафика в БГ преди 20 години Усмивчица !?  Аз съм карал 270 коня МАН 2 с обща маса около 28 тона и си е мъка , да не казвам че постоянно си ме сърбеше задника Усмивчица - колите се чудят откъде да ме заобикалят , камионите искат да ме прескачат !Няма да ти разправям че 1117  не иска и празно да върви като му закачиш хенгера Усмивчица при спиране ти се  :'(   Абе кара се , но не е приятно. Затова според мен тара около 11,12 тона и макс. 6 ,7 тона товар си е оптималната маса за това Атего !Да не говорим че най-добре е да си фърка соло , щото ще ти гори колкото Актрос , пък баткото ще може и нещо по-тежко да повози ако се наложи Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
Greenss
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 13
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #7 -: Вторник, 03 Февруари, 2015, 11:35:39 »
ОтговорОтговор

Благодаря ви много за отговорите !
Май ще си перка соло .. направи вече 2 товара в Германия вътрешно и мисля, че връзва доста добра цена и няма нужда от ремарке.
А разход от 20л./100 добър ли е ?
Атегото е 2012 г. на 100000км

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
znamc
Младши потребител
**

Рейтинг: +20/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 97
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Сряда, 04 Февруари, 2015, 18:10:55 »
ОтговорОтговор

Атегото хладилно ли е или бордово , разхода вътрешно в Германия ли е ,пълно ли е било(на тонаж)?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Greenss
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 13
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #9 -: Четвъртък, 05 Февруари, 2015, 14:40:52 »
ОтговорОтговор

Атегото е бордово, вътрешно Германия, със средна обща маса - 10-11 тона.
А от България до Германия даде разход 19.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
znamc
Младши потребител
**

Рейтинг: +20/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 97
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #10 -: Събота, 07 Февруари, 2015, 10:41:57 »
ОтговорОтговор

Идеално му е , по-малко за 290 к.с. няма , щом ти излиза аритметиката ,всичко е наред Усмивчица
Успех!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Greenss
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 13
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #11 -: Понеделник, 09 Февруари, 2015, 10:25:22 »
ОтговорОтговор

Да, така е, доволен съм.
Последен въпрос - скоро може да ми се наложи да взимам 2ро.
По-оптимален ли е 240-коньовия вариант, предвид, че ще си е соло отново (12т) ?
Или дори по-малък двигател ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +296/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #12 -: Сряда, 11 Февруари, 2015, 13:33:24 »
ОтговорОтговор

  Колегата нещо се фука, че прави каботаж в Германия, но камиона е с български номера/ако съм те разбрал/. Ако е така просто не знаеш какви глоби те чакат.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2994
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #13 -: Сряда, 11 Февруари, 2015, 14:25:56 »
ОтговорОтговор

  Колегата нещо се фука, че прави каботаж в Германия, но камиона е с български номера/ако съм те разбрал/. Ако е така просто не знаеш какви глоби те чакат.


    Темата за каботажите май вече е обсъждана, а и в Интернет има доста информация по нея.

    http://www.driver-bg.eu/index.php?action=printpage;topic=2060.0

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Greenss
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 13
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #14 -: Сряда, 11 Февруари, 2015, 14:54:03 »
ОтговорОтговор

Хаха ... фука, нямам думи ... Не разбирам, как може даден човек да се "фука" от анонимен профил в някакъв си форум ?
Не виждам какво може да се постигне с това  Смотан ... За теб, ако това е практика, за други хора- не е ! И каботажът е позволен, да !
Много българи се насочиха натам, именно заради това. Препоръчвам ти да пробваш  Усмивчица
А ако имаш отговор по темата- Моля, сподели.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!