Компресор
Форум на българските шофьори
Понеделник, 06 Май, 2024, 21:08:30 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Компресор  (Прочетена 4871 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1843/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 18:09:50 »
ОтговорОтговор

Некой мое ли ме светне как ,ел. мотора задвижва компресора на тролея?
Чудим се само в движение ли им бачка компресора,оти не съм у час па си се чудим,тъй че светнете бръмбаро ми

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 18:09:50 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2270/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2131
Теми: 136



Активност
3%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #1 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 19:24:06 »
ОтговорОтговор

Некой мое ли ме светне как ,ел. мотора задвижва компресора на тролея?
Чудим се само в движение ли им бачка компресора,оти не съм у час па си се чудим,тъй че светнете бръмбаро ми

     Как мислиш има ли кой да каже? Питай някой инженер, "бродят" няколко тук!

     На руския тролей ЗиУ, има електродвигател на високо напрежение и той върти компресора. Като стигне налягане спира. Не е проблем да тръгне тролея без въздух, няма блокиращи цилиндри, проблем ще е да спре.
     Тролеите Икарус, имат електродвигател който върти компресора и генератора за 24 Волта, помпата за хидравлика на волана и компресора се върти постоянно и се регулира от балансния клапан. Казват му "режим" без въздух не тръгват.

     При трамваите само старите имат и като гледам се включват от шалтер в пътническото пространство до първата врата.
     Чешките и немските трамваи повечето или всичките нямат пневматична система.
еб
     П.П. Почти всяко заглавие се налага да се редактира при теб! Обърни малко внимание, моля!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 19:24:06 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1843/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #2 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 19:28:35 »
ОтговорОтговор

Ако правилно съм загревал реотана,се получава,че има още ел.двигатели из тролейте освен основният или тотално нищо не съм сгрял ?

П.П.Относно заглавията Илчев ,питаш ли ме ,лесно ли ми е да кръстим нещо дето не му знам името

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


kratun4o
Начинаещ
*

Рейтинг: +15/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 43
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 20:31:12 »
ОтговорОтговор

При Шкода 14 тр има голям и малък двигател.Съответно големият е тягов,предаващ движение на тролейбуса,а малкия задвижва хид. помпа,малко динамо и компресор,посредством електро-магнитна шайба,която се командва от пресостат.Съответно на 8 атм. изключва компресора,при 6 включва. Готин Готин Готин

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1843/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #4 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 21:08:42 »
ОтговорОтговор

Мерси бацета,сгреех.
Обаче имам ош един въпрос и той е как връща тролея назад(виждал съм ,че може) променяйки посоката на въртене на основния ел.мотор или по-друг начин ? Ъ? Шокиран

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2270/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2131
Теми: 136



Активност
3%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #5 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 21:39:51 »
ОтговорОтговор

Ако правилно съм загревал реотана,се получава,че има още ел.двигатели из тролейте освен основният или тотално нищо не съм сгрял ?

     Този основния е тягов и също работи като генератор, за да спира. При ЗиУ, произведения ток минава през мощни резистори. При Икарус се връща в мрежата - рекуперация.
     При руските има двигател за компресора, за хидравлика и за генератора. При унгарския, един двигател върти всичко всичко това.

     Освен това има електромотор за чистачките, при руския са два.


П.П.Относно заглавията Илчев ,питаш ли ме ,лесно ли ми е да кръстим нещо дето не му знам името

     Много лесно "Компресор"!



Мерси бацета,сгреех.
Обаче имам ош един въпрос и той е как връща тролея назад(виждал съм ,че може) променяйки посоката на въртене на основния ел.мотор или по-друг начин ? Ъ? Шокиран

     Ако питаш кое копче се натиска. При ЗиУ има една голяма ръчка под седалката и там са механични превключватели. При Икарус е малко копче на таблото.

     Ако питаш принципно, като всеки ел. двигател. На статора или ротора, сменяш посоката на тока!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1843/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: Сряда, 20 Ноември, 2013, 22:03:45 »
ОтговорОтговор

Готин Бригито вече му светна,големо благодарско ,че ме осветлихте

П.П.Обаче имам още питанки ,но ще ги избацам в други теми

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +532/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 740
Теми: 33



Активност
0.2%


« Отговор #7 -: Петък, 22 Ноември, 2013, 21:42:23 »
ОтговорОтговор

На ротора. Там токовете са по-малки, та затова е с по-малки превключватели.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!